;
فرهنگ و هنر

بازیگران سریال پایتخت با همسران واقعی خودشان+عکس های عاشقانه دو نفری!

بازیگران اصلی سریال پایتخت: بیوگرافی و تصاویر دیده نشده از زندگی خصوصی بازیگران اصلی سریال پایتخت را در این مطلب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال می بینید .پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است.

فصل اول پایتخت در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴، پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. پخش قسمت های پایانی پایتخت ۶ به دلیل همه گیری کووید-۱۹ در ایران به تعویق افتاد و در روز های پایانی اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. همچنین این سریال بارها در شبکه‌های مختلف صدا و سیما بازپخش شده‌است.

شاید بپسندید: استایل جذاب لیلا اوتادی در مسجد ابوظبی + عکس

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران بازیگر ، کارگردان و مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و دوره دیده پانتومیم از فرانسه می باشد که علاقه زیادی دارد یک روزی دلقک شود. علیرضا خمسه سال ۱۳۶۲ وقتی ۳۱ ساله و تازه فعالیت بازیگری اش را شروع کرده بود ازدواج کرد که این زندگی بعد از تولد پسرش احمدرضا به طلاق ختم شد.

خمسه در سال ۱۳۷۲ در ۴۱ سالگی برای دومین بار با مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های درسا و گلسا می باشد.

شاید بپسندید: بیوگرافی و عکس های جدید بازیگر داعشی سریال پایتخت 5

بازیگران اصلی سریال پایتخت

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه معمولی خواهر نقی است که با بازی در سریال پایتخت به اوج شهرت رسید. نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. حضورش در عرصه بازیگری بصورت کاملا اتفاقی صورت گرفت به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 بعنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.

شاید بپسندید: مادر و دخترهای هنرمندی که هر دو چهره های معروف سینما و تلویزیون هستند+عکس

بازیگران اصلی سریال پایتخت

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

شاید بپسندید: بازیگر نقش کودکی آخناتون سریال یوسف پیامبر در 32 سالگی چه شکلی شده+عکس و بیوگرافی

هومن حاجی‌ عبداللهی

هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت‌ امینی شالیکار هزار جریبی دوست نقی و ارسطو عامل و فامیل دور بهبود در سریال پایتخت 6 است. هومن حاجی عبداللهی متولد 23 تیر 1354 گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران است. او فرزندی به نام جانان دارد. تحصیلات وی دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه ای، انصرافی رشته تئاتر تهران مرکز سال 1372 بوده است.

بیشتر بخوانید:ویدیوی جالب و خاطره انگیز از مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

هومن حاجی عبداللهی

سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ همسر هومن حاجی‌ عبداللهی است که این زوج در سال 1391 با هم ازدواج کردند.

شاید بپسندید: قابی جالب از محمدرضا فروتن در کنار همسرش+عکس و بیوگرافی

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو عامل پسرخاله نقی است که اکنون به سن چهل و پنج سالگی رسیده است. وی متولد شهر کاشان در استان اصفهان است و فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا تهران می باشد. او در فروردین ماه سال 1397 با خانم مونا فائزپور ازدواج کرد و در سریال پایتخت فصل شش نقش راننده کامیون را دارد.

شاید بپسندید: این کودک کدام بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است!؟

بازیگران اصلی سریال پایتخت

وی به دلیل اینکه دوران سربازی اش را در مازندران گذرانده است کم و بیش با لهجه مازنی آشنایی داشته و توانسته به خوبی در این سریال ایفای نقش کند.

شاید بپسندید: بازیگر نقش کودکی نادرِ سریال در چشم باد 32 ساله شده و کلی تغییر کرده+عکس و بیوگرافی

محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی همسر هما سعادت و پسر بابا پنجعلی است که در این سریال نقش اصلی را ایفاگر است. وی متولد 26 فروردین سال 1354 و زاده شهر تهران است که بسیاری از داستان سریال را او نوشته است. محسن تنابنده فارغ التحصیل رشته بازیگری است و در سال 1394 با روشنک گلپا ازدواج کرده است و یک فرزند به اسم نامی دارد.

شاید بپسندید: بهبود فریبا سریال پایتخت به همراه همسر و دختر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

محسن تنابنده و همسرش

ریما رامین فر

ریما رامین فر بازیگر نقش هما سعادت و همسر نقی معمولی است که اکنون در سن 50 سالگی به سر می برد و در داستان مادر سارا و نیکا است. تاریخ تولد ریما رامین فر پنجم فروردین ماه سال 1349 و زاده شهر تهران است که تاکنون در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی بازی کرده است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و همسر امیر جعفری بازیگر معروف سینما است و این زوج یک فرزند به اسم آیین دارند.

بازیگران اصلی سریال پایتخت

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: عکسی از تولد ۷9 سالگی داریوش ارجمند!

شاید بپسندید: استایلِ ولنتاینی هانده ارچل+عکس

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش حسام بیگ سریال روزی روزگاری پس از 32 سال + عکس همسر و فرزندانش!

شاید بپسندید: مشکلات روحی و روانی مثل افسردگی و … اگر جسم می داشتند+عکس

احتمالا بپسندید: بزرگسالی بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا