;
ریپورتاژ آگهی

6 نکته طلایی برای انتخاب لباس مجلسی که در مهمانی بدرخشید

مهم نیست که قصد شرکت در چه مهمانی یا رویدادی را دارید. مسلما دوست دارید با خرید یک لباس مجلسی جدید با ظاهری شیک و زیبا در جمع حضور پیدا کرده و احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. اما چگونه می‌توان یک لباس مجلسی مناسب و ایده‌آل را انتخاب کرد؟

در دنیایی که زنان به‌عنوان نمایندگانی از زیبایی و سلیقه هنری خود در انتخاب لباس شناخته می‌شوند، لباس مجلسی در تعریف سبک و هویت شخصی آن‌ها عنصری کلیدی به‌حساب می‌آید. پس بااین‌اوصاف، اهمیت آن فراتر از یک پوشش ساده است. براساس همین اهمیت، تصمیم گرفتیم در این مقاله معیارهایی را بازگو کنیم که در انتخاب لباس بسیار مهم و حیاتی هستند.

چرا باید در انتخاب لباس مجلسی جدید حساسیت به خرج داد؟

لباس‌های مجلسی، عناصری مهم در ابراز شکوفایی و نمایش بهترین ویژگی‌های یک خانم در لحظات خاصی از زندگی است. این لباس‌ها زنان را به نقطه‌ای از زیبایی و اعتمادبه‌نفس هدایت می‌کنند.

طراحان مد، هربار در ترندهای جدیدی که وارد بازار می‌کنند، با استفاده از رنگ‌ها، برش‌های خلاقانه و الگوها یک اثر هنری را ساخته‌اند که می‌تواند زیبایی و شکوه وجودی یک زن را به تصویر بکشد.

لباس مجلسی، فقط یک لباس نیست؛ بلکه ارزش‌های فردی و جامعه‌ای بازتاب می‌کند و زبان بی‌کلامی برای ابراز احساسات و سلیقه فردی است. با همه اینها، انتخاب درست و متناسب آن با موقعیتی که در آن قرار دارید، اهمیت زیادی دارد و باید در این زمینه رفتار حساسی داشت.

6 نکته کلیدی که باید در انتخاب و خرید لباس مجلسی جدید بدانید!

خرید لباس مجلسی

خانم‌ها معمولا عادت دارند که به‌شکل خاصی در پی یافتن مدل مد نظر خود باشند و در نهایت لباسی را انتخاب کنند که آن‌ها را از دیگران متمایز کند. ایجاد تمایز از ویژگی‌های بارز خانم‌هاست. آن‌ها دوست دارند در جمع بدرخشند و بهترین باشند. اگر شما هم به‌دنبال بهترین‌بودن هستید، ما چند توصیه ضروری برایتان داریم.

مشخص کنید که به چه مناسبتی دعوت شده اید

نوع مناسبت یا مهمانی در میزان رسمیت لباس شما تاثیر زیادی دارد. اگر قضیه فقط یک دورهمی دوستانه یا جشن تولد ساده است، لباس مجلسی شما می‌تواند کوتاه و با رنگی روشن و ملایم باشد.

اگر پای مراسم‌های رسمی مانند نامزدی و عروسی وسط باشد، انتخاب لباس‌های بلندتر با تن رنگ گرم‌تر و پارچه‌های براق و رسمی مانند ساتن که حالت ایستایی بهتری هم دارند، مناسب خواهد بود.

مهمانی در چه زمانی برگزار خواهد شد؟

یکی دیگر از معیارهای مهم در خرید لباس مجلسی جدید، توجه به زمان برگزاری مهمانی است. اگر مراسم در روز برگزار می‌شود، می‌توانید لباسی با رنگ روشن در نظر بگیرید.

اگر هم قرار بر این است که مجلس در شب برگزار شود، انتخاب یک پیراهن تیره با پارچه‌ای براق یا زردار که به‌اصطلاح آن را لباس شب می‌گویند، باعث می‌شود که اعیانی و شیک‌تر به‌نظر برسید.

لباس را متناسب با رنگ پوست تان انتخاب کنید

با اینکه انتخاب رنگ یک موضوع سلیقه‌ای است، اما به این معنا نیست که اصول و قوانینی در این زمینه وجود ندارد. شما نباید از تناسب رنگ لباس با رنگ پوست‌تان غافل شوید. در غیر این صورت، از جذابیت جا می‌مانید.

معمولا خانم‌هایی که پوست تیره‌ای دارند، بهتر است از تناژهای رنگی روشن مانند لیمویی، کرمی، گل‌بهی، آبی آسمانی و نقره‌ای استفاده کنند تا با ایجاد یک تضاد جالب، زیباتر به‌نظر برسند.

افرادی هم که پوست سفید و روشنی دارند، می‌توانند از رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی کاربنی، زرشکی، سبز یشمی، خردلی، مشکی و سرمه‌ای استفاده کنند تا روشنی پوست آن‌ها با ظاهر خیره‌کننده‌تری خود را نشان دهد.

به فرم و تیپ بدنی خودتان توجه کنید

همیشه به خاطر داشته باشید که حتی اگر بهترین لباس مجلسی جدید از معروف‌ترین طراح مد را هم بخرید اما با فرم اندام شما سازگار نباشد، در واقع سرمایه‌تان را هدر داده‌اید. بنابراین، تحت‌تاثیر پوششی که بر تن دیگران می‌بینید یا ترندهای جدیدی که به‌تازگی وارد بازار می‌شوند قرار نگیرید. اول از همه به شکل وشمایل بدن خودتان توجه کنید.

اندازه های خود را دقیق بگیرید

اگر قرار است آنلاین خرید کنید، به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از وزن و اندازه‌های خود احتیاج دارید. پس سعی کنید از یک خیاط ماهر، همسر یا دوست‌تان کمک بگیرید تا بتوانید در حین اندازه‌گیری‌ها صاف و بی‌حرکت بایستید.

در این مورد به‌خصوص، هیچ‌گاه خود را با دیگران مقایسه نکنید و همچنین بر پایه حدس و گمان لباس خود را سفارش ندهید چون قطعا کالایی را تحویل خواهید گرفت که با انتظارات شما هماهنگ نیستند.

بر اساس رنگ مو و چشم تان لباس بخرید

اگر می‌خواهید در انتخاب لباس مجلسی جدید، کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنید و به معنای واقعی متمایز از دیگران باشید، رنگ لباس و پوست‌تان را هم در نظر بگیرید.

اگر چشم‌های آبی دارید، رنگ‌های گرمی مانند نارنجی، زرد و طلایی را انتخاب کنید. اگر چشم‌هایتان سبز است، لباس‌هایی با رنگ قرمز، صورتی و قهوه‌ای جلای زیادی خواهند داشت و اگر چشم‌هایی قهوه‌ای دارید، رنگ‌های سرد و خنثی مانند آبی و سبز، گزینه ایده‌آلی خواهند بود.

لذت خرید یک لباس مجلسی جدید و متفاوت را با دیجی‌کالا تجربه کنید

خرید لباس مجلسی از دیجی کالا

آیا برایتان پیش آمده که به مراسمی دعوت شوید اما ندانید چه لباسی بپوشید؟ از جست‌وجو در فروشگاه‌های مختلف خسته شده‌اید و فکر می‌کنید هیچ‌کدام از لباس‌های موجود در مغازه‌ها زیبا نیستند؟ چرا سری به دیجی‌کالا نمی‌زنید؟

فرقی ندارد که قصد شرکت در چه مراسمی را دارید؟ فرم بدن شما به چه شکل است؟ چه پارچه و مدلی را در ذهن دارید؟ و براساس چه اندازه‌هایی لباس می‌خواهید؟ تنوع لباس‌های موجود در دیجی‌کالا را در هیچ فروشگاه دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

سر فرصت، با دقت و حوصله کافی صفحات سایت این آنلاین شاپ را ورق بزنید؛ از لباس‌ها دیدن کنید؛ قیمت‌ها را بسنجید؛ مورد متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید و سپس دکمه سفارش را بفشارید تا محصول شما در کمترین زمان ممکن به دست‌تان برسد.

جمع‌بندی

همیشه سوالی که قبل‌از رفتن به مهمانی از خودمان می‌پرسیم، این است که چه لباسی بپوشیم؟ انتخاب یک لباس مجلسی جدید، چالشی سخت اما شیرین است. برای اینکه با تغییر استایل به ورژن بهتری از خود تبدیل شوید، لازم است نکاتی را به خاطر داشته باشید.

به‌جز سلیقه شخصی خودتان، توجه به مناسبت مهمانی، زمان برگزاری آن، رنگ پوست، فرم بدن، قد، رنگ مو و چشم‌ها در انتخاب یک لباس مجلسی و منحصربه‌فرد ظاهرشدن اهمیت زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا