;
سینمافرهنگ و هنر

عکس دیده نشده ساعد سهیلی پس از ازدواج پربازدید شد!

عکس های ساعد سهیلی: ساعد سهیلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری و گشت ارشاد که شروع بازیگری خود را از سن چهارده سالگی کلید زد، سالهاست با چهره ای متفاوت تر از قبل دیده می شود، به طوری که بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقدند چهره این بازیگر جوان پس از ازدواج تفاوت فاحشی با قبل از ازدواج با همسرش گلوریا هاردی داشته و به جزات جذاب تر شده.

بیشتر بخوانید:  بینی عمل شده بازیگران: بازیگران مرد و زن ایرانی که از عمل بینی خود راضی نیستند و چهره شان زیبا نشده + عکس

عکس های ساعد سهیلی

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

به اعتقاد برخی از افراد ازدواج تغییراتی را در چهره ایجاد می کند و موجب پختگی و حتی زیبایی خواهد شد، ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون جزو آن دسته از افرادیست که بعد از ازدواج در سال 1391 با گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا چهره اش تغییر زیادی کرده است و این تغییر را علاوه بر تصویر بالا، در تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، دیده می شود.

احتمالاً بپسندید: تولد لاکچری دختر دردانه دیوید بکهام چشم همه رو درآورد + عکس

ازدواج ساعد سهیلی

عکس های ساعد سهیلی، بازیگر گشت ارشاد در فستیوالی در پاریس با گلوریا هاردی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید، گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد شده؛ بزرگ شده پاریس و سوئد است. او فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است و در سریال کیمیا نقش رها را بازی کرده است. ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی پسری است به نام هامون که هم اکنون بیش از 5 سال دارد.

شاید بپسندید: شگفت انگیزترین حقایق در مورد بدن زنان که افراد بسیار کمی در مورد آن می دانند!

عکس های ساعد سهیلی

شاید بپسندید:بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

درباره ساعد سهیلی

عکس های ساعد سهیلی، ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا می باشد که هر سه بازیگر سینما و تئاتر هستند.

ساعد سهیلی در آثاری چون شب برهنه، گشت ارشاد، لاتاری، اتاق تاریک، روز صفر، رخ دیوانه، کلاشینکف و… به هنرمندی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: فخرفروشی آقای بازیگر با دو مرسدس بنز جدید طرفدارانش را عصبانی کرد + عکس

عکس های ساعد سهیلی

احتمالاً بپسندید

جشن عروسی لاکچری بهرام رادان در گرجستان: لباس عجیب عروس همه رو حیرت زده کرد + عکس

پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

احتمالاً بپسندید: تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا