;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش چشم برای خانم های عینکی: با ۴ ترفند آرایشی با عینک جذاب ترین چشم ها را داشته باشید

آرایش چشم برای خانم های عینکی: اگر شما هم جزو آن دسته خانم هایی هستید که عینک به چشم می گذارید و از طرفی هم علاقه به آرایش کردن دارید بهتر است با تکنیک های آرایش چشم برای خانم های عینکی آشنا شوید.

همان طور که می دانید آرایش از پشت عینک طبی بیشتر به چشم می آید و همین موضوع آرایش کردن را برای این دسته از افراد سخت تر کرده است. ما در این مطلب با آموزش چند نکته ساده به شما یاد می دهیم تا مثل همیشه بدرخشید! البته خانم هایی که عینک به چشم می زنند هنگام آرایش چشم علاوه بر مدل چشم باید به مدل عینک، ضخامت و رنگ فریم نیز توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تیره رنگ شدن کرم پودر روی صورت: چرا کرم پودر روی صورت تیره رنگ می شود؟

با این ۴ ترفند جادویی با عینک زیباترین چشم ها را داشته باشید

۱.کانسیلر را فراموش نکنید

کانسیلر باعث می شود سیاهی زیر چشم که زیر عینک دو برابر نشان داده می شود، محو شود. کانسیلر در افراد عینکی کاربرد بیشتری دارد چون استفاده مداوم از عینک در زیر چشم سایه ایجاد می‌کند و با کمک کانسیلر تا حد زیادی می توان آن را محو کرد. علاوه بر این برای جلوگیری از آسیب پوست اطراف چشم استفاده از کرم دور چشم را فراموش نکنید.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

آرایش چشم برای خانم های عینکی

۲.با آرایش چشم زیبا، نگاه‌ها را از عینک‌تان دور کنید

آرایش چشم برای خانم های عینکی، اگر جزو آن‌دسته از افرادی هستید که از عینک زدن خجالت می‌کشند یا احساس می‌کنید اگر عینک بزنید زشت می‌شوید، سعی کنید با آرایش کردن درست، نگاه‌های اطرافیان را از روی عینک خود دور کنید و توجه‌شان را به زیبایی صورت‌تان جلب کنید.

آرایش چشم برای خانم های عینکی، برای این کار آرایش چشم و لب بهترین گزینه هستند. برای آرایش لب‌های‌تان استفاده از رژهای صورتی، قرمز و بنفش می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند تا نگاه‌ها به سمت رنگ لب‌ برود و برای آرایش چشم ها میتوانید از خط چشم گربه ای استفاده کنید.

۳.از فرمژه برای فرم مژه زیر عینک استفاده کنید

آرایش چشم برای خانم های عینکی، فرمژه باعث می شود که مژه ها و چشم های تان جذاب تر به نظر برسند. البته بهتر است در استفاده از فرمژه احتیاط کنید زیرا ریشه مژه های تان را ضعیف می کند. توصیه می شود فقط برای مژه های بالایی از ریمل استفاده کنید و به مژه های پایین ریمل نزنید.

بیشتر بخوانید: ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

آرایش چشم برای خانم های عینکی

۴.برای آرایش همراه با عینک فرم ابروهای‌تان را درست کنید

ابروهای خوش‌حالت و خوش‌فرم راز بزرگی در ایجاد تناسب و زیبایی در چهره است. اگر استفاده همیشگی از عینک طبی این ذهنیت را در شما ایجاد نکرده که نیازی به تمیز کردن مداوم ابروها و خوش‌فرم نگه داشتن آنها ندارید، در اشتباهید.

آرایش چشم برای خانم های عینکی، با وجود عینکی بودن باید به فرم و زیبایی ابروهای‌تان اهمیت بدهید و بدانید به همان اندازه در زیبایی چهره شما نقش دارد.

بیشتر بخوانید: ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا