;
سینمافرهنگ و هنر

سام اصغری در حمایت از همسرش بریتنی دوباره سوتی بزرگی داد!

سام اصغری و بریتنی اسپیرز: سام اصغری، همسر ایرانی بریتنی اسپیرز که از همان ابتدای دوران نامزدی و حالا پس از ازدواج همیشه مورد حمله نظرات منفی در رابطه با انتخاب همسرش قرار داشت، همیشه سعی در حمایت از بریتنی داشته و او را تنها نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: با دانستن این ۱۶ حقیقت زندگی شخصی محمد رضا گلزار، نظرتان در مورد او عوض می شود!

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

شاید بپسندید: آشا محرابی با عمل های زیبایی جدید دوباره چهره اش را زیر و رو کرد، خانم چه بود و چه شد؟ + عکس قبل و بعد عمل

رد شایعات روانی شدن بریتنی

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، تازه ترین اقدام سام اصغری برای رد اخبار و شایعاتی که با موضوع مشکلات روانی بریتنی و نامناسب بودن اوضاع این روزهای این خواننده زن هالیوودی، منتشر می شود؛ اینستاگرام خود را با عکسی دونفره که کنار دریا و با حال خوب گرفته شده است، بروز کرد تا به نوعی به همه اعلام کند که حال همسرش خوب است و هیچ مشکل روانی و روحی ندارد.

شاید بپسندید: پسر بد سینمای ایران را بهتر بشناسید، با دانستن این ۱۵ نکته متوجه می شوید این لقب برازنده اوست!

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

شاید بپسندید: شخصیت هایی که باور نمی کنید حبیب لیسانسه ها (هوتن شکیبا) صداپیشه اش بوده! این بشر یک نابغه است!!

قدیمی بودن عکس دو نفره این زوج و حمله کاربران

با انتشار این عکس در فضای مجازی و دست بدست شدن سلفی دونفره بریتنی اسپیرز و شوهر ایرانی اش، موج انتقادات به راه افتاد. بسیاری معتقد بودند که این تصویر قدیمی است و پیش از این آن را دیده اند و نمیتواند جدید باشد؛ بنابراین این حرکت حمایت گونه سام از بریتنی، سوتی بود که اتفاقا شکیات نسبت به وضعیت نامناسب روانی بریتنی را به واقعیت نزدیک تر می کند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، این در حالی است که برخی معتقد بودند تصویر منتشر شده جدید است و سام اصغری با این سلفی عاشقانه خواسته نشان دهد که با حمایت همیشگی از همسرش، او را در وضعیت مطلوبی حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: مجری تلویزیون ستاره سادات قطبی به طعنه پیر بودن شوهرش، جواب عجیبی داد!

در باره سام اصغری بیشتر بدانید

سام اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد.

احتمالاً بپسندید: ۳۰ بازیگر زیبا و معروف ایرانی که باور نمی کنید هووی یکدیگر شدند!!

سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از شروع تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود.

سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به اسم فِی (Fay) معروف است  فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

شاید بپسندید: آزاده صمدی برای چندمین بار زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم از مدل جدید دماغش رونمایی کرد!

 بیوگرافی برینتی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

آشنایی با بریتنی اسپیرز

سام با ابراز علاقه به بریتنی اسپیرز و چراغ سبز متقابل او، وارد رابطه ای عاشقانه و احساسی شد. او و بریتنی تصیمیم گرفتند تا پنج ماه رابطه عاشقانه شان را پنهان کنند. سرانجام رابطه سام اصغری در سال ۲۰۱۷ با بریتنی اسپیرز که حدود ۱۳ سال از او بزرگتر است، رسانه ای شد.

آنها پس از ۵ سال رابطه در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ تصمیم گرفتند نامزد کنند و در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ عروسی خود را جشن گرفتند. سام علاقه ای ویژه ای به بچه ها دارد به طوری که با بچه های بریتنی، که حاصل از ازدواج سابق او بوده رابطه خوبی دارد. نام این دو فرزند جیدن و پرستون است.

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند ! + عکس

آشنایی با بریتنی اسپیرز

شاید بپسندید: طعنه های کاربران ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون را مجبور کرد تا برای اولین بار عکسی متفاوت از خانواده اش منتشر کند!! 

او بسیار علاقه دارد وقت خود را با خوش گذرانی با جیدن و پرستون بگذراند و آن ها را به استخر ببرد. از دیگر تفریحات آن ها میتوان به اسیکت برد اشاره کرد که سام بسیار به اسکیت برد علاقه دارد.

پس از انتشار خبر ازدواج، در اینستاگرام سام اصغری تحولی عظیم ایجاد شد و صد ها هزار نفر به پیج او افزوده شدند. طی آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۸ او بیش از ۸۰۰،۰۰۰ فالوور را کسب کرد و از اینستاگرام تیک آبی را دریافت کرد.

جالب است: عکس جنجالی بهنوش طباطبایی لب ساحل همه را شوکه کرد و برای او دردسرساز شد + عکس

بیشتر بخوانید

عکس بدون آرایش دختر شاهرخ خان، سوهانا خان طرفدارانش را شوکه کرد!

 با دانستن این ۱۱ نکته جالب از زندگی شخصی نوید محمدزاده متوجه می شوید که او چرا بیشتر نقش های منفی و عصبانی را بازی می کند؟!!

لیلا حاتمی هم زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم بازیگر از چهره جدیدش رونمایی کرد!  

شاید بپسندید: باور نمی کنید که این ۱۰ بازیگر زن ایرانی معتاد شدند + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

دکمه بازگشت به بالا