;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله: امروز با یک پازل منطقی روبرو هستید. شما در این پازل یا چالش تصویری باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه سایه درست بزغاله زبل و بامزه تصویر را پیدا کنید. سوالات تصویری شبیه آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله از جمله تصاویری است که می تواند ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. چالش مغز می تواند برای رشد و سلامت این عضو اصلی بدن موثر باشد.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با ارائه جدیدترین و به روزترین سوالات و پازل های تصویری تلاش می کند مغز و ذهن مخاطبان خود را محک بزند و یک چالش جدی و تمرین ورزشی مناسب برای مغز آنان را فراهم کند. شما با مراجعه به چشمک می تواند هر روز خود با جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری محک بزنید. هارت های خود را بسنجید و در صورت ضعف مهارت های خود، آنها را رشد و توسعه دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه سه تا تفاوت تصویر جغد را پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله

آنچه که در آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله از شما خواسته شده است، یافتن سایه بزغاله بامزه و زبلی است که در تصویر می بینید. به باور سازنده آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله، اگر ذهنی تیزبین و چشمانی عقابی داشته باشید، حل این آزمون چندان سخت نخواهد بود.

با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این آزمون ساده و در عین حال چالشی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید.

شاید بپسندید: فردی روی نردبان 25 متری ایستاده بود،پایش لغزید و روی زمین افتاد اما آسیبی ندید! چطوری!؟

آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله

شاید بپسندید: با حل کردن معادله آخر، ضریب هوش ات رو ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی تیزبین و نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب برای شما ارائه می دهیم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، می توانید در تلاش دوم این کار را ادامه دهید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام گل است که سه حرف آخرش عضوی از بدن است!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تنها افراد با ضریب هوشی بالا، مربع های تصویر را شناسایی می کنند!

پاسخ آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله: در تصویر زیر ما پاسخ و گزینه صحیح را علامتگذاری کرده ایم. این تصویر به شما کمک می کند که بفهمید چقدر به پاسخ نزدیک بوده اید.

شاید بپسندید:مقدار عددی ماسک با موهای زرد را در معادله آخر شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله

امیدوارم از آزمون شناسایی سایه صحیح بزغاله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با شناسایی شیر کوهی که در کمین گوزنه، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، با پیدا کردن ارزش عددی موز،مرغ و تخم مرغ معادله آخر را حل کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ | اگه نمی دونی فقط بگو تا نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: فقط افراد باهوش می تونند با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه پرنده مخفی تصویر را پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

 

شاید برایتان جالب باشد

کدوم یکی از این دو زن و مرد، زن و شوهر واقعی هستند!؟

ریشه و داستان ضرب المثل قمپز در کردن!

تست شخصیت: انتخاب یکی از گل ها، نوع رابطه عاشقانه شما را فاش می کند!

نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا