;
فرهنگ و هنر

بهبود فریبا سریال پایتخت به همراه همسر و دختر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهران احمدی: وی بازیگر معروف سینما، تلویزیون و تئاتر است. مهران احمدی متولد اسفند ۱۳۵۲ بوده و از سال ۱۳۷۰ تاکنون مشغول به فعالیت است. او علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی هم داشته است. مهران احمدی در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم آلزایمر در سال ۱۳۸۹، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

همه مهران احمدی را با دو نقش در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و شکیب در سریال آوای باران می شناسند. وی از بازیگران خوب و محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و تجربه برنامه‌ریزی فیلم، دستیار کارگردانی و مدیر تولیدی دارد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مهران احمدی همراه باشید.

شاید بپسندید: سرنوشت غم انگیز بازیگر نقش اصلان در سریال خانه به دوش!

احتمالا بپسندید: بازیگر نوجوان سریال دنیای شیرین در آستانه 40 سالگی اش+عکس

مهران احمدی

بیوگرافی مهران احمدی

این بازیگر با اخلاق متولد اسفند سال ۱۳۵۲ در تهران است. خانواده مهران پس از تولد و در سن کودکی به نیشابور کوچ می‌کنند و همین امر موجب می‌شود که او لهجه نیشابوری بگیرد و بتواند در نقش نعیم در سریال مهرآباد ایفای نقش کند. وی در نوجوانی به تهران باز می‌گردد و بازیگری تئاتر را شروع می‌کند و در سال ۱۳۷۳ در رشته تئاتر با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل می‌شود.

جالب خواهد بود: جذاب ترین فیلم های سینمایی درباره خیانت زناشویی و عاقبت آن+داستان فیلم

بیشتر بخوانید: سرنوشت بازیگر هوشیار در مجموعه هوشیار و بیدار دهه 60 +عکس و بیوگرافی

مهران احمدی

مهران از دانشگاه و اساتیدش می‌گوید: استادان بسیار بزرگ و مهمی در دانشگاه ما تدریس می‌کردند ؛استاد عزت‌الله انتظامی برای ورود به دانشگاه از ما تست بازیگری می‌گرفتند و در صورت تایید ایشان ما اجازه حضور در دانشگاه را پیدا می‌کردیم. همین‌ها باعث شد قداست و ارزش بازیگری را بفهمیم.

وی در این دوران علاوه بر تحصیل، در تلویزیون و تئاتر هم فعالیت می‌کرد. مهران همچنین خاطر نشان کرده که در دوران دانشگاه برای درآوردن خرجی دانشگاه مدتی در یک رستوران گارسون بوده است.

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش کیم گوسان استاد گئوم بیرون سریال دونگی 64 ساله شده+عکس و بیوگرافی

مهران احمدی

فعالیت هنری

این بازیگر فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. پس از آن وی به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته است.

اولین کارگردانی او فیلم سینمایی با نام مصادره در سال ۱۳۹۶ بود و از اولین کار‌های تئاتر او می‌توان به “چند و  چون به چاه رفتن”، م”حاکمه ژاندارک و آسید کاظم” اشاره کرد. مهران با بازی در مجموعه‌هایی مانند یک خانواده محترم، بغض، ماحی و آوای باران (در نقش شکیب) و پایتخت (در نقش بهبود) بیش از پیش خود را به مخاطبانش نشان داد.

مهران احمدی از اولین تجربه‌های کاری‌اش می‌گوید: «کار‌های اولیه‌ام را از سر ناچاری بازی می‌کردم و در آن سال‌ها انتخابی در کار نبود. درسال‌های دانشجویی‌ام پدرم فوت کرد و من با مشکلات جدی مالی مواجه شدم. به همین دلیل چندان به کار‌هایی که در آن‌ها بازی می‌کردم توجهی نداشتم.»

بیوگرافی مهران احمدی

یکی از متفاوت‌ترین کار‌های مهران احمدی ایفای نقش آدمی دوجنسیتی در فیلم سینمایی “اسب حیوان نجیبی است” بود. نقشی که خودش می‌گوید به خاطر آن دو ماه کامل را با دوجنسی‌ها گذرانده تا دنیای‌ آن‌‌ها را از نزدیک و بی‌واسطه بشناسد. همچنین او از نقش خود در سریال پایتخت می‌گوید: «من از حرکات خروس برای بازی دراین نقش بهره گرفتم که همیشه حواسش به اطرافش هست. این شخصیت یکی از دوست داشتنی‌ترین نقش‌های من بود.»

مهران در پاسخ به این سوال که “چرا نقش پولدارها را بازی نمی‌کنید؟” گفته است: در اکثر کارهایم جزء قشر متوسط یا ضعیف و زحمتکش جامعه بوده‌ام، اما «آقا رضا»ی «تا ثریا» تا حدودی وضعیت مالی خوبی دارد؛ خانه خوب، اتومبیل خوب و کاسبی و… ؛ اما خودم هم یادم نمی‌آید تا امروز به من پیشنهاد بازی در نقش یک آدم پولدار شده باشد. شاید این به زندگی واقعی خودم برمی‌گردد که هیچ‌وقت شانس پولدار بودن آنچنانی را نداشته‌ام!

شاید بپسندید: بازیگر نقش پرنسس جا میونگ در سریال جومونگ 3+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: شباهت عجیب مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس با بازیگر معروف پدر خوانده مافیا+عکس

نقش بهبود فریبا در پایتخت

بهبود فریبا با بازی مهران احمدی که داماد نقی، پدر بهتاش و بهروز و شوهر فهیمه معمولی است. وی محیط‌بان است. او برای مأموریت به آفریقا رفت اما به دست دزدان دریایی سومالی گروگان گرفته شد و درحالی‌که خانواده معمولی تصور داشتند او در آفریقا بر اثر بیماری ابولا فوت شده اما در فصل ۶ با بیماری سندرم دست بیگانه (سانسور شده به دست بی‌قرار) به ایران بازگشت. از تکیه‌کلام‌های او می‌توان به «آقا» (با لهجه مازندرانی) و «در اصل» (معمولاً در آخر جملات با لهجه مازندرانی) اشاره کرد.

جالب خواهد بود: عروسی ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با شیدا مقصودلو+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش کودکی یانگوم در آستانه 27 سالگی اش کاملا تغییر کرده+عکس

بیوگرافی مهران احمدی

زندگی شخصی مهران احمدی

مهران متاهل است و یک دختر به نام باران دارد. مهران گفته‌است که دخترش عاشق امیر تتلو است و در ماشین آهنگ‌های تتلو را گوش می‌کند و من هم می‌شنوم.

شاید بپسندید:بیوگرافی فوتبالیست تیم ملی به همراه همسر زیبای ترکیه ایش+عکس

بیشتر بخوانید:هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهران احمدی

هم بازی شدن با دخترش

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه است که در این اثر با پدرش همبازی بوده است.  دختر مهران احمدی  در این سریال نقش سارینا دختر جوان پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و مهران احمدی در نقش عطا معصومی را ایفا می کند.باران و مهران احمدی در این فیلم مانند واقعیت نقش پدر و دختری را بازی می کنند که علاوه بر این رابطه با یکدیگر دوست هستند. در ادامه تصاویر شخصی و خانوادگی مهران احمدی را مشاهده می کنید.

احتمالا بپسندید:  استایل و لباس سنتی عروس در نقاط مختلف جهان+ عکس های بخش سوم

جالب خواهد بود: عکس های جدید و خانوادگی بازیگر نقش افسر مین جانگو سریال یانگوم | انگار وزیر خارجه کره است!

بیوگرافی مهران احمدی

شاید بپسندید: وقتی بانو جانگ با تک پوش طلایی میخاد حرص دونگی رو دربیاره+عکس

احتمالا بپسندید: سرنوشت سوسانو در تاریخ چه شد!؟

عکس های خانوادگی مهران احمدی

شاید بپسندید: پس از مرگ بروس لی، چه بر سر همسر و فرزندانش آمد + عکس هایی که تا به حال ندیدید!

بیوگرافی مهران احمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا