;
فیلم و سریال

استایل و چهره جدید شیلا خداداد در مراسم رونمایی از کتابش+عکس و بیوگرافی

شیلا خداداد در رونمایی کتابش: شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (۱۳۸۱) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶) و هیولا (۱۳۹۸–۱۳۹۷) ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید شیلا خداداد در رونمایی کتابش در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید: مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی در حاشیه اکران فیلم کوچه ژاپنی ها+عکس های دیدنی

شیلا خداداد در رونمایی کتابش

 

 

 

 

شیلا خداداد در رونمایی کتابش

احتمالا بپسندید: عکس قدی بهاره رهنما با ظاهری تکیده و لاغر و بدون آرایش!+ عکس

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. مادرش از کرد‌های اهل مهاباد است. او در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در رشتهٔ شیمی محض به تحصیل پرداخت. او غیر از بازیگری در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت داشته‌است. خداداد با پزشک، فرزین سرکارات، ازدواج کرده‌است. او همسرش را هنگام جراحی زیبایی بینی ملاقات کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر که به‌ترتیب در آبان ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمده‌اند.

شیلا خداداد در رونمایی کتابش

خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در اعتراض (۱۳۷۸) را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد. او در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

مصاحبه درباره ماجرای آشنایی شیلا خداداد و همسرش 

شما چطور باهم آشنا شدید و چه شد به این نتیجه رسیدید که می توانید زندگی مشترک داشته باشید؟
من رفتم مطب دکتر وگفتم آقای دکتر،بینی من خیلی خوشگل است.لطفا اصرار نکنیدکه عمل کنم!دکترهم اصرارکردکه توحتما باید بینی ات را عمل کنی!من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری،قبول بینی ام را عمل کن!(می خندد)

پس شما سراغ ایشان رفتید،نه ایشان سراغ شما؟!
نه!ایشان پیش من آمدند که بینی شان راعمل کنند!دکترپیش من آمدندوگفتند نظرت درباره بینی من چیه؟!(می خندد)

اماخارج ازشوخی من ازچندتا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی،دوتا ازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم.اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم.گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کندوما از طریق این جراحی،باهم آشنا شویم وازدواج کنیم.

دکترسرکارات : بعداز اینکه بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می کرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج کردیم.

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا