;
آرایش و زیباییدنیای مد

۴ ترفند ساده برای رقیق کردن ریمل غلیظ شده

رقیق کردن ریمل غلیظ شده: اگر ریمل شما قبل از اتمام تاریخ مصرف خشک شده است، نگران نباشید با چند ترفند کوچک می توانید به راحتی ریمل را بازسازی کنید. البته بهتر است نکات زیر را ابتدا برای استفاده از ریمل ابرو و مژه در نظر داشته باشید و به صورت روزانه از آنها استفاده کنید. با این مطلب دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ۳ ویژگی یک ریمل خوب که چشم ها را درشت و جذاب می کند + عکس

۱- استفاده از آب گرم

یک لیوان را با آب داغ پر کنید و سپس ریمل را برای چند دقیقه درون آب داغ بگذارید. ریمل شما با استفاده از گرما نرم می شود و مانند روز اول خواهد شد. اگر برس ریمل شما دارای محلول خشک شده است، آن را زیر آب داغ قرار دهید تا تمیز شود و سپس آن را داخل ریمل ببرید. برس گرم شده حتی می تواند محلول را نیز نرم کند.

شاید بپسندید: این روغن گیاهی ارزان قیمت برای زیبایی و سلامت موها معجزه می کند+نحوه مصرف

احتمالا بپسندید: تشخیص رژ لب تاریخ مصرف گذشته با این روش ساده!

رقیق کردن ریمل غلیظ شده

۲- استفاده از محلول لنز

رقیق کردن ریمل غلیظ شده، یکی از ترفندهایی که برای نرم کردن ریمل می توانید استفاده کنید. اضافه کردن مقداری محلول نمکی مانند محلول پاک کننده و نرم کننده لنزهای تماسی به ریمل سبب نرم شدن ریمل می شود. می توانید لوله ریمل را یک دقیقه بین کف دستان بچرخانید تا گرم شود. این کار به از بین رفتن توده های ریمل کمک کرده و محلول را نازک می کند. دقت داشته باشید نباید مقدار زیادی محلول به آن اضافه کنید زیرا ریمل را بسیار رقیق می کند. بسته به مقدار ریمل داخل بطری، به آن 3 تا 4 قطره محلول اضافه کنید.

۳- استفاده از قطره چشم

کسانی که مدت طولانی با لپتاپ کار می کنند، معمولا استفاده از قطره های چشم و اشک مصنوعی را در اولویت قرار می دهند. اما کاربرد قطره چشم فقط برای خشکی چشم نیست. می‌توانید ریمل ابرو و مژه را نیز با استفاده از قطره های چشمی مرطوب کنید. بیشتر قطره های چشمی باید پس از یک ماه استفاده دور انداخته شوند. پس اگر از قطره چشمی برای مرطوب کردن ریمل استفاده می کنید، حتما از قطره خوب استفاده کنید تا از آلودگی جلوگیری شود.

رقیق کردن ریمل غلیظ شده

۴- استفاده از آلوئه ورا

رقیق کردن ریمل غلیظ شده، کافی است به اندازه یک تا دو نخود آلوئه ورا به محلول ریمل اضافه کنید. سپس برس ریمل را به کنارهای ریمل بکشید تا به خوبی در محلول ریمل حل شود و ریمل را نرم و لطیف نماید.

بیشتر بخوانید: نحوه کاشت آلوئه ورا در گلدان + ۴ مرحله عملی و آسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا