;
ریپورتاژ آگهی

بهترین متل های مازندران را بشناسید

باتوجه به توریست‌خیز بودن شهرهای مازندران، هتل‌های بسیاری در آن افتتاح شده است. کسی نمی‌تواند کتمان کند که هر ساله توریست‌های بسیاری به مازندران می‌روند و در هتل‌هایش نظیر هتل های ایزدشهر اقامت می‌کنند. با این حال بالارفتن هزینه‌ها و خرج‌های کلی که سفر دارد باعث شده تا بسیاری از افراد اقامت در متل را جای هتل انتخاب کنند.

متل‌ها، ساختمان‌هایی تقریبا قدیمی و به‌دور از تجملات هستند که سطح امکانات آن‌ها در مقایسه با هتل‌های دیگر پایین‌تر است. اصل خود کلمه متل درواقع ترکیبی از موتور و هتل می‌باشد؛ و معنای اقامتگاهی برای موتورسواران را می‌دهد. در حقیقت این موضوع تاکیدی است بر سر راهی بودن این اقامتگاه‌ها.

متل گلفام بابلسر

متل گلفام بابلسر از متل های مازندران است. این متل دارای 4 طبقه بوده و در سال 1380 تاسیس شد و در اسفند سال 1401 جهت رفاه مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. در زمان رزرو این امکان را دارید تا از بین 45 اتاقی که این متل دارد گزینه موردنظرتان را انتخاب و رزرو کنید. از متل گلفام بابلسر تا مراکز خرید و ایستگاه اتوبوس تقریبا یک کیلومتر و تا فرودگاه نوشهر در حدود 29 کیلومتر فاصله دارید. موقعیتی که متل گلفام بابلسر دارد به صورتی است که با دو دقیقه پیاده‌روی این امکان را دارید تا به ساحل زیبای دریای خزر برسید. از کافه‌ای که کنار متل قرار دارد استفاده کنید. جهت صرف غذا می‌توانید به رستوران پیام که در فاصله 20 متر از متل گلفام قرار دارد بروید و شبی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. از نکات مثبت دیگری که متل گلفام بابلسر دارد فضای بازی آن است. این فضا برای کودکان دلبندتان آماده شده و می‌توانید کاملا رایگان از آن استفاده کنید.

متل پارسیان خزر رامسر

متل ساحلی خزر رامسر یکی از زیر مجموعه‌های هتل‌های پارسیان و از متل های مازندران است. این متل انتخاب مناسبی برای کسانی است که علاقمندند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند. اینگونه میهمانان می‌توانند از ساحل اختصاصی هتل‌شان بهره‌مند گردند. متل ساحلی خزر علاوه‌بر دارا بودن دسترسی خوب به دریا، فاصله اندکی با موزه مردم‌شناسی رامسر دارد. شما می‌توانید با یک ربع پیاده‌روی از این متل به موزه برسید. همینطور تله کابین رامسر فاصله آنچنانی با متل ساحلی خزر ندارد بطوریکه با ماشین در عرض ۱۰دقیقه‌ به تله‌کابین می‌رسید. شهربازی رامسر نیز در دوقدمی هتل واقع شده است و با چند دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. چنانچه می‌خواهید از آبگرم بهره‌مند گردید تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به آبگرم مادرشاه برسید. متل ساحلی خزر با برخورداری از محیطی دنج و آرام و دسترسی مطلوبی برای میهمانانش در شهر زیبای رامسر می‌سازد.

متل پرستو محمود آباد

متل پرستو محمودآباد از متل های مازندران بوده که دارای سابقه‌ای بیش از 40 سال است.  این متل ابتدای سال 1397 با هدف ارائه خدمات مناسب، بازسازی شد. این متل متشکل از 14 باب سوئیت بوده که در محوطه قرار دارند و برای رزروهای گروهی و دوستانه هم مناسب هستند. متل پرستو به علت واقع شدن در نزدیکی دریای خزر، ساحل اختصاصی دارند و میهمانان محترم این امکان را دارند به تماشای دریاچه خزر بروند. از متل پرستو محمودآباد تا پارک ساحلی ملت تقریبا 1.9 کیلومتر فاصله است. متل پرستو حد فاصل دو شهر بندری فریدونکنار و نور قرار دارد و فاصله آن از این دو شهر حدود 26 کیلومتر است. شما میتوانید به جای اقامت در هتل های محمود آباد در متل های این شهر اقامت کنید.

متل بهشت افرا بابلسر

مجتمع اقامتی تفریحی بهشت افرا با مدیریت جدید در حومه شهر بابلسر واقع شده و از متل های مازندران است. این متل در محیطی منحصر به فرد و در زمینی به مساحت تقریبی 4 هکتار، محصور شده است. متل دارای امکاناتی نظیر 88 سالن آمفی تأتر به ظرفیت 250 نفر جهت برگزاری همایش‌ها و سمینارها (مجهز و دارای ویدئو پروجکشن)،  ویلای دو خوابه، 24 ویلای تک خوابه،  فضای سبز بسیار زیبا و دلنشین، تعداد 60 عدد آلاچیق و همچنین 30 صندلی متحرک در محوطه، رستوران، زمین بازی برای کودک، چای خانه سنتی، به اضافه خانه کودک بصورت سرپوشیده و مجهز به وسایل بازی استاندارد، زمین ورزش برای بزرگسالان، محوطه مخصوص پیاده‌روی، زمین دوچرخه سواری است. خوب است بدانید این مجموعه به خاطر قرار گرفتن در میـان شـالیزارهای سرسبز و چشم‌نواز منطقه بهنمیر بابلسر، گزینه مناسبی برای تفریح است. متل اقامتگاهی مناسب برای استفاده خانواده‌های عزیز به شمار می‌آید. در ضمن امکانات رفاهی مطلوب در زمینه برگزاری تورهای تفریحی شامل قایق‌سواری، گردشگری در طبیعت برای پر کردن اوقات فراغت فراهم شده است.

متل بهشت افرا بابلسر

متل پارسیان کلاردشت

هرچند محمودآباد از شهرهای توریست‌پذیر است با این حال کلاردشت که در فاصله یک ساعته آن قراردارد هم گردشگرانی را به خود جذب می‌کند. متل پارسیان کلاردشت از متل های مازندران بوده و در حدود 400 متری جاده کلاردشت-مازندران واقع شده است. این متل دارای 28 ویلا می‌باشد. متل 3 ستاره پارسیان از سال 1382 آغاز به کار نمود. این متل در بین هتل‌های شهر کلاردشت امکانات و خدمات اقامتی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

از مزایای اقامتی که در متل پارسیان کلاردشت می‌توان به آن رسید محوطه‌ی دلنشین و آرامش‌بخش آن است. این فضا در هر فصلی مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. فضای خاص مجموعه با آلاچیق‌هایی که دارد، مکانی خاص و دنج را برای رفع خستگی و استفاده از هوای خوب شهر کلاردشت فراهم می‌کند. شما می‌توانید اقامتی بی‌نظیر و متفاوت را در متل پارسیان کلاردشت تجربه کنید. در اکثر ویلاهای موجود به جنگل و یا کوه دید دارید و لوازم رفاهی و امکانات لازم برای زندگی چند روزه را هم می‌توانید در آن‌ها بیابید.

در 1 تا 3 کیلومتری متل پارسیان کلاردشت هم رستوران وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا بروید. همینطور تنها با 5 دقیقه رانندگی از محل اقامت خود می‌توانید به پاساژ میلاد نور و مغازه‌ها برای خرید روزانه در کلاردشت دسترسی داشته باشید.

متل پارسیان کلاردشت

متل ونوس نشتارود

متل ونوس در شهر نشتارود، از متل های مازندران است. این متل متشکل از آپارتمان‌های دو یا سه طبقه، شامل واحدهای یک خوابه تا سه خوابه است. متل در فضای بزرگی ساخته شده و به ساحلی اختصاصی منتهی می شوند. هتل ونوس متشکل از ۳۰ باب واحد اقامتی است. موقعیت مکانی مطلوب متل ونوس امکان دسترسی به مرداب نشتارود را با فاصله تقریبی ۸کیلومتر فراهم کرده است. همچنین از دیگر جاذبه‌های جالبی که این منطقه دارد، باید به آبشار کوهسر و پارک جنگلی خشکه داران اشاره داشت. بازدید از این اماکن از متل ونوس با طی کردن حداکثر مسافت ۲۴ کیلومتر امکان‌پذیر می‌باشد.

متل نگین خزر کنار تنکابن

متل نگین خزر کنار در شهر تنکابن مازندران واقع شده است. متل در سال 1385 در محلی بکر و البته خوش آب و هوا نزدیکی دریای خزر افتتاح شد. این متل از چشم‌اندازی رو به دریا و شهرک ساحلی برخوردار است. جاذبه‌های تماشایی این شهر که توجه هر توریستی را به خود جلب می‌کند، شامل پارک جنگلی چالدره، قلعه مارکوه، جنگل دو هزار سه هزار  و دریای خزر می‌شود. فاصله‌ای که این متل تا جاذبه‌های توریستی دارد 5 کیلومتر است.

متل نگین خزر کنار تنکابن

جمع‌بندی

متل‌ های مازندران با ارائه خدمات کامل و البته بی‌نقص توانستند خودشان را اثبات کنند. به همین خاطر هم است که اکثر مسافران میهمان متل های مازندران می‌شوند. اگر شما نیز قصد سفر به مازندران را دارید و می‌خواهید از طبیعت بکر و غنی‌اش بهره‌مند گردید می‌توانید برای اقامت به متل های مازندران اعتماد کنید. این متل‌ها با ارائه خدمات رفاهی کامل خاطره‌ای دلچسب از سفر به مازنذران را برایتان خواهند ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =

دکمه بازگشت به بالا