;
فرهنگ و هنرسینما

رکوردشکنی لباس پنه لوپه کروز در مراسم اسکار امسال!

پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی برای فیلمش نامزد دریافت جایزه “بهترین بازیگر زن” شد. وی در شب اهدای جوایز اسکار با لباسی با امضای شانل شرکت کرد. مراسم پر حادثه جوایز اسکار 2022 که برای نود و چهارمین بار برگزار شد همچنان جایگاه خود را در دستور کار جهانی حفظ کرده است. مراسم اسکار امسال که زیر سایه سیلی ویل اسمیت قرار گرفته است، و هنوز وب سایت های خبری از سیلی ویل اسمیت صحبت می کنند. در این مراسم، زنان مشهور با طراحی های خود توانستند زرق و برق هالیوود را به بهترین شکل منعکس کنند. در این میان لباس مراسم اسکار پنه لوپه کروز بیشتر از همه توجه طراحان و طرفداران وی را به خود جلب کرد.

لباس مراسم اسکار پنه لوپه کروز

لباس مراسم اسکار پنه لوپه کروز، ساده و بسیار شیک

پنه لوپه کروز که برای فیلم «مادران موازی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شده بود، به همراه همسرش خاویر باردم که با فیلم «ریکاردو بودن» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شده بود، در فرش قرمز حضور یافت. .

این هنرپیشه اسپانیایی لباس مشکی طراحی شده توسط شانل را ترجیح داد که سفیر این برند روی فرش قرمز بود. انتخاب ساده و ظریف کروز بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

لباس مراسم اسکار پنه لوپه کروز

لباس مراسم اسکار پنه لوپه کروز: ساخت آن 680 ساعت طول کشید

ماجرای جالب لباس که با ریزه کاری های روی یقه خودنمایی می کرد نیز مطرح شد. بر همین اساس مشخص شد که تولید این لباس دقیقاً 680 ساعت طول کشیده است.

گفته شده است که این لباس که با الهام از مجموعه پاییز/زمستان Haute Couture 2020 طراحی شده است، دارای بیش از 8 هزار جزئیات گلدوزی است.

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

پنه لوپه کروز

پنه‌لوپه کروز سانچز (به اسپانیاییPenélope Cruz Sánchez) (زاده ۲۸ آوریل ۱۹۷۴) بازیگر اسپانیایی است. وی در ۱۵ سالگی توسط یک آژانس استعداد یابی شناخته شد، سپس اولین کار بازیگری خود را در ۱۶ سالگی با حضور در تلویزیون آغاز کرد و در پی آن و در همان سن با شرکت در فیلم خامون، خامون (۱۹۹۲) پابه عرصه سینما نهاد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در سال ۲۰۰۱ میلادی دو فیلم آسمان وانیلی و دمیدن از وی به نمایش درآمد که سبب شهرت بیشتر او شد و از سوی دیگر هر دو فیلم به موفقیت تجاری در سطح جهانی دست یافتند.

پنه‌لوپه در کنار بازیگری مدل شرکت‌هایی چون منگو، لورئال و رالف لورن است و همچنین به همراه خواهر کوچکترش مونیکا کروز طراحی‌هایی برای منگو انجام داده‌اند. کروز علاوه بر کمک‌های مالی برای موسسات خیریه، وقتش را نیز صرف آن‌ها می‌کند. وی فعالیت‌های داوطلبانه‌ای در اوگاندا و هندوستان داشته‌است و در هندوستان یک هفته برای مادر ترزا کار کرده و دستمزد حاصل از فیلم کشور هایلو را نیز صرف امور خیریه کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

دکمه بازگشت به بالا