;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها + زمان پخش و تکرار

بازیگران سریال تانک خورها : سریال غریبه به ایستگاه پایانی خود رسیده و سریال تانک خورها از 15 مهر جایگزین این سریال خواهد شد. سریال «تانک‌خورها» با مضمون دفاع مقدس به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی این سریال و ساعت پخش سریال تانک خورها می پردازیم.

بازیگران سریال تانک خورها

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مختصر بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها شبکه سوم سیما.

آرش مجیدی

آرش مجیدی در 7 اردیبهشت ماه سال 1353 متولد شد، بازیگری که اطالتا اهل آباده استان فارس بوده اما در حال حاضر ساکن تهران است. فرزند اول خانواده است و تحصیلاتش را تا کارشناسی ادبیات نمایشی ادامه داد. آرش مجیدی متاهل است و سالها پیش همسرش با میلیشیا مهدی نژاد ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بنام میشا است.

بازیگران سریال تانک خورها

سروش جمشیدی

بازیگران سریال تانک خورها، سروش جمشیدی در تاریخ 20 اسفند 1358 در تهران متولد شد اما اصالت یزدی دارد. او در بازیگری راه پدر را ادامه داد چراکه پدرش از فعالان تئاتر بود. سروش جمشیدی متاهل است و یک فرزند پسر به نام سیاوش دارد.

علیرضا استادی

علیرضا استادی در سال 1352 در شهر ری متولد شد و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال 1377 آغاز کرد. با وجود اینکه استادی در سن کم وارد این حرفه نشد ولی تعداد فیلم هایی که او در آنها نقش آفرینی داشته، کم نیست.

از مهمترین فیلم های علیرضا استادی میتوان به هفت و نیم، زیر نظر، چند متر مکعب عشق، نارگیل، لاتاری، گینس، بدون تاریخ بدون امضاء، سال‌های دور از خانه، ملبورن، چراغ های ناتمام، از سرنوشت و.. اشاره کرد.

بازیگران سریال تانک خورها

هادی دیباجی

هادی دیباجی با نام کامل محمد هادی دیباجی در تاریخ 12 تیر 1362 در تهران متولد شد و بازیگری را در جوانی آغاز کرد. هادی، فرزند شهید سید محمد دیباجی است که در بهمن 1365 در عملیات کربلای 5 شلمچه و در سن 31 سالگی به شهادت رسید. هادی دیباجی متاهل است و سالها پیش ازدواج کرده و در حال حاضر یک فرزند پسر دارد.

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی در 31 شهریور 1369 در بابل متولد شد؛ تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس بازیگری ادامه داد و فعالیت خود را با دوبله آغاز کرده تا اینکه در سال 1386 با فیلم سینمایی اشکان وارد دنیای بازیگری شد. میلاد میرزایی همان رشید، پسر حاج فتاح در سریال بانوی عمارت است که بعدها با بازی در سریال شرم همراه فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، فریبرز عرب نیا، مرحوم سیروس گرجستانی و…. بیشتر دیده شد.

بازیگران سریال تانک خورها

ثریا قاسمی

بازیگران سریال تانک خورها، ثریا قاسمی متولد 28 آذر سال 1319 در تهران است و فعالیت در عرصه بازیگری و گویندگی را از دوران جوانی آغاز کرد. او دختر مرحومه حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است که در چندین فیلم و سریال باهم به نقش آفرینی پرداختند. ثریا قاسمی سالها پیش ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

احمد نجفی

سید احمد نجفی شوشتری متولد سال 1327 در خرمشهر که اغلب او را با عنوان کاراگاه علوی میشناسیم، سال 1352 پس از دریافت مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد. ماجرای آشنایی و ازدواج احمد نجفی و همسرش به فیلم کارآگاه علوی که در اکراین ضبط میشد باز میگردد. همسر احمد نجفی مترجم بود و این همکاری به ازدواج ختم شد و آنها حالا یک دختر و دو پسر دارند.

بهراد خرازی

بهراد خرازی در تاریخ 6 اسفند 1352 در تهران متولد و در رشته سینما از دانشگاه روسیه فارغ التحصیل شد. اوج شهرت این بازیگر با سیب خنده و مجید دلبندم شکل گرفت اما مدتی بعد او بدلیل کم کاری از این عرصه فاصله گرفت ولی مدتی است دوباره به دنیای هنرپیشه گی در ایران بازگشته است.

بازیگران سریال تانک خورها

خلاصه داستان سریال تانک خورها

سریال تانک‌خورها فیلمی درباره دفاع مقدس است و درباره پیشرفت و ابتکار زرهی در خطوط رزم دفاع مقدس از زبان رزمندگان است.

زمان پخش سریال تانک خورها

سریال تانک‌خورها به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی از شنبه 14 مهر ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و جایگزین سریال «غریبه» خواهد شد.

ساعت پخش سریال تانک خورها سریال جایگزین غریبه

بازیگران سریال تانک خورها، سریال تانک خورها هرشب ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت 00:30، 10:00 و 14:00 است.

عوامل سریال تانک خورها

کارگردان:پرویز شیخ‌طادی
تهیه‌کننده:ایرج محمدی
نویسنده:محمدصادق رمضانی مقدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا