;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

۲۲ جذاب ترین فیلم خارجی که هر زنی باید ببیند، با دیدن این فیلم ها زندگی تان تغییر می کند!

فیلم هایی برای زنان: بعضی از فیلم های خاص هستند که بیشتر مناسب یک جنسیت محسوب می شوند. در این بخش از فرهنگ و هنر لیست فیلم هایی را به شما معرفی می کنیم که همه می توانند آن را ببینند اما شاید خانم ها و دختران بیشتر از آن لذت ببرند. در واقع بعضی از فیلم ها می توانند در تصمیماتی که قرار است برای زندگی مان بگیریم کمک مان کنند، فیلم هایی که موضوعات جذاب، خلاقانه و متفاوتی دارند و بسیار لذت بخش هستند.

بیشتر بخوانید: ۳۰ بازیگر زیبا و معروف ایرانی که باور نمی کنید هووی یکدیگر شدند!!

۲۲ فیلمی که بر زندگی زنان تاثیر می گذارد

۱.محبوب میلیون دلاری(Million Dollar Baby)

این فیلم ویژگی های یک دختر را نشان می دهد و به ما می گوید که سن، فقط یک عدد بوده و علائم ظاهری از روی جسم نمایان می شود اما در روح ما تاثیر ندارد و به ما می گوید که رویاهایمان هیچ محدودیتی ندارند.

فیلم هایی برای زنان، فیلم عزیز یا همان محبوب میلیون دلاری از دختری میگوید که تصمیم دارد به یک قهرمان بوکس تبدیل شود، به همین دلیل تمام سختی ها را تحمل میکند. هدف اصلی فیلم نشان دادن مضمون مهمی است که خوب با آن آشنا هستیم، اینکه زندگی بی اندازه بی رحم و دشوار است و تنها افراد شجاع و مصمم تسلیم چالش های آن نمی شوند.

کارگردان:کلینت ایستوود

نویسنده:پل هگیس

فیلمی ورزشی و درام محصول سال 2004

بیشتر بخوانید: سام اصغری در حمایت از همسرش بریتنی دوباره سوتی بزرگی داد!

فیلم هایی برای زنان

بیشتر بخوانید: سام اصغری در حمایت از همسرش بریتنی دوباره سوتی بزرگی داد!

۲.شیطان پرادا می پوشد(The Devil Wears Prada)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم در مورد خانمی است که وارد دنیای مردانه می شود و اقدامات خاصی انجام می دهد که از آن ها پشیمان نمی شود. این فیلم همچنین لحظات سرگرم کننده زیادی دارد که شما را خسته نخواهد کرد. بازی فوق العاده جذاب “مریل استریپ” و “آن هاتاوی” در این فیلم باعث شده است که شیطان پرادا می پوشد، با دیگر فیلم ها تفاوت های واضحی داشته باشد.

کارگردان:دیوید فرانکل

براساس رمانی به همین نام از لورن ویزبرگر

فیلمی کمدی درام محصول سال 2006

۳.ملکه(Queen)

این فیلم در مورد یک عروس است که به تنهایی از ماه عسلش برمی گردد. خانواده و دوستانش را خیلی دوست دارد و بابت این که آنها را در زندگی دارد؛ سپاسگزار است اما در نهایت به خودش بیشتر توجه می کند. در واقع فیلم ملکه اتفاقات پس از مرگ پرنسس دایانا را به گونه ای به تصویر می کشد و به چگونگی کنار آمدن خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا با مرگ پرنسس دایانا می پردازد.

کارگردان: استیون فریرز

نویسنده:پیتر مورگان

فیلمی تاریخی و درام محصول سال 2006

شاید بپسندید: 8 چندش ترین عادت های غیربهداشتی مردم اروپا در قرون وسطی!

فیلم هایی برای زنان

۴.دوشیزه کوچولوی شایسته(Little Miss Sunshine)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم به هر دختری اعتماد به نفس دنبال کردن اهدافش را می دهد و در مورد دختری بلند پرواز صحبت می کند که اقدامات بزرگی را به انجام می رساند و این دختر متوجه می شود که هیچ کس به اندازه او قدرتمند نیست. پیام اصلی این فیلم این است که بازنده واقعی در هر شرایط، فردی است که از برنده نشدن ترس داشته باشد.

کارگردان: زوج جاناتان دیتون و ولری فاریس

نویسنده:مایکل آرندت

محصول سال 2006

شاید بپسندید: طعنه های کاربران ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون را مجبور کرد تا برای اولین بار عکسی متفاوت از خانواده اش منتشر کند!! 

۵.مثل بکام کات دار بزن(Bend It Like Beckham)

این فیلم در مورد قدرت دختران صحبت می کند و به شما می گوید که هر اتفاقی را تحمل کنید اما از رویاهای تان دست نکشید و نباید اجازه دهید که جنسیت تان شما را محدود کند.

کارگردان: گاریندر چادا

نویسنده: گاریندر چادا

فیلمی با ژانر کمدی رمانتیک، رمانتیک و کمدی درام محصول سال 2002

احتمالاً بپسندید: عکس دیده نشده الناز حبیبی قبل از عمل زیبایی، قیافه خانم چه ناز و بامزه بوده!!

فیلم هایی برای زنان

۶.بر باد رفته(Gone With The Wind)

اگر به دنبال فیلمی می گردید که به عنوان یک خانم به شما انگیزه بدهد و شجاعت کافی را به شما القا کند، حتماً این فیلم را انتخاب کنید که داستان یک زن به نام اسکارلت است که جهانش را تغییر می دهد و در آخر برنده می شود.

کارگردان: ویکتور فلمینگ

نویسنده: مارگارت میچل

فیلمنامه نویس:سیدنی هاوارد

فیلمی در ژانر حماسی، عاشقانه و درام محصول سال 1939

شاید بپسندید: عکس های دیده نشده از جوانی ناصرالدین شاه با ژست های خاص!

۷.زبیدا(Zubeidaa)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم هندی داستان دو خانم است که هردو در کاری که انتخاب کردند؛ بسیار موفق هستند و به اصل و ریشه خود خیلی توجه می کنند اما به دنبال زندگی بدون محدودیت هستند و می خواهند هر کاری کنند تا به آزادی برسند.

کارگردان: شیام بنگال

نویسنده: خالد محمد

محصول سال 2001

عکس‌هایی متفاوت و دیده نشده از همسران و دختران مظفرالدین‌شاه قاجار!

فیلم هایی برای زنان

۸.اومکارا(Omkara)

شاید دیگران با ما موافق نباشند و بگویند که این فیلم یک فیلم مردانه است اما سه کاراکتر در آن وجود دارند که واقعیت های مختلف جامعه را نشان می دهند و این فیلم به شدت به درد خانم ها می خورد.

کارگردان:ویشال بهاردواج

محصول سال 2006

۹.جاسوس(Spy)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم در مورد یک خانم صحبت می کند که با دست خالی اقدامات بسیار بزرگی را انجام می دهد و می تواند از خانم های دیگر هم در این مسیر کمک بگیرد. در این فیلم گروهی از تحلیلگران سازمان سیا (CIA) تشکیل می شود و در ان بررسی نفوذ مخفیانه به تشکیلات یک فروشنده سلاح های مرگبار توسط این افراد بررسی می شود تا برای از وقوع یک فاجعه جهانی گزینه مناسب مشخص شود.

کارگردان:پال فیگ

نویسنده: پال فیگ

ژانر جاسوسی، کمدی و اکشن محصول سال 2014

بیشتر بخوانید: باور نمی کنید که این ۱۰ بازیگر زن ایرانی معتاد شدند + عکس

فیلم هایی برای زنان

۱۰.آملی یا همان سرنوشت شگفت انگیز املی پولن(Amelie)

این فیلم جذاب داستان دختری را بازگو می کند که صاحب قدرت تخیل بسیار قوی است. روزی یک جعبه ی اسباب بازی نه چندان قدیمی را داخل حمام خانه اش کشف و تصمیم می گیرد به هر شکلی شده صاحب جعبه را پیدا کند. برای این هدف تلاش بسیاری کرده و سراسر پاریس را جستجو میکند تا در نهایت او را پیدا کرده و جعبه را به طور ناشناس به دست او برساند.

کارگردان:ژان پیر ژونه

نویسنده: گیوم لورن

فیلمی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول سال 2001

جالب است: عکس جنجالی بهنوش طباطبایی لب ساحل همه را شوکه کرد و برای او دردسرساز شد + عکس

۱۱.انگلیش وینگلیش(English Vinglish)

این فیلم که در ایران به نام زبان مادری دوبله شد، در مورد یک مادر فداکار است که می خواهد به سختی کار های خود را به انجام برساند و به دنبال یادگیری زبان است و می تواند با سخت کوشی تمامی مشکلات را پشت سر بگذارد.

کارگردان: گوری شینده

نویسنده: Gauri Shinde

محصول سال 2012

 

۱۲.نقطه کور(The Blind Side)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم در مورد یک ورزشکار است که در تیم های مختلفی فعالیت می کند و از بچگی موفقیت های بزرگی را رقم زده اما تحت تاثیر عشق و مهربانی یک خانم قرار می گیرد که در سخت ترین و بدترین لحظات کنار او است.

کارگردان: جان لی هنکاک

نویسنده: جان لی هنکاک

محصول سال 2009

۱۳.سیاه(Black)

این فیلم در مورد فردی نابینا و ناشنوا است که به ما ثابت می کند اگر چیزی را بخواهیم، هیچ چیز نمی تواند ما را متوقف کند. ما نیز نباید به راحتی از خواسته هایمان دست بکشیم. همچنین در مورد بیماری آلزایمر هم صحبت می کند.

کارگردان: سانجای لیلا بانسالی

محصول سال 2005 کشور هند

فیلم هایی برای زنان

۱۴.باند گلاب(Gulaab Gang)

این فیلم وارد دنیای زنان می شود و به شدت برای خانم ها مناسب است. خانم هایی که قربانی بعضی از جنگ ها شده اند. شاید در نیمه اول فیلم تصور کنید که هدف خاصی ندارد اما کم کم متوجه می شوید که می خواهد قدرت و صلابت زنان را به تصویر بکشد.

کارگردان: سومیک سن

محصول سال 2014 کشور هند

۱۵.کوکو قبل از شانل(Coco Before Chanel)

این فیلم در مورد کار تجارت صحبت می کند؛ در مورد خانمی که شغلش طراحی مد است و در یک هتل در پاریس زندگی می کند و مشکلاتش را به خوبی به تصویر می کشد.

کارگردان: آن فونتن

بر اساس رمان شانل و دنیایش

ژانر زندگی نامه ای و درام محصول سال 2009

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند ! + عکس

فیلم هایی برای زنان

۱۶.مادر هند(Mother India)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم به خوبی می تواند روح زنان را به تصویر بکشد. در مورد فقر هم صحبت می کند و اینکه مادران در این شرایط چگونه باید برای فرزندان شان فداکاری کرده و آن ها را بزرگ کنند و صحنه های درام و زیبایی را برایتان تداعی می کند.

کارگردان: محبوب خان

محصول سال 1957 کشور هند

۱۷.به رنگ ارغوان(The Color Purple)

این فیلم زندگی یک زن سیاه پوست را به تصویر می کشد که بسیار سختی پشت سر می گذارد و هیچ چیز برای او به درستی پیش نمی رود. داستان زنی که قبلاً به او تجاوز شده و با همکاری دو زن دیگر، سعی می کند که خودش را از این سختی نجات دهد.

این فیلم یک پارادوکس و تناقض از تعریف زن خوب را به ما نشان می دهد و کمی باور های ما را تغییر می دهد و جالب است که با تماشای آن از نقطه نظر سازنده این فیلم هم آگاه می شوید.

فیلم هایی برای زنان

۱۸.ارین براکویچ(Erin Brockovich)

این فیلم در مورد خانمی است که مدیریت کمپانی بزرگی را بر عهده دارد و زندگی افراد زیادی را نجات می دهد و همیشه به دنبال این است که زندگی سالمی داشته باشد و به ما نشان می دهد که چرا باید به دلایل درستی که وجود دارد، برای زندگی جنگیده و تلاش کنیم.

کارگردان: استیون سودربرگ

فیلمی در ژانر بیوگرافی، درام و عاشقانه محصول سال 2000

۱۹.لبخند مونا لیزا(Mona Lisa Smile)

این فیلم در مورد هنر های لیبرال صحبت می کند. نسل جدید پرورش یافته در کشور های مختلف را نشان می دهد و به شدت به زنان توصیه می شود که این فیلم را ببینند. فیلم لبخند مونالیزا از فمینیسم دفاع نمی کند، اما از مردم جهان می خواهد تا دیدگاه شان را در مورد زنان تغییر دهند.

کارگردان: مایک نیوول

نویسنده: Lawrence Konner – Mark Rosenthal

فیلمی در ژانر رمانتیک و درام محصول سال 2003

فیلم هایی برای زنان

۲۰.رودالی(Rudaali)

فیلم هایی برای زنان، این فیلم هم دنیای زنانه را نشان می دهد و هم در مورد جامعه و برخورد جامعه با زنان صحبت می کند. حقوق آن ها را به تصویر می کشد. فیلمی که در آن زندگی زنی را نشان می دهد که با مشکلات زیادی روبرو است و با ورود شخصیت دیگر در داستان، مشکلات چند برابر می شود.

کارگردان: کالپانا لاجمی

محصول سال 1993 کشور هند

۲۱.زمستان استخوان سوز(Winter’s Bone)

این فیلم در مورد خانمی صحبت می کند که سن و سالش هیچ ربطی به قدرت مغزش ندارد. در مورد یک خانم 70 ساله است که از کل خانواده مراقبت می کند؛ خانمی که قبلاً توسط پدرش ترک شده و اکنون با وجود مشغله زیادی که دارد، به دنبال پدرش هم می گردد و به راحتی تسلیم نمی شود.

کارگردان: دبرا گرانیک

نویسنده: دبرا گرانیک، آنا روسلین

فیلم درام محصول سال 2010

فیلم هایی برای زنان

۲۲.فریدا(Frida)

فریدا فیلمی جذاب و تکان دهنده از زندگی زن جوان نقاشی است که در سن 20سالگی با یک تاجر ثروتمند ازدواج می کند. فریدا تنها داستان یک هنرمند بااستعداد نیست، بلکه زنی را روایت می کند که پیش از هر چیز به عشق و خانواده اش اهمیت می دهد.

فریدا

کارگردان: جولی تایمور

نویسنده: کلنسی سیگال

دایان لیک

گرگوری ناوا

آنا توماس

محصول سال 2002

بیشتر بخوانید: آزاده صمدی برای چندمین بار زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم از مدل جدید دماغش رونمایی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =

دکمه بازگشت به بالا