;
فرهنگ و هنر

جدیدترین عکس از همسر و فرزندان حمید لولایی+بیوگرافی

حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است که آثار برگزیده ای در کارنامه هنری خودش دارد. این بازیگر کارهای طنز نیز بسیار انجام داده و اکثر مردم او را با کارهای طنزش می شناسند.

پر رنگ ترین نقشی که حمید لولایی بازی کرد و در ذهن مردم ماندگار شد نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر بود که بسیار پر بیننده بود. حمید لولایی جزو بازیگران بی حاشیه و سالم سینماست. درادامه در نیک صالحی تصویری از حمید لولایی و همسرش در کنار دخترشان را مشاهده می کنید.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید حمید لولایی و همسر و فرزندانش در خدمت شما هستیم.

احتمالا بپسندید: لعیا زنگنه در آستانه 58 سالگی به همراه دخترش | انگار مادر و دختر هم سن و سال هم هستند!

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر)، بازیگر اهل ایران است. با آنکه اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی»، خانه به دوش در نقش «ماشالا» و مسافران در نقش «فرخ افروخته» است.

شاید بپسندید: مهران رجبی بازیگر سه در چهار در نقش سیروس+بیوگرافی و تصاویر شخصی همسر و فرزندان

حمید لولایی

او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

وی در سال ۱۳۸۴ بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید: لباس دانش آموزان در کشورهای مختلف + بخش سوم

حمید لولایی

حمید لولایی و همسرش

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1334 در تهران است اما اصالتا شمالی می باشد و هم اکنون 68 سال سن دارد. تصویری از حمید لولایی بازیگر پیشکسوت و با اخلاق کشورمان در کنار همسر و فرزندش در فضای مجازی منتشر شده است. حمید لولایی در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر سام درخشانی و بچه هاش با تغییرات شوکه آور+عکس

حمید لولایی

اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، این حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر او بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی آنان برای این دسته از افراد جالب است.

در ادامه تصویری از حمید لولایی بازیگر پیشکسوت و با اخلاق سینما و تلویزیون کشورمان را در کنار همسر و فرزندش که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده می‌کنید:

شاید بپسندید: خانه ساده اما لوکس بهاره افشاری که نشون میده سلیقه اش عالیه+عکس

شاید بپسندید: عکس های 30 سالگی بازیگر نقش عیسی کوچولو در سریال خواب و بیدار | چه گل پسری شده!

بیشتر بخوانید: عکس جواد خیابانی در کنار همسر و دخترش | بر خلاف آقا جواد، دختر خانمش اصلاً اهل فوتبال نیست!

بیشتر بخوانید: عکس تغییر چهره بازیگر نقش کریم پسر ناصر قصاب در سرزمین مادری|چقدر خوش تیپ و بزرگ شده!

حمید لولایی

بیشتر بخوانید: بازیگر خردسال سریال خوش رکاب و دردسر والدین در 27 سالگی چه شکلی شده+عکس و بیوگرافی

حمید لولایی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حمید خان لولایی که دیگه احتیاجی به معرفی نداره البته بیشتر شهرت ایشون در سال ۸۳ با بازی درخانه به دوش عطاران بود که خیلی معروف شد چون به گفته خودشون پارسال در برنامه دورهمی مهران مدیری گفت که با رفتن عطاران از تلویزیون من یتیم شدم پس نشون میده که عطاران در معروفیت حمید لولایی نقش داشته چون حمید لولایی شانس این داشت در اولین سریال طنز تلویزیونی به سبک جدید یعنی خانه به دوش وبا کمک عطاران به اوج برسه چون خیلی مهمه هر کسی در زندگی شغلی خودش کسی باشه که باعث پیشرفت و و مشخصا بالا رفتن دستمزد بشه و این شخص در کنارمون باشه و دقیقا رابطه عطاران و حمید لولایی اینجوری بوده چون خود حمید لولایی گفته بعد بازی در خانه به دوش دستمزدش چند برابر شده و متأسفانه خیلیا این شانس و ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا