;
فرهنگ و هنرموسیقی

۱۲ واقعیت عجیب در مورد لیدی گاگا که از دانستنش شگفت زده می شوید!

لیدی گاگا ستاره پرآوازه دنیای موسیقی به خاطر کارهای عجیب خود شهرت زیادی دارد. برخی از شما ممکن است او را به عنوان “ستاره موسیقی عجیب و غریب” که لباس های گوشتی می پوشد، بشناسید. دیگران او را به عنوان شخصیت ترسناک داستان های ترسناک آمریکایی می شناسند. اما آیا می دانستید که چیزهای ناگفته و عجیب تری در مورد او وجود دارد؟ مثلاً نام واقعی او چیست یا چه مشکلاتی را در گذشته متحمل شده است. در پس لباس های تکان دهنده و لحظات دیوانه کننده این سوپراستار فقط یک فرد منظم و حساس مانند بقیه است. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش موسیقی به لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او  پرداخته می شود. لیدی گاگا همانی نیست که در ظاهر نشان می دهد او زندگی سختی داشته است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۱۲ واقعیت عجیب در مورد لیدی گاگا

۱.لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او، نام واقعی او لیدی گاگا نیست

بدیهی است که نام کوچک او لیدی و نام خانوادگی او گاگا نیست. نام واقعی این ستاره در واقع استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا است. درست است، استفانی ایتالیایی است. حالا شما همچنین می دانید که چرا ششمین آلبوم استودیویی او Joanne نام داشت. یک واقعیت جالب در مورد گاگا وجود دارد. اگر تعجب می کنید که این ستاره نام هنری خود را از کجا آورده است، پاسخ بسیار عالی است. او نام فعلی خود را از آهنگ کوئین Radio Ga Ga الهام گرفته شده است.

۲.گاگا از ۴ سالگی به خوانندگی و بازیگری مشغول بوده است

گاگا از زمان جوانی زنی با استعدادهای فراوان بوده است. او نواختن پیانو را از۴ سالگی شروع کرد و از ۱۳ سالگی شروع به نوشتن آهنگ کرد و حتی بازیگری را از نوجوانی شروع کرد. گاگا در نقش آدلاید در فیلم Guys and Dolls و فیلم در A Funny Thing Happened on the Way to the  Forum  بازی کرد.

لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او

۳.لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او، در کودکی، او لباس های خود را می ساخت

گاگا از روز اول گاگا بوده است. لباس های عجیب و غریب همیشه مورد توجه او بوده است. ظاهراً برای اولین اجرای خود در نمایش کلاس اول، لباس خود را ساخته است. لباس شخصی استفانی کوچولو از فویل و چوب لباسی درست شده بود. ما کاملاً مطمئن هستیم که این چیزی است که سوپراستار امروز نیز چنین چیزهایی می پوشد.

۴.او در نوجوانی مورد آزار و اذیت قرار گرفت و باردار شد

گاگا فاش کرد که تنها در ۱۹ سالگی توسط یک تهیه کننده موسیقی مورد تجاوز قرار گرفته است. او در درباره تجربه وحشتناکش در سریال The Me You Can’t See گفت: «…یک تهیه کننده به من گفت: «لباسات را در بیاور» و من گفتم نه. من رفتم و او به من گفت که قرار است تمام کارهای من را بسوزاند. من فقط یخ کرده بودم و او به من تجاوز کرد. او افزود: “کسی که به من تجاوز کرد مرا باردار در گوشه ای رها کرد.” اگرچه گاگا هرگز نام تهیه کننده را فاش نکرد اما او گفته است که “هیچ وقت نمی خواهد دوباره با آن شخص روبرو شود.”

بیشتر بخوانید: ۱۰ خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۲

۵.او یک بار در یک گروه دو نفره عجیب ترین اجرا را داشت

این خواننده تجربه موسیقی خود را زمانی به دست آورد که در گروه دو نفره “لیدی گاگا و استارلایت ریویو” حضور داشت. با هنرمندی Lady Starlight آهنگ های دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ را اجرا می کرد. “اجرای ظالمانه” آنها شامل روشن کردن قوطی های اسپری مو و رقصیدن های عجیب بود.

لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او

۶.گاگا برای موسیقی دانشگاه را رها کرد

لیدی گاگا سوپراستار شدن را یاد نگرفت. او همه این کارها را خودش انجام داد. ظاهرا او در ۱۹ سالگی دانشگاه نیویورک را رها کرد تا حرفه موسیقی خود را دنبال کند. او به مجله Elle گفت: «فکر می‌کردم بهتر از مدرسه می‌توانم به خودم درباره هنر بیاموزم.

۷. او علاقه های عجیب و غریب دارد

رنگ سیاه و اسطوخودوس ظاهراً رنگ مورد علاقه گاگا است و غذای مورد علاقه او پینه دوز هلو است که یک پای میوه ای پر از بیسکویت یا پیراشکی است.

۸.لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او، لباس گوشتی او گران نبود

در حالی که ستاره‌های دیگر لباس‌های طراحان گران‌قیمت را می پوشند اما لیدی گاگا از گوشت ارزان قیمت در سال ۲۰۱۰ برای خودش لباسی درست کرد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۹.او به طرفدارانش پیتزا رایگان می دهد

این یکی از دلایلی است که مردم گاگا را دوست دارند. او آنقدر به طرفدارانش اهمیت می دهد که به آنها پیتزا رایگان می دهد. در سال ۲۰۱۷، زمانی که او تور مونترال خود را به دلیل بیماری لغو کرد، گاگا از طرف داران خود دعوت کرد تا بیرون از هتل او منتظر پیتزای رایگان باشند.

لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او

۱۰.او در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفت

گاگا اعتراف می کند که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. مردم او را «دندان خرگوش» صدا می‌کردند و همکلاسی‌هایش او را در سطل زباله انداختند. اما او امروز در جایگاه بلندی ایستاده است.

۱۱.او می خواست مواد عجیب و غریب را به عطر خود اضافه کند

این قطعا به عنوان یکی از عجیب ترین ایده های گاگا شناخته می شود. او می‌خواست در عطر Fame خود خون و البته، خون مردانه اضافه کند.  این به وضوح برخی از مقررات FDA را نقض می کرد، بنابراین او منصرف شد.

۱۲.لیدی گاگا و واقعیتهای عجیب در مورد او، او از بیماری فیبرومیالژیا رنج می برد

در سپتامبر ۲۰۱۷ و فوریه ۲۰۱۸، این سوپراستار کل تور اروپایی خود را به دلیل “درد شدید فیزیکی که بر توانایی او برای اجرا تاثیر گذاشته است” لغو کرد. گزارش شده است که گاگا از فیبرومیالژیا رنج می برد، یک بیماری طولانی مدت که باعث درد گسترده می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا