;
فیلم و سریال

عکس های صمیمی امیر جعفری و پسرش با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اکراین+عکس

امیر جعفری و پسرش: امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون 10 شهریور ماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. این هنرمند در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با جدیدترین عکس امیر جعفری و پسرش با شایع خواننده رپ همراه باشید.

عکس های جدید امیر جعفری و پسرش

تصاویری از آیین و امیر جعفری، همسر و پسر ریما رامین‌فر در کنار شایع، خواننده مشهور رپ پربازدید شده است. برخی از کاربران با اشاره به شباهت عجیب شایع به رئیس جمهور اکراین در این عکس ها،  معتقد هستند که امیر جعفری و پسرش با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اکراین عکس یادگاری گرفته اند. در ادامه این عکس ها را مشاهده خواهید کرد.

 

امیر جعفری و پسرش

بیوگرافی شایع خواننده رپ

محمدرضا داداش‌پور متولد ۹ مرداد ۱۳۷۲ با نام هنری شایع؛ رپر اهل ایران است. شایع در کارنامهٔ خود با هنرمندان رپ فارسی، از جمله حصین، مهراد هیدن، صادق، پوری، رض، کچی بیتز، دانیال، مهیار، امیر خلوت و زال همکاری داشته است. آلبوم‌های او تاکنون، کرم، دو به شک، ناقابل، اینجانب، عصبانی و آماده باش و پیتزا نام دارند.

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و همچنین فعالیت در تلویزیون را هم در در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع کرد.

امیر جعفری و پسرش

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است.

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا