;
ریپورتاژ آگهی

استایل پاییزی مردانه؛ چشم‌ها را به خود خیره کنید!

پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای آقایان و استایل‌های پاییزی مردانه جذاب و منحصربه‌فرد است. لباس‌های لایه لایه با نیم‌بوت‌های شیک، شال و کلاه همراه با یک بارانی بلند از بهترین و خاص‌ترین استایل‌های هر مرد در پاییز به حساب می‌آید. استایل پاییزی امسال خود را انتخاب کرده‌اید؟ قطعاً بعد از مطالعه این راهنما استایل پاییزی مردانه امسال شما با سال‌های قبل بسیار متفاوت خواهد بود.
زیباترین استایل پاییزی مردانه؛ ۴ اصل برای شیک پوشی در پاییز +۲۰ ست رنگ لباس پاییزی

لباس‌های مناسب برای استایل پاییزی مردانه چیست؟

یکی از مزیت استایل‌های پاییزی و زمستانه این است که دست شما برای انتخاب انواع لباس و تیپ‌های متفاوت حسابی باز است و به راحتی می‌توانید استایل‌های شگفت‌انگیزی را تجربه کنید. در ادامه اسم لباس‌های پاییزی مردانه را به صورت کامل آورده‌ایم تا بعد از آشنایی با تمام این آیتم‌ها بتوانید بهترین ترکیب را خلق کنید. اسم تمام لباس‌های پاییزی مردانه عبارت است از:

  • ژاکت: ژاکت‌ها انواع مختلفی دارند و شامل انواع ژاکت پشمی، ژاکت کشباف کابلی و ژاکت کش بافت سبک است.
  • کت: کت‌ها در جنس، رنگ، طرح و اندازه‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و جذابیت و رسمیت خاصی به استایل پاییزه شما می‌بخشد.
  • هودی: هودی یکی از مدل‌های خاص لباس پاییزی است که بیشتر برای استایل‌های پسرانه و غیررسمی کاربرد دارد.
  • پیراهن فلانل: این پیراهن‌ها از بهترین و خاص‌ترین آیتم‌ها برای استایل‌های پاییزی به حساب می‌آیند و برای یک تیپ اسپرت جذاب پاییزه روزمره گزینه بسیار مناسبی هستند.
  • شلوار کبریتی: شلوارهای کبریتی از آیتم‌های اصلی و جدانشدنی یک استایل شیک پاییزی به حساب می‌آیند.
  • کلاه و شال‌گردن: بدون کلاه و شال‌گردن استایل پاییزی شما تکمیل نمی‌شود.
  • سوئیشرت: سوئیشرت‌ها برای یک استایل و تیپ پاییزی مردانه اسپرت گزینه بسیار مناسبی هستند.
  • نیم‌بوت مردانه: برای اینکه استایل پاییزی شما بدون هیچ عیب و نقصی باشد، از نیم‌بوت‌های مردانه استفاده کنید.
  • کت بارانی: کت‌های بارانی برای روزهای بارانی پایز گزینه بسیار مناسبی هستند و به شما یک استایل رسمی و متفاوت می‌دهد.

بهترین رنگ‌ها برای استایل پاییزی مردانه

رنگ‌ها مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش استایل پاییزه شما را تشکیل می‌دهند. از رنگ‌ها در استایل پاییزی خود هوشمندانه استفاده کنید. اگر به استایل پاییزی مردانه در برنامه‌های فشن نگاهی انداخته باشید، قطعاً متوجه جسارت و خلاقیت طراحان لباس در ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر می‌شوید. حالا نوبت شماست که خلاقیت و استایل خود را به رخ بکشید!

  1. رنگ قهوه‌ای؛ جذاب و خاص

رنگ قهوه‌ای در استایل‌های پاییزی یکی از بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها به حساب می‌آید و به معنای واقعی نیز برازنده فصل پاییز است. یکی از دلایل محبوبیت رنگ قهوه‌ای این است که در مقایسه با سایر رنگ‌های پاییزی رسمی‌تر است و شما با پوشیدن لباس‌های قهوه‌ای بیش از حد در کانون توجه نیستید.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با قهوه‌ای: بژ، کرمی، مشکی، استایل مونوکروم قهوه‌ای

  1. رنگ شرابی، رنگی گرم و صمیمی

رنگ شرابی یکی از رنگ‌های کژوال و چشمگیر در میان رنگ‌های پاییزی است که در مقایسه با رنگ‌های رسمی مانند سفید و مشکی حالتی غیررسمی‌تر دارد. این رنگ به خوبی با استایل‌های پاییزی ست می‌شود و برای دورهمی‌های آخر هفته یا مجالس دوستانه گزینه بسیار خوبی است. رنگ شرابی برای یک تیپ پاییزی مردانه اسپرت گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با شرابی: بژ، قهوه‌ای، جین، رنگ شتری

  1. رنگ نارنجی؛ رنگی شاد و هیجان‌انگیز

اگر برای استایپ پاییزه خود به دنبال رنگ خاص و منحصربه‌فردی هستید، رنگ نارنجی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما به حساب می‌آید. رنگ نارنجی یک رنگ شاد و متفاوت است که حسابی شما را جوانتر و سرزنده‌تر نشان می‌دهد. یک دورهمی دوستانه در کافه یا مهمانی کوچک و صمیمی برای پوشیدن یک بافت یا پلیور نارنجی فرصت بسیار خوبی است.

اگر به رنگ نارنجی علاقه‌مند هستید اما نمی‌خواهید بیش از حد جلب توجه کنید، می‌توانید از طیف رنگی تیره‌تر نارنجی استفاده کنید.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با نارنجی: سورمه‌ای، جین، طوسی، رنگ شتری

  1. رنگ خردلی؛ رنگی بالاتر از تصورات

اگر می‌خواهید تا در یک روز بارانی پاییزی کاملاً جذاب و خاص به نظر برسید، از رنگ خردلی در استایل پاییزی مردانه خود غافل نشوید. رنگ‌ زرد و طیف‌های رنگی آن مانند خردلی همیشه در ترکیب با رنگ‌های خنثی یک شاهکار زیبا خلق می‌کنند. اگر احساس می‌کنید که رنگ خردلی برای شما رنگی بیش از حد جسورانه است، می‌توانید از آیتم‌های کوچک مانند شال‌گردن، جوراب یا کفش خردلی رنگ استفاده کنید.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با خردلی: سفید، سورمه‌ای، مشکی، بژ

  1. رنگ شکلاتی؛ جذاب و دوست‌داشتنی

رنگ شکلاتی یک رنگ جذاب، گرم و خاص است که در ترکیب با اکثر رنگ‌ها استایل خاص و منحصربه‌فردی را به شما می‌بخشد. رنگ شکلاتی حتی با دیگر طیف‌های نزدیک به رنگ قهوه‌ای به خوبی استایل می‌شود و ظاهری شیک به شما می‌دهد.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با شکلاتی: جین، سفید، کرمی، سورمه‌ای

  1. رنگ آبی و سورمه‌ای؛ رنگی شیک و کلاسیک

رنگ سورمه‌ای بهترین رنگ برای یک استایل پاییزی مردانه کلاسیک است که به شما جذابیت و ابهت خاصی را می‌بخشد. این رنگ در مقایسه با مشکی حالتی غیر رسمی دارد و تقریباً با اکثر رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود. اگر برای یک آخر هفته غیررسمی با دوستان و همکارانتان در یک عصر بارانی پاییزی قرار می‌گذارید، رنگ سورمه‌ای یا آبی بهترین انتخاب است.

بهترین ترکیب رنگ‌ها با سورمه‌ای: سفید استخوانی، مونوکروم آبی، قهوه‌ای، شتری

 

نکات طلایی برای انتخاب بهترین استایل پاییزی مردانه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه در پاییز و با استایل‌های پاییزه بسیار شیک و جذاب‌تر به نظر می‌رسید، برای شما پیشنهاداتی داریم که به افزایش جذابیت شما در هر جمعی کمک می‌کند.

  • استفاده از اکسسوری‌هایی مانند کراوات، کیف دستی، ساعت مچی، کلاه و شال‌گردن را به خاطر داشته باشید.
  • تنوع جنس پارچه‌ها و الگوهای بافت لباس‌های مردانه در فصل پاییز تنوع زیادی دارد. حتماً به جنس و بافت هر لباس در هنگام ست کردن دقت داشته باشید.
  • به ترکیب رنگ لباس‌ها دقت کنید! تنوع رنگ‌های پاییزی بسیار زیاد است و انتخاب یک رنگ اشتباه در لباس‌ها به راحتی کل استایل شما را به هم می‌ریزد.
  • در پوشیدن لباس زیاده‌روی نکنید! پوشیدن لباس‌های گرم مختلف و نامتناسب با یکدیگر فقط تیپ و ظاهر شما را شلخته نشان می‌دهد.

چگونه یک استایل مردانه پاییزی خاص و متفاوت داشته باشیم؟

درست است که تنوع آیتم‌ها و انتخاب‌هایتان برای لباس در پاییز بسیار زیاد است، اما اگر حواستان نباشد، همین تنوع زیادی برای شما دردسر ساز می‌شود! برای اینکه در انتخاب آیتم‌ها و تیپ پاییزی خود موفق عمل کنید، به این موارد دقت کنید.

 

  • کت‌های کمد لباسی خود را تنوع بدهید!

یکی از آیتم‌هایی که به شما برای یک استایل پاییزی خاص و جذاب کمک بسیاری می‌کند، خرید دو یا سه مدل کت مختلف است. کت جین، کت چرمی، کت بارانی و بافتنی همگی به شما کمک می‌کنند تا با یک پیراهن و شلوار و هرکدام از این کت‌ها تقریباً چندین استایل متفاوت داشته باشید.

  • جلیقه و وست را به استایل خود اضافه کنید!

شاید افراد زیادی در کمد لباسی خود جلیقه نداشته باشند، اما شما این اشتباه را مرتکب نشوید! جلیقه‌ها یکی از آیتم‌های پاییزی هستند که به استایل شما جذابیت خاصی می‌بخشند. جلیقه‌ها معمولاً فقط اوایل پاییز و قبل از سرد شدن زیاد هوا قابل استفاده هستند، پس از این فرصت استفاده کنید و در این مدت زمان کوتاه استایل متفاوتی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا