;
دنیای مدگوناگون

 ۷ گیاه زیبا برای سرویس بهداشتی کم نور و بدون نور + عکس

سرویس بهداشتی یکی از مکان های است که باید به شدت به نظافت و زیبا سازی فضای آن اهمیت داد. زیرا یکی از مکان هایی است که مدام مورد استفاده قرار می گیرد و باید مراقب تمیزی هوا و زیبایی فضای آن باشید. در دکوراسیون مدرن یکی از بخش های مهم آن، قرار دادن گیاهان زیبا در سرویس بهداشتی است. زیرا گیاهان باعث زیبایی و پاکسازی هوای سرویس بهداشتی می شوند. البته هر گیاهی را نمی توان در فضای بدون نور و بدون هوا قرار داد. بنابراین باید گیاهان مناسب سرویس بهداشتی را با  دقت و آگاهی انتخاب کرد. در بخش گوناگون چشمک ۷ گیاه مقاوم و زیبا را برای شما فهرست کرده ایم که گزینه مناسب برای سرویس بهداشتی است. زیرا این گیاهان در فضای بدون هوا، کم نور و حتی بودن نور می توانند زنده بمانند و پژمرده نمی شوند.

بیشتر بخوانید: 5 گیاه آپارتمانی که بمبهای اکسیژن برای تصفیه هوای خانه شما هستند!

۱.آلوئه ورا

اگر سرویس بهداشتی شما پنجره ای دارد که گیاهان می توانند کمی نور خورشید را دریافت کنند، می توانید آلوئه ورا را در مقابل آن قرار دهید. نگران دفعات آبیاری نباشید. حتی رطوبت حمام نیز تقریباً برای زنده ماندن آلوئه ورا کافی است.

گیاه

۲.لیلیان

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی، علف غول پیکر یکی از گیاهانی است که به نور زیادی نیاز ندارد. از آنجایی که این گیاه گرمسیری است، می تواند به راحتی با محیط های مرطوب سازگار شود، این گیاه هم انتخاب مناسب برای سرویس بهداشتی است.

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

۳.سرخس

سرخس‌ها که به عنوان نردبان عشق نیز شناخته می‌شوند، گیاهانی هستند که بیشتر در جنگل‌های بارانی یافت می‌شوند. این گیاه را که نور مستقیم خورشید را دوست ندارد به راحتی می توانید در سرویس بهداشتی خود که آفتاب را نمی بیند بگذارید.

بیشتر بخوانید: 6 ایده برای ساخت وسایل تزئینی زیبا در منزل

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

۴.بامبو

این گیاه گزینه ای است که بسیار سریع رشد می کند و شما را با مشکلات عوض کردن خاک آزار نمی دهد. چند عدد بامبو را در گلدان مورد علاقه خود بکارید و هفته ای ۲ تا ۳ بار آب آن را عوض کنید، کافی است.

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

۵.ارکیده

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی، تصادفی نیست که تقریبا همه مراکز اسپاها در عکس های تبلیغاتی خود گل ارکیده دارند. تمام نیاز ارکیده شما رطوبت زیاد، مقداری نور و مراقبت است.

گیاه

۶.پیچک

به خصوص پیچک انگلیسی رطوبت سرویس بهداشتی شما را جذب می کند و هوای محیط را تمیز می کند. بنابراین می توان گفت که گیاهی ایده آل برای سرویس بهداشتی است.

گیاه

۷.همیشه سبز چینی

گیاه دیگری که مراقبت از آن بسیار آسان است گیاه همیشه سبز چینی است. زیرا این گیاه به راحتی پژمرده نمی شود، نمی میرد، در برابر نور کم مقاوم است و ظاهر زیبایی دارد.

بیشتر بخوانید: ترفندهای خانه داری: 10 نکته هوشمندانه و موثر برای تمیز کردن خانه

گیاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا