;
ریپورتاژ آگهی

خرید جهیزیه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در منطقه ارس

منطقه مرزی ارس و جلفا در کجا قرار دارد؟

منطقه آزاد تجاری ارس و جلفا در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. این منطقه آزاد پس از کیش به عنوان دومین منطقه توسعه یافته به شمار می رود. منطقه ارس و جلفا هم مرز با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و نخجوان است. این منطقه وسعتی به مساحت 51000 هکتار داشته و به دلیل هم مرز بودن با کشورهای شمالی ایران انواع مختلفی از کالاهای اروپایی مانند کالاهای روسی، آلمانی، بلژیکی و … وارد این منطقه می شود.

به دلیل تعرفه گمرکی بسیار پایین تر در کالاهای این منطقه، کالاهای منطقه آزاد ارس با قیمت بسیار مناسب تری در اختیار متقاضیان خرید قرار می گیرند. حضور مستقیم و خرید حضوری از منطقه و یا استفاده از فروشگاه اینترنتی مختلف مانند فروشگاه اینترنتی araskharid.com از بهترین روش های خرید از این منطقه مرزی به شمار می رود.

بسیاری از خانواده ها جهت خرید جهیزیه فرزندان خود با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از خرید از این منطقه استفاده می کنند. البته برای متقاضیان خریدی که بسیار دورتر از این منطقه قرار دارند، خرید اینترنتی و خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی ارس خرید پیشنهاد می شود. انواع کالا در حوزه آرایشی و بهداشتی، زیبایی، لوازم خوراکی، تجهیزات و وسایل آشپزخانه و … در این فروشگاه اینترنتی از برندهای مختلف و متنوع یافت می شود.

علاوه بر اینکه خرید از فروشگاه اینترنتی ارس خرید در بستری امن و قابل اطمینان انجام می گیرد، این فروشگاه اینترنتی محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود را نیز از لحاظ اصالت کالا تضمین می کند و خریداران با اطمینان بیشتری می توانند به خرید آنلاین از این فروشگاه اینترنتی بپردازند.

خرید جهیزیه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در منطقه ارس

چگونه میتوان از این منطقه مرزی خرید نمود؟

به منظور خرید کالاهای خارجی و اروپایی و اصل از منطقه آزاد و مرزی ارس می توان از سه راه اقدام نمود. در روش اول می توان حضوراً به منطقه آزاد مراجعه کرده و پس از گشت و گذار در بازارهای مرزی این منطقه کالای مورد نظر و مناسب خود را یافت و خرید را انجام داد. این روش اگرچه مزایایی دارد، همراه با معایبی نیز خواهد بود.

اگرچه افراد حضوراً کالای مورد نظر را دیده و کیفیت و اصالت آن را ارزیابی می کنند اما این روش خرید برای متقاضیانی مفید است که در منطقه یا نزدیک به آن حضور دارند. برای مثال برای تهرانی ها که 760 کیلومتر از منطقه ارس فاصله دارند، طی کردن این مسافت برای خرید هر کالایی توجیه اقتصادی نداشته و مقرون به صرفه نخواهد بود.

در روش دوم خرید از این منطقه مرزی می توان از صفحات موجود در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام استفاده کرد. برخی صفحات در اینستاگرام راه اندازی شده اند که مخصوص فروش کالا از منطقه مرزی ارس هستند. این روش نیز دارای عیوبی است.

عدم اطمینان به صفحات اینستاگرام از مهمترین معایب و دلایل عدم خرید از این روش به شمار می رود. برخی از این صفحات ممکن است وجه را دریافت کرده و کالا را تحویل نداده و یا کالایی بی کیفیت و متفاوت با فیلم و عکس موجود در صفحه به خریدار تحویل دهند.

روش سوم که امن ترین و بهترین روش برای خرید از منطقه آزاد ارس به خصوص برای افرادی است که از این منطقه بسیار فاصله دارند، استفاده از خرید آنلاین و فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه های اینترنتی زیادی جهت فروش انواع کالا از مناطق آزاد به خصوص منطقه آزاد ارس راه اندازی شده اند که یکی از بهترین آن ها فروشگاه اینترنتی ارس خرید است.

در واقع مرجع خرید آنلاین از منطقه آزاد ارس را می توان فروشگاه اینترنتی ارس خرید به شمار آورد. ارس خرید امکان خرید کالا در بستری کاملاً ایمن و مطمئن را برای متقاضیان فراهم کرده و علاوه بر ارائه کالای باکیفیت و مقرون به صرفه ویژگی های زیادی را برای متقاضیان خرید از خود در نظر می گیرد.

امنیت خرید و اطمینان از اصالت کالا چگونه میسر می شود؟

اغلب کالاهایی که از مرز وارد منطقه آزاد ارس می شوند اصل هستند، اما به جهت اطمینان از اصالت کالا، بهتر است از طریق روش هایی به ارزیابی اصالت کالا پرداخت. از روشهای مختلفی می توان به ارزیابی اصالت کالا پرداخت. ارسال کد کالا به سامانه 20008822 و یا استفاده از شماره گیری 0216185 و ارزیابی با استفاده از تلفن گویا و یا استفاده از نرم افزار TTAC جهت بررسی اصالت کالا از طریق بارکدخوان و … همگی از روش هایی است که مشتریان می توانند استفاده نمایند تا از خرید کالای با اصالت اطمینان یابند.

همانطور که گفته شد یکی از روش های خرید در این منطقه خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی ارس خرید است. ارس خرید برای ایجاد اطمینان تا 7 روز کالای خریداری شده را از لحاظ اصالت ضمانت می کند. به این معنی که بعد از تحویل کالا به مشتری در بازه زمانی 7 روزه خریداران می توانند از طریق یکی از روش های ذکر شده اصالت کالا را چک نمایند و در صورت عدم اصل بودن کالا و تقلبی بودن آن، کالای خریداری شده را عودت داده و اصل مبلغ پرداختی را دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =

دکمه بازگشت به بالا