;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: کدوم زن، بچه خودشو بغل کرده!؟

آزمون شخصیت جالب: آزمون ها و تست های شخصیت شناسی هیچ وقت قدیمی نمی شوند. این آزمون ها به دلیل آنکه می توانند جنبه های شخصیت افراد را روشن کنند همواره مورد توجه قرار می گیرند. اگر علاقمند هستید تا از طریق آزمون شخصیت شناسی جالب خود را بهتر بشناسید باید به تصویر با دقت نگاه کنید. سپس به این سوال پاسخ دهید که کدام زن، فرزند واقعی خود را در بغل گرفته است؟ با آزمون شخصیت جالب و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید:فقط یه با هوش نابغه تو یه نگاه متوجه میشه بابای واقعی بچه کیه و کودک ربا کیه!؟

آزمون شخصیت جالب

همانطور که اشاره شد تست شخصیت شناسی جنبه های جالبی از شخصیت افراد را روشن می کنند. به همین دلیل این تست ها همیشه طرفدارن زیادی در میان کاربران در اینترنت و شبکه های مجازی دارند. از شخصیت شما را نشان می دهد. این تست ها و آزمون ها وظیفه دارند جنبه‌های باورنکردنی از شخصیت ما را روشن کنند. جنبه هایی که قطعاً از آنها بی خبر هستیم یا کمتر به آنها توجه می کنیم.

در آزمون شخصیت جالب، باید از قدرت شهود خود استفاده کنید و سپس به این سوال پاسخ دهید که کدام زن فرزند اصلی خود را در بغل دارد؟ در اینجا هیچ پاسخ صحیحی وجود ندارد، زیرا آنچه شما می گویید به سادگی این جزئیات، شخصیت شما را روشن می کند.

هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، کاری که باید انجام دهید این است که معنای تصمیم خود را در فهرست نتایج زیر جستجو کنید.

شاید بپسندید:چیستان: جانوری خطرناک اسن که اگر وارونه اش کنید واحد اندازه گیری می شود!

آزمون شخصیت جالب

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیار!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

 

 

 

 

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را تست و بگید کدامیک از این سه زن، مادر این دختر است؟

پاسخ آزمون شخصیت جالب

اکنون که انتخاب های خود را انجام داده اید، بهتر است به نتایج مراجعه کنید. ببینید که شماره مورد نظر شما کدامیک از این نتایج بوده است. سپس خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید:چیستان: در روز از آن یکی را می بینی، ولی در شب چهار تا!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چند تا مربع تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه جواب درست رو میده!

تست شخصیت جالب 9

زن 1

اگر زن شماره 1 را در آزمون شخصیت جالب انتخاب کردید به این معنی است که شما فردی صادق و صمیمی هستید و مهمتر از همه همیشه می خواهید به دیگران کمک کنید. شما روی اهداف خود تمرکز می کنید و هیچ مانعی برای شما برای رسیدن به هدف وجود ندارد.

برایتان جالب خواهد بود: 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن 2 چوب کبریت، معادله غلط را اصلاح کنند!

زن 2

اگر شما در آزمون شخصیت جالب زن شماره 2 را انتخاب کردید، شما فردی بسیار محافظه کار هستید و سعی می کنید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید زیرا احساس می کنید از این طریق می توانید از مشکلات جلوگیری کنید. شما روی ثبات عاطفی خود کار می کنید. به این روش زندگی خود ادامه دهید.

شاید بپسندید:بین سیب های کرم خورده فقط یه سیب سالم هست، تیزبین باشی راحت پیداش می کنی!

زن 3

در صورتی که زن شماره 3 را در آزمون شخصیت جالب انتخاب کردید باید گفت که شما شخصیت بسیار جالب و متنوعی دارید. همواره  به فعالیت های خود علاقه داشته و دوست دارید آن ها را به نتیحه برسانید. اجازه نمی دهید هیچ چیز یا کسی لبخند شما را پاک کند و شما برای شاد بودن سخت تلاش می کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگر در یک نگاه ناهماهنگی و نکته موجود در تصویر حیوانات را پیدا کنی، واقعا نابغه ای!

امیدوارم از آزمون شخصیت جالب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: تست هوش: با کمک دو تکه چوبی که شاه آرتور در جزیره دارد به او کمک کنید که از آنجا فرار کند!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

چقدر کم رو هستی، هر کدوم از این پلنگ ها میزان خجالتی بودن شما را آشکار می کنه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم دانش آموز از درس و مدرسه و معلم فراری هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چشمان تیزبین داشته باشی 25 حیوان مخفی تصویر را در 1 دقیقه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو کدوم فصل متولد شدی تا بهت بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!

شاید برایتان جالب باشد

نابغه ها بگن که کدوم یکی از این سه مرد، همسر زن تصویر هست!؟

داستان ضرب المثل تا بخواهي بگویي خر نیستم، صد خروار بار به پشتت گذاشته اند!

آیا شما یک رهبر هستید؟ یک اسب انتخاب کنید و ماهیت واقعی خود را بهتر بشناسید!

چیستان: دو مادر و دو دختر به سینما رفتند اما فقط سه بلیط خریدند و وارد سالن شدند، چگونه ممکن است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا