;
ریپورتاژ آگهی

ارزان‌ترین مقصد خارجی برای نوروز، تور وان ترکیه

با آغاز فصل بهار و شروع تعطیلات ایام نوروز، فستیوال‌‌ها و جشنواره‌‌های نوروزی بسیار متنوعی در شهرهای توریستی ترکیه برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شده این کشور بعنوان اولین مقصد برای مسافران نوروزی انتخاب شود. اگر اولین عیدی است که می‌خواهید به خارج از کشور سفر کنید و به دنبال یک تور قیمت مناسب خارجی هستید، بی مقدمه، ما تور زمینی وان ویژه نوروز 1402 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور ترکیه ارزان

چراکه بی‌شک بهترین انتخاب‌ برای تجربه یک سفر خارجی با یک تور ارزان قیمت است. اما حالا چرا وان؟ وان، بزرگ‌ترین و جذاب ‌ترین شهر شرق ترکیه است و پایین بودن هزینه‌‌های سفر به نزدیک‌ترین شهر توریستی ترکیه به مرز ایران باعث این محبوبیت شده است. به علاوه در ایام تعطیلات نوروز، وجود نمایندگی اغلب برندهای معروف در شهر وان فرصت مناسبی برای خرید ارزان از وان را برای شما به‌وجود می‌‌آورد.

همچنین ترجیح می‌دهید از چه راهی و چگونه به شهر وان بروید، به اولویت‌‌های شما مسافران برمی‌گردد. قطعا برای راحتی بیشتر باید هزینه بیشتری بپردازید و اگر هم قصد دارید ارزان سفر کنید، این سختی و خستگی سفر را پذیرا باشید. حالا برای اینکه از شروع مسیر تا انتهای سفرتان به دنبال خاطراتی به‌یادماندنی در نوروز 1402 در وان ترکیه هستید، پیشنهاد ما رزرو تور وان از آژانس مسافرتی نامی گشت است که با ارائه بهترین و ارزان‌ترین تورهای ترکیه همواره به دنبال خدمت رسانی به شما مسافران عزیز می باشد.

2

بنابراین دیگر نگران قیمت تورهای نوروزی نباشید، زیرا با توجه به اینکه پکیج‌های مختلف تورهای نوروزی ترکیه با قیمت های متنوع توسط این مجموعه مسافرتی ارائه شده‌اند، شما علاقه‌مندان با دست باز بتوانید بهترین و ارزان‌ترین آن ها را انتخاب نمایید.

تور وان در سال‌های اخیر به دلیل ارزان بودنش و مهم‌تر نزدیک بودن فاصله‌اش با ایران تبدیل به یکی از تورهای محبوب برای ایرانی‌ها در تمام فصول سال بخصوص در تعطیلات نوروز شده است. تور وان در فصول پرگردشگر سال مثل بهار و تابستان، معمولا به‌صورت زمینی یا ریلی برگزار می‌شود که شما برای شرکت در تور وان ترکیه، لازم است اطلاعاتی از این شهر زیبا داشته باشید تا سفری آرامش بخش و جذابی را در تعطیلات عید تجربه کنید.

سفر با تور عید وان می‌تواند یک سفر ایده‌آل 3 الی 4 روزه برای شما باشد و همچنین به دلیل قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ‏وان، آب‌وهوای بسیار معتدل و دلپذیری را تجربه می‌کنید.

3

شما مسافران عزیز می‌توانید تورهای وان را بصورت زمینی و هوایی خریداری کنید. برای اینکه با تور وان زمینی همراه شوید، باید از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید.

در ضمن ‏فاصله شهر ارومیه تا وان حدود 290 کیلومتر و 4 ساعت است که سختی‌های خودش را دارد.‏ روش دیگر سفر به وان در ایام بهار، استفاده از قطار تهران – وان در تور وان است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد ‏است. یکی از مقرون به‌صرفه‌‌ترین و راحت‌‌ترین وسایل نقلیه برای سفر به وان استفاده از قطار است. برای این کار باید بلیط تهیه نمایید و از مبدا تهران و یا تبریز راهی این شهر شوید. لازم به یادآوری است که کل مسیر تهران به شهر وان 334 کیلومتر است که 224 کیلومتر آن در ایران و 107 کیلومتر در خاک ترکیه قرار دارد.

موضوع بعدی مهم در خصوص تور مسافرتی وان این است که قیمت انواع تور وان بسته به خدماتی که دریافت می‌کنید متنوع ارائه می‌شود. به صورت کلی می‌توان گفت که هتل محل اقامت، خدمات تور، مدت زمان سفر و حتی تاریخ سفر تعیین ‌کننده قیمت تور شماست. اینکه در چه بازه زمانی می‌خواهید تور ترکیه ارزان به مقصد وان را تهیه کنید، نیز می ‌تواند در تعیین نرخ آن تاثیرگذار باشد. به نحوی که در زمستان‌ها هزینه سفر به وان به کمترین میزان می‌‌رسد و در فصل بهار و یا تابستان قیمت تور وان به دلیل افزایش سفرها بالا می‌رود.

تور وان به دلیل قیمت نه‌چندان بالا و دسترسی آسانش یکی از پرطرفدارترین تورهایی ترکیه است که می‌توانید در عید امسال با آن همراه شوید. ضمنا فراموش نکنید که نامی گشت ایرانیان با ارائه بهترین خدمات اعم از بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل و… قصد دارد تا سفری بدون دغدغه را برایتان فراهم کند.

مجموعه مسافرتی نامی گشت بعنوان بهترین ارائه‌دهنده خدمات گردشگری به شما متنوع‌ترین‌ و ارزان‌ترین تورهای ویژه نوروز 1402 را در اختیارتان قرار می‌دهد. لذا با خیالی آسوده خدمات سفرتان را از تیم موفق این آژانس بخواهید و بدون نگرانی راهی سفر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا