;
زندگی

جدیدترین عکس ها از استایل زمستانی بازیگر نقش دونگی بیرون سریال+انگار قطب جنوب رفته!

استایل زمستانی هان هیو جو بازیگر نقش دونگی: افسانه دونگ‌یی با نام اصلی دونگ‌یی (به کره‌ای:동이) یک مجموعه درام، رمانتیک و تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۰ در ۶۰ قسمتِ ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه اِم‌بی‌سی کره جنوبی پخش شد. این مجموعه را لی بیونگ هون و کیم سانگ هیوب کارگردانی کرده‌اند و هان هیو جو و جی جین هی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک چند عکس از استایل عجیب زمستانی این بازیگر وایرال شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

هان هیو جو

هان هیو جو (کره‌ای: 한효주؛ زادهٔ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت.

سریال دونگی

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگ‌یی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند. دونگ‌یی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

استایل زمستانی هان هیو جو

اخیرا چند عکس از استایل عجیب زمستانی این بازیگر وایرال شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

استایل زمستانی هان هیو جو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا