;
فیلم و سریال

مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی در حاشیه اکران فیلم کوچه ژاپنی ها+عکس های دیدنی

مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی: مستانه میراب مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ تدوین‌گر، تهیه‌کننده و کارگردان اهل ایران است. وی دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره است. همسر سابق او پژمان بازغی نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. حاصل ازدواج وی و پژمان بازغی، دختری به نام نفس بازغی است. در ادامه این مطلب ضمن ارائه بیوگرافی مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی، جدیدترین عکس های مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی را در حاشیه اکران فیلم کوچه ژاپنی ها مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی فحریه اوجن، زندگی شخصی، همسر و فرزندان+عکس های جذاب جدید

مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی

 

 

 

 

مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی

احتمالا بپسندید: مرگ حسین ابراهیمی بازیگر کهنه سوار در 30 سالگی+ عکس

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که علاوه بر تدوینگری کار تهیه کنندگی هم انجام می‌دهد.

مستانه مهاجر فعالیت هنری خود را در سن ۱۹ سالگی و در سال ۱۳۷۲ آغاز کرده است به واسطه پدرش که به تماشای فیلم بسیار علاقمند بوده است با هنر آشنا شده و از طریق فردی به یک شرکت فیلم سازی معرفی شد.

او در این شرکت فیلمسازی مشغول به کار شد سپس در دانشگاه نیز همین رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر به صورت مستقل از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلمی به نام «آبادان» ساخته مانی حقیقی شروع به کار کرد. در این فیلم بازیگران مطرحی چون جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، احسان امانی، هدیه تهرانی،حبیب دهقان‌نسب، شاهرخ فروتنیان و داریوش اسدزاده بازی کرده اند.

در سال ۱۳۹۵ تهیه کنندگی فیلم «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده را بر عهده گرفت و پس از آن در سال ۱۳۹۸ هم فیلم«نامو» را تهیه کنندگی کرد.

مستانه مهاجر در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود را به نام «جوجه تیغی» کارگردانی کرد او تهیه کننده فیلم نیز بود.

حامد کمیلی، پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، مهتاب ثروتی، آیدا ماهیانی و …. از بازیگران این فیلم بودند.

مستانه مهاجر در کنار کار تدوینگری و تهیه کنندگی به عنوان مدرس نیز فعالیت داشته و شاگردان زیادی را تحویل جامعه تدوینگران داده است.

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ در سن ۳۱ سالگی با پژمان بازغی بازیگر و مجری مطرح ایرانی ازدواج کرد که ثمره ازدواج آنها یک دختر به نام نفس می‌باشد.

مستانه مهاجر در مورد نحوه آشناییش با پژمان بازغی اینگونه می‌گوید : «من عاشق پژمان شدم ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۱۳۸۴ منجر به ازدواج شد.»

در سال ۱۳۹۹ در رسانه‌ها خبر جدایی این زوج هنرمند منتشر شد و با اینکه ابتدا تمایلی به تایید یا تکذیب آن نداشتند در نهایت با حذف تصاویر مشترکشان در صفحات شخصی خود این خبر را تایید کردند.

نفس بازغی و سریال گناه فرشته

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است.او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۵ سال سن دارد. وی عکسی در پشت صحنه سریال «گناه فرشته»، به همراه شهاب حسینی بازیگر این مجموعه منتشر کرده است.

او با انتشار این عکس نوشت: ‎«هفت ماه پدرم بودید ‎چقدر ازتون یاد گرفتم، بزرگ‌ترین افتخار من کار کردن با شما بود وقتی کنارتون بودم از هر ثانیه اش لذت میبردم و یک درس جدید یاد میگرفتم ‎قبل این کار برای من شهاب حسینی بودید ولی الان پدر منید یک تیکه از وجوم (وجودم) شدید ‎خدانگهتون داره ،دوستون دارم»

مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا