;
ریپورتاژ آگهی

تجربه ی سفر با اجاره ویلای جنگلی در رامسر

ویلاهای جنگلی در رامسر، یکی از انواع اقامتگاه‌هایی است که مسافران در سفر به این شهر زیبا و دیدنی انتخاب می‌کنند. ویلاهای جنگلی رامسر که در مناطق ییلاقی و اطراف روستاهای بی‌نظیری همچون جواهرده قرار دارند، تجربه متفاوت و منحصر به فردی از سفر را برای مسافران ایجاد می‌کنند. تجربه ی سفر با اجاره ویلای جنگلی در رامسر در همه فصول جذاب و فوق‌العاده است که خوب است هر کسی حداقل یک بار این تجربه را داشته باشد.

انواع ویلاهای جنگلی در رامسر

ویلاهای جنگلی در رامسر به دو شکل ویلاهایی که در نزدیکی جنگل و کوه قرار دارند و کلبه‌های جنگلی وجود دارند. هر یک از این ویلاها جذابیت خاصی دارند که علاقمندان به اجاره این نوع ویلاها و اقامت در جنگل را به سمت خود می‌کشانند و یک تجربه عجیب و منحصر به فرد سفر را برای خود رقم می‌زنند.

اگر بخواهید یک ویلای جنگلی در رامسر را اجاره کنید، چه کاری را انجام می‌دهید؟ برای یافتن و اجاره ویلا در رامسر می‎توان از روش‌های اینترنتی و آنلاین بهره برد. شما با این روش می‎توانید نسبت به تمامی ویلاهای رامسر که در سایت شب یا جاباما آگهی داده‌اند، اطلاع حاصل کنید و با استفاده از میانبر اجاره ویلای جنگلی در رامسر، مسیر کوتاه‌تری را در جستجوی اینترنتی خود برای یافتن و اجاره این دست از ویلاها بپیمایید تا اقامتگاه مطلوب خود را بیابید.

چرا ویلای جنگلی اجاره کنیم؟

رامسر یکی از معدود شهرهای استان مازندران است که دریا و جنگل را با هم و در همسایگی هم دارد. منطقه جنگلی در رامسر کوهستانی است و به خاطر قرار داشتن در ارتفاع، دارای چشم‌انداز بی‌نظیری از جنگل است و از بعضی مناطق دریا نیز به خوبی دیده می‌شود. اقامت در چنین ویلاهایی باعث می‌شود که شما نه تنها از طبیعت زیبا و مناظر آن لذت ببرید، بلکه فرصتی برای مراقبه و تمدد اعصاب نیز پیدا کنید.

منطقه جنگلی دارای رامسر آبشارها، آب‌های سرد و گرم معدنی، بوستان‌های جنگلی، غارها، چشمه‌ها، دریاچه و… است که زیبایی آنها زبانزد است و به همین دلیل رامسر عروس شهرهای مازندران نام گرفته است. اجاره ویلای جنگلی به دلیل نزدیک بودن به این جاذبه‌های گردشگری راهی برای بازدید از آنها و فرصتی برای بهره بردن از طبیعت است. بنابراین برای داشتن یک تجربه سفر فوق‌العاده ویلاهای جنگلی رامسر را از سایت‎های هومسا یا جاباما اجاره کنید و راهی رامسر شوید.

ویلاهایی در دل کوهستان

زمانی که از ویلاهای جنگلی صحبت می‌کنیم، در واقع از ویلاهایی در دل کوهستان نام می‌بریم که در نزدیکی قله‎ها و کوه‌های زیبای رامسر قرار دارند. این کوه‌های پر دار و درخت در هر فصلی زیبایی منحصر به فردی دارند و مناظر بدیعی را خلق می‌کنند. برخی از ویلاهای استخردار رامسر در ناحیه کوهستانی رامسر قرار دارند و دارای تمام امکانات لازم و لوکس اقامتی هستند. اجاره ویلاهایی در این ناحیه از رامسر، باعث می‌شود که شما هوای تازه تنفس کنید، مناظر زیبا ببینید و کوهنوردی نمایید.

روستای گرسماسر واقع در در 40 کیلومتری رامسر دارای فضای مناسبی برای کوهنوردی است. علاوه بر این در رامسر چندین قله‌ برای کوهنوردی وجود دارد که سماموس کوه، زرود کوه، دیلمان کوه، بزابن کوه، لپاسر کوه، کوه زرین پشت، وژک کوه، خشچال کوه، بن کوه معروف به سرخ تله، کوه سه براره و سیاه کند کوه از آن جمله‌اند. کوهنوردی برای کسانی که از طریق سایت‌های میزبون یا جاباما، ویلاهایی در دل کوهستان اجاره می‌کنند، می‌تواند ورزش و تفریح جالب و مفرحی باشد.

ویلاهای جنگلی و طبیعتی بی‌تکرار

اجاره ویلاهای جنگلی رامسر با طبیعت بی‌تکرار و بی‌نظیرش باعث ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد در سفر به شمال می‌شود. برخی از ویلاهای جنگلی در بخش کوهستانی رامسر قرار دارند و برخی دیگر، در روستاهای اطراف رامس قرار گرفته‎اند که اکثر آنها حالت جنگلی دارند.

طبیعت بکر و مثال‌زدنی رامسر و ویلاهای مبله و دارای امکانات کامل، باعث ایجاد آرامش می‌شود زیرا ترکیب یک زندگی مدرن در محیط طبیعت، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به همراه خواهد آورد. بنابراین در صورتی که در جستجوی آرامشی مثال‌زدنی هستید، با اجاره ویلای جنگلی رامسر از طریق سایت‌های میهمان شو یا جاباما، خود را مهمان طبیعت کنید.

اجاره ویلا در رامسر

ویلاهای جنگلی و جنگل‌های اطراف رامسر

ویلاهای جنگلی رامسر بدون شناختن جنگل‌های رامسر ممکن نیست. معروف‌ترین جنگل‌ رامسر، جنگل دالخانی است که با نام دالان بهشت نیز شناخته می‎شود. این جنگل یک مسیر تونل مانندی دارد که به زیبایی هرچه تمام‌تر در مسیر رامسر به کوه‌های اطراف قرار دارد. تله کابین رامسر از جنگل دالخانی می‌گذرد که از آنجا می‌توان به مناطق کوهستانی این جنگل رسید. دو پارک جنگلی دیگر به نام‌های صفارود و هزارپله در رامسر وجود دارد.

در اطراف جنگل‌های رامسر ویلاهای جنگلی زیادی ساخته شده‌اند که برای مسافران عاشق طبیعت مکان‌های بی‎نظیری به شمار می‌آیند. اجاره این ویلاها از طریق سایت‌های جاباما یا پینورست، تجربه سفری خاص و فراموش نشدنی به رامسر را برای مسافران ایجاد می‌نمایند.

ویلاهای جنگلی رامسر در روستایی از جنس جواهر

روستای جواهرده یکی از معروف‌ترین بخش‌های ییلاقی شمال و رامسر است که با هوای عالی، طبیعت بکر و دلپذیرش، از محبوبیت خاصی برخوردار است. روستای جواهرده همانند جواهری در اطراف رامسر می‎درخشد و مناظری دارد که در هر فصلی برای عکاسی عالی است.

پارک جنگلی صفارود و آبشار زیبای آن و همچنین دریاچه قو در فاصله کمی از جواهرده و ویلاهای جنگلی آن قرار دارند. بنابراین با اجاره ویلا در جواهرده به صورت مجازی و آنلاین از طریق سایت‎هایی همچون ویلایار یا جاباما، این فرصت را خواهید داشت به صورت واقعی مناظر فوق‌العاده طبیعت را احساس کنید.

3

ویلاهای جنگلی  و چشمه آبگرم رامسر

رامسر دارای چشمه‌‌های آبگرم زیادی است که یکی از جاذبه‌های معروف این شهر و روستاهای اطراف آن به شمار می‎آیند. چشمه‌های آبگرم رامسر که به چشمه‌های گوگردی گازدار معروف هستند، دمایی حدودا 42 درجه دارند و حاوی موادی مانند کلر، بی کربنات کلسیم و منیزیم گازدار گوگردی هستند که برای درمان دردهای عصبی، عضلانی، بیماری‌های پوستی و رماتیسم مفیدند. رفتن این آب‌های گرم برای تسکین دردهای ناشی از شكستگی‌های مزمن نیز مفید است.

یکی از این آبگرم‌ها در روستای سادات محله قرار دارد. روستای سادات محله علاوه بر این که یکی از جاهای دیدنی اطراف رامسر است، به دلیل چشمه آبگرمش اهمیت دارد و ویلاهای جنگلی زیبایی در آن ساخته شده است. شما می‌توانید این ویلاها را از سایت‌های جاباما یا ایران گرد اجاره نموده و در عین استفاده از زیبایی طبیعت، از چشمه‌ آبگرم آن نیز بهره ببرید.

ویلاهای جنگلی و آبشارها و دریاچه‌های زیبای رامسر

در اطراف رامسر آبشارها و دریاچه‌های زیبایی وجود دارند که شما می‌توانید با اجاره ویلاهای جنگلی در روستای جنت رودبار و روستای ایزکی می‌توانید از آبشارهای خروشان حوالی این روستاها مانند آبشارهای  ریزبراز و هیسیان دیدن کنید. یکی دیگر از روستاهای اطراف رامسر که به بهشت جاری این شهر معروف است، روستای اَزَرِه یا ازارک است که دریاچه مجیران در نزدیکی آن قرار دارد و خود روستای ازارک یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی است و با ویلاهای زیبای اطرافش، تجربه خاصی از سفر را در اختیار شما قرار می‎دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =

دکمه بازگشت به بالا