;
آرایش و زیباییدنیای مد

لب های صورتی و سالم با ۵ روش خانگی شگفت انگیز!

لب های صورتی: آلودگی های محیطی، شرایط آب و هوایی، کم آبی و انتخاب سبک زندگی ناسالم تاثیر مستقیمی بر لب ها دارند. این شرایط باعث خشکی لب ها، ترک خوردن و حتی گاهی اوقات منجر به رنگدانه ها می شود. زیرا پوست لب نازک و حساس ترین نوع پوست روی صورت است.

از این رو پیروی از یک رژیم روزانه مراقبت از پوست برای محافظت از لب ها ضروری است. شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی که همیشه در دسترس است لب های صورتی و سالم داشته باشید. در بخش آرایش و زیبایی چشمک ۵ موثر ترین روش خانگی برای داشتن لب های صورتی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: خشکی لب را جدی بگیرید + ۸ دلیل مهم خشک شدن لب ها که حتما باید بدانید  

۵ روش خانگی برای لب های صورتی طبیعی

۱.گلبرگ های رز و شیر

لب های صورتی، گل رز به عنوان نرم کننده و تغذیه کننده طبیعی لب ها شناخته شده است. زیرا حاوی مرطوب کننده طبیعی است. هنگامی که با شیر مخلوط می شوند، به عنوان یک درمان آسان برای کاهش رنگ و رنگدانه های لب عمل می کنند.

۵ تا ۶ گلبرگ گل را یک شب در شیر خیس کنید و صبح آنها را له کنید تا به شکل خمیر درآید. این خمیر را به آرامی روی لب های خود بمالید و هر روز صبح این کار را برای یک ماه تکرار کنید.

لب های صورتی

۲.آب چغندر

آب چغندر دارای رنگدانه های طبیعی و صورتی مایل به قرمز است. بنابراین با مالیدن آب چغندر روی لب ها می توانید به لب های تان رنگ طبیعی بدهید. برش های چغندر یا آب چغندر را با عسل روی لب ها بمالید.

چغندر علاوه بر رنگ طبیعی به لب ها، یک لایه بردار طبیعی است که می تواند سلول های مرده لب ها را از بین ببرد و لب های رنگدانه شده را روشن و درخشان کند.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب: ۸ روش خانگی آسان برای داشتن لب های بزرگ

۳.شکر و لیمو

لب های صورتی، لیمو دارای ویژگی های سفید کننده طبیعی است و می تواند به شما کمک کند تا لب های خود را روشن کنید. شکر یک لایه بردار عالی است که به شما کمک می کند از شر سلول های مرده خلاص شوید.

بنابراین، استفاده از این دو ماده در کنار هم، ظاهری طبیعی و خوشرنگ لب ها را تضمین می کند. اما در صورت ترک خوردن لب‌ها در استفاده از لیمو باید مراقب باشید. زیرا ممکن است به دلیل خاصیت اسیدی‌اش باعث تحریک بیشتر شود.

لب های صورتی

۴.برگ نعناع و لیمو

لب های صورتی، نعناع لب های کدر و خشک را زنده می کند و همچنین به دلیل کاهش رنگدانه های لب نیز شناخته شده است. آنها خاصیت آبرسانی دارند که لب ها را مرطوب می کند تا رنگ طبیعی لب ها را برگرداند.

۵ تا ۶ برگ نعناع را خرد کرده و نصف لیمو ترش را به آن اضافه کنید. برای قوام، می توانید عسل را به مخلوط اضافه کنید. خمیر را روی لب‌های تان بمالید تا لب‌هایی مرطوب‌تر و صورتی‌تر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 10 بهترین درمان های خانگی زخم لب برای علاقمندان استفاده از مواد طبیعی!

۵.ژل آلوئه ورا و روغن ضروری

لب های صورتی، آلوئه ورا مفیدترین ماده طبیعی و زیبایی دارای خواص درمانی بسیار است. استفاده آن برای مو و صورت جادو می کند. به طور مشابه، روی لب ها نیز شگفتی ایجاد می کند، زیرا به دلیل وجود ویتامین E، دارای خواص مرطوب کنندگی طبیعی است.

ژل آلوئه ورا را از گیاه خارج کنید و چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. می توانید مخلوط را در یخچال بگذارید تا یک مومیایی لب طبیعی بدست آورید که می توانید روزانه بیش از یک بار از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز آلوئه ورا برای پوست و زیبایی + عوارض جانبی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =

دکمه بازگشت به بالا