;
تازه ها

“بز کیف” با انفجار تله روس ها، 40 سرباز روس را مجروح کرد!

بر اساس اخبار اعلام شده از سوی اطلاعات اوکراین، تله های بمب به جا مانده از روس ها در زاپوریژژیا منفجر شد و 40 سرباز روس مجروح شدند. زنجیره اتفاقاتی که باعث این انفجارها شد به اندازه فیلم ها جالب است. هر چقدر هم که این جمله عجیب به نظر برسد، اما بز کیف تله روس ها را منفجر کرد، توسط سازمان اطلاعات اوکراین اعلام شد و امروز به تیتر اول مطبوعات جهان تبدیل شد. با بخش تازه ها چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ۱۳ راه مطمئن برای تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

بز کیف تله روس ها را منفجر کرد

نیروهای روسی هنوز در حال بستن سیم ماشه بودند که تله توسط یک بز فراری از مزرعه ای در روستای کینسکی منفجر شد..رئیس اداره اطلاعات اوکراین گفت که نیروهای روسی نارنجک هایی را در اطراف یک بیمارستان محلی کار گذاشته و تله را به عنوان یک “دفاع دایره ای” طراحی کرده اند. بزی که تله انفجاری روسیه را منفجر کرد، نمی دانست که در کشورش قهرمان خواهد شد.

بز کیف تله روس ها را منفجر کرد

با این حال، اندکی پس از نصب تله، بزی که از مزرعه فرار کرده بود، وارد منطقه شد و واکنش او زنجیره ای از انفچار را ایجاد کرد که ده ها سرباز را مجروح کرد. اطلاعات دفاعی گزارش داد که «چند نارنجک نیز در نتیجه حرکات بز منفجر شد. حداقل 40 سرباز روس در این حادثه زخمی شده اند. از سرنوشت بز هنوز اطلاعی در دست نیست.

هنوز مشخص نیست بزی که سربازان روسی را مجروح کرد چه شد… حتی کسانی هستند که برای سلامتی بز دعا می کنند که در شبکه های اجتماعی از آن صحبت می شود.

بیشتر بخوانید: بیل گیتس این ۵ کتاب را برای شما توصیه کرده که در تابستان مطالعه کنید

نامگذاری بز به نام بز کیف

پس از شنیده شدن این رویداد در شبکه های اجتماعی، این حیوان به نام “بز کیف” نامگذاری شده است.

بز کیف تله روس ها را منفجر کرد

این نام به یک خلبان قهرمان افسانه ای، که به عنوان روح کیف نیز شناخته می شود، اشاره دارد که به دلیل سرنگونی تعداد زیادی از هواپیماهای روسی در جریان حمله به پایتخت، شهرت داشت.

دولت روسیه از زمان تصرف خرسون و ماریوپل، حملات خود را در Zaporizhzhia افزایش داده است. حداقل 60 درصد از استان زاپوریژژیا به دست نیروهای روسیه افتاده است که از زمان تهاجم 24 فوریه به این منطقه بی امان حمله کرده اند. کنترل کامل منطقه به ارتش روسیه اجازه می دهد تا در سایر مناطق مرکزی پیشروی کند.

این اولین بار نیست که یک حیوان به مقاومت اوکراین در تیتر اخبار کمک می کند.

باس، یک جک راسل تریر، برای کشف بیش از 200 وسیله انفجاری از زمان آغاز تهاجم در ماه گذشته، جایزه دریافت کرد.نژادهای سگ مانند جک راسل دارای حس بویایی قوی هستند که آنها را از بسیاری از تلاش های مین زدایی انسان موثرتر می کند.

مطلب مرتبط با بخش تازه ها

مطالعات جدید از وجود میکروپلاستیک ها در قطب جنوب خبر می دهند!

به مناسبت روز جهانی دوچرخه| نگاهی به تاریخچه دوچرخه

در دعوایی که کل جهان نظاره گر آن بود، جانی دپ بر امبر هرد پیروز شد!

ده حقیقت عجیب و تا حدی دیوانه کننده درباره ژاپن!

20 واقعیت جالب و عجیب درباره کشور کره شمالی که کمتر از آنها باخبریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا