;
ریپورتاژ آگهی

پیشروترین فروشگاه‌­های اینترنتی سال گذشته اعلام شدند؛ اسنپ همچنان درخشان!

در سال­های اخیر با توجه به افزایش قابلیت­ ها و پتانسیل اینترنت، برنامه­­ ها و اپلیکیشن­ های زیادی برای فروش آنلاین و یا ارائه­ ی خدماتی به صورت آنلاین طراحی و راه ­اندازی شده ­اند. امروزه شما بدون نیاز به حضور در شهر و تردد در خیابان­ ها و کوچه­ های شلوغ و به دور از هیاهوی شهر می ­توانید خرید خود را تنها با چند کلیک از منزل و یا محل کارتان در سایت یا اپلیکیشن­ های مختلف ثبت کنید تا در کوتاه ­ترین زمان ممکن به دست تان برسد.

استفاده از این اپلیکیشن­ ها علاوه ­بر عدم نیاز به مراجعه­ ی حضوری باعث می ­شود شما بتوانید به راحتی محصولات مختلف از فروشگاه ­های متنوع و مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین، باکیفیت­ ترین و ارزان­ ترین کالا را از برترین فروشگاه سفارش دهید. همچنین خواندن نظرات و کامنت ­های مردم درباره­ ی هر محصول به شما در داشتن انتخابی دقیق ­تر و بهتر کمک بسزایی می­ کند.

هر کدام از این برنامه ­ها تمام تلاش خود را می­ کنند تا با ارائه ­ی خدمات متنوع و خلاقانه رضایت مشتریان را کسب کنند و در لیست پلتفرم­ های پرکاربرد ایرانی قرار بگیرند. فروشگاه­ های اینترنتی متفاوتی مثل افق کوروش، اکالا، اسنپ فود، دیجی­ کالا و… نمونه­ ای از وبسایت­ ها و اپلیکیشن­ های موفق ایرانی در حوزه­ ی فروش آنلاین محصولات و ارائه ­ی خدمات شده ­اند. در ادامه فعالیت برخی از این پلتفرم ­ها در سالی که گذشت را به طور مختصر بررسی و موفق ­ترین این برنامه­ ها در سال گذشته را نیز به شما معرفی خواهیم ­کرد.

کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی

اسنپ فود

اسنپ فود از سال 1396 با همکاری دو شرکت اسنپ و زودفود و به هدف سفارش آنلاین غذا از رستوران­ های سطح شهر تاسیس شد. امروزه می­ توانید با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ فود باکیفیت­ ترین غذاها را از بهترین رستوران­ ها، تازه­ ترین میوه و سبزیجات، خوش عطر و بوترین محصولات را از عطاری ­ها، تازه ­ترین گوشت­ ها را از پروتئینی­ ها و… سفارش دهید.

شما می­ توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، از نزدیک‌ترین رستوران­ های محل تان غذای موردنظر خود را سفارش دهید یا برای خرید نانی داغ و تازه می­ توانید به قسمت نانوایی اسنپ فود را انتخاب کنید. و یا از قسمت میوه و سبزیجات محصولات موردنیاز خود را سفارش دهید. و تیم اسنپ فود در کوتاه­ ترین زمان ممکن و با بهترین بسته ­بندی، سفارش شما را  به دست تان می­ رساند. هم اکنون اسنپ فود در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ کشور فعالیت می ­کند.

همچنین اسنپ فود برای بالا بردن رضایت مشتریان از این اپلیکیشن، تخفیف ­ها و کوپن­ های بی­ نظیر و هیجان انگیزی برای دسته بندی­های مختلف خود در نظرگرفته که این کار باعث افزایش رضایت کاربران و بالا رفتن تعداد کسانی که از این برنامه استفاده می­ کنند؛ می­ شود. برای مثال شما می­ توانید از کد تخفیف شیرینی اسنپ فود  که از سایت موپُن تهیه کردید، استفاده کنید و در هنگام نهایی کردن خریدتان از مبلغ کل فاکتور شما مبلغی کسر خواهد شد.

دسته­ بندی­های متنوع، وجود انواع کالاهای مورد نیاز و ضروری، ارسال سریع و به موقع، بسته ­بندی منظم، دسترسی سریع و راحت به تمام محصولات موجود در این مجموعه و… مواردی است که باعث‌شده اسنپ فود (که زیرمجموعه ای اسنپ نیز می ­باشد)، به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن­ های فروش آنلاین محصولات شناخته‌شود و کاربران زیادی داشته ­باشد.

با توجه به آماری که از فعالیت سال گذشته اپلیکیشن اسنپ و زیرمجموعه­ های آن (اسنپ فود، اسنپ اکسپرس و…) به دست‌آمده می توان به این نتیجه رسید که این مجموعه صدر نشین برنامه­ های ایرانی که در زمینه­ ی سفارش آنلاین فعالیت می­ کنند قرارگرفته و بیشترین آمار دانلود و استفاده را به خود اختصاص داده ­است.

کد تخفیف اسنپ فود

اسنپ اکسپرس

اسنپ در ابتدا تنها اپلیکیشنی برای درخواست آنلاین خودرو برای سفرهای درون شهری بود اما همان­طور که به آن اشاره کردیم چند سال بعد با توجه به استقبال مردم از اسنپ، تصمیم گرفت شرکت و مجموعه ­ای با نام تجاری اسنپ فود تاسیس کند. در این مجموعه علاوه ­بر محصولاتی مثل گوشت، انواع شیرینی، انواع غذاها و… قسمتی تحت عنوان کالاهای سوپرمارکتی نیز دارد که مردم بتوانند مایحتاج روزانه خود را بدون نیاز به حضور در فروشگاهها و مغازه­ ها تهیه کنند.

قطعا ارسال سفارشات سوپرمارکتی نیاز به یک تیم ارسال مجزا دارد زیرا مدت زمان ارسال سفارشات و رسیدن آن به دست مشتریان باید حداقل زمان ممکن باشد.

ارسال سفارشات سوپرمارکتی و سایر فروش‌های اسنپ توسط تیم اسنپ اکسپرس انجام می­ گیرد. اسنپ اکسپرس تمامی مناطق و بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ را پوشش می­ دهد اما برای اطمینان از این موضوع که آیا شهر یا روستای شما را نیز پوشش می­ دهد یا نه می­ توانید وارد اپلیکیشن اسنپ اکسپرس شوید و از آنجا لیست شهرهای پوشش داده ­شده را مشاهده کنید.

در صورت وجود، می­ توانید از سوپرمارکت­ های نزدیک خود کالاها و محصولات مورد نظرتان مثل انواع لبنیات، نوشیدنی­ ها، محصولات بهداشتی، تنقلات و… را سفارش دهید.

اسنپ اکسپرس برای جذب مشتریان بیشتر و بالا بردن رضایت آنان، چند وقت به یکبار، تخفیف­ هایی تحت عنوان تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس روی برخی از محصولات خود می­ گذارد و مشتریان با انتخاب این محصولات می­ توانند از تخفیف ­های آن استفاده کنند و از خریدشان لذت ببرند.

یکی دیگر از ویژگی­ های مثبت اسنپ اکسپرس، ارسال سریع سفارشات است. قطعا برای همه­ ی ما پیش‌آمده که گاهی بسیار عجله داشته­‌باشیم لازم باشد سفارش ما در کوتاه ­ترین زمان ممکن به دست مان برسد، شعار اسنپ اکسپرس، تحویل کالا در کمتر از 30 دقیقه به مشتریان است. این موضوع قطعا باعث می­ شود مشتریان زیادی به این مجموعه جذب شوند و سفارشات خود را در آن ثبت کنند.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

اکالا

اپلیکیشن یا وب سایت اکالا به منظور تسهیل در امر خرید آنلاین مشتریان و شهروندان راه ­اندازی شد. فروشگاه اینترنتی اکالا، زیرمجموعه­ ی افق کوروش می ­باشد. اکالا با کمک افق کوروش شروع به کار کرد و الان علاوه­ بر تخفیف­ های خود افق کوروش، به شما این امکان را می­دهد تا با ثبت نام و ورود به سایت یا اپلیکیشن اکالا، بتوانید از تخفیف­ های متنوعی بهره ­مند شوید. تمامی شعب افق کوروش در سراسر کشور در افق کوروش فعالیت می­ کنند و شما می ­توانید از تمام این مراکز سفارش خود را در اکالا ثبت کنید با این تفاوت که نسبت به خرید حضوری، کدهای تخفیف جذاب و هیجان­ انگیز نیز در اختیار شما قرار می­ گیرد.

شما در هفت روز هفته و به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می ­توانید سفارش خود را وب سایت یا اپلیکیشن اکالا ثبت کنید و همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 شب (با توجه به زمان ارسالی که توسط مشتریان مشخص می­ شود­) می ­توانید سفارش خود را از پیک مجموعه اکالا تحویل بگیرید.

دسترسی راحت به سایت و سفارش راحت، تنوع محصولات بالا، تازه بودن اجناس و توجه به تاریخ انقضا کالاهایی که برای شما ارسال می­ کنند و… مواردی هستند که باعث‌شده این برنامه، جزء برنامه ­های محبوب و پرطرفدار ایرانی قرار بگیرد و کاربران زیادی آن را دانلود، نصب و از آن استفاده کنند.

کد تخفیف اکالا

جمع ­بندی

پلتفرم‌­ها و اپلیکیشن­ های متنوعی برای سفارش آنلاین محصولات متنوع وجود دارد که هر کدام با ارائه ­ی خدمات و امکانات متنوع و خلاقانه تلاش می­ کنند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در میان این برنامه­ ها در سال گذشته، اسنپ از همه ­ی آن­ها درخشان­ تر و عالی‌تر عمل‌کرده و توانسته‌است نسبتا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

موارد متنوعی مثل ارسال به موقع، تنوع محصولات، پشتیبانی خوب، ارائه ­ی تخفیف ­های خوب و خلاقانه، مشتری مداری و… مواردی است که باعث افزایش رضایت مشتریان و بالا رفتن تعداد کاربران یک مجموعه می­ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا