;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت: این تست تصویری به دلیل سختی آن به سرعت در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم موفق به یافتن تنها گور خر متفاوت در مجموعه ای از تصاویر یکسان گورخرها شده اند. این چالشی است که شما را سرگرم می کند، اما مهمتر از همه توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند. برای موفقیت در تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت بسیار مهم است که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت همراه شوید.

در این تست هوش باید از چابکی تصویری و سطح تمرکز خود برای امید به موفقیت استفاده کنید. در واقع، پیدا کردن و شناسایی عنصر درخواستی یعنی همان گورخر متفاوت در اولین تلاش آسان نخواهد بود. در تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت باید یک گورخر متفاوت را پیدا کنید. البته برای این کار شما از محدودیت زمانی برخوردار هستید. 5 ثانیه فرصت و مهلتی است که باید گورخر متفاوت را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت

برای دشوارتر کردن بازی و تحریک دقت و تمرکز شما، تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا گور خر متفاوت را پیدا کنید. محدودیت زمانی این تست تصویری را بسیار دشوار می کند. برای اینکه بهترین شانس را برای یافتن گورخر متفاوت با دیگر گورخرها را در مدت زمان تعیین شده به خود بدهید، سعی کنید خود را در شرایط مناسب قرار دهید. در جای آرام و خلوت قرار بگیرید.

برای انجام این کار، سعی کنید از محدودیت های تمرکز خود عبور کنید. این به شما امکان می دهد واضح تر ببینید و ناهماهنگی ها را راحت تر تشخیص دهید. برای متمرکز کردن توجه خود، خود را منزوی کنید. قرار دادن خود در مکانی ساکت و دور از شلوغی و صداهای مختلف به شما کمک می کند تا افکار خود را جمع کنید.

شاید بپسندید: تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

 

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

جواب تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت

اگر موفق نشدید گورخر متفاوت را در میان بقیه گورخرها پیدا کنید، به این معنی است که شما یکی از 85 درصد افرادی هستید که شکست خورده اند. با توجه به پیچیدگی این تست، این موضوع چندان مهم نیست.

شاید بپسندید: با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت: پس اگر موفق نشدید ناامید نشوید. پاسخ این معمای بسیار دشوار را در ادامه به شما خواهیم داد.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

تست بینایی با گورخر متفاوت

امیدوارم از تست قدرت بینایی با گورخر متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

داستان شنیدنی و طنز مادر شوهر و عروس خل و چل!

ببری که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی کن!

چه کسی مرد داخل رستوران را به قتل رسانده است!؟ زن جوان یا مرد جوان!؟

چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا