;
تفریح و سرگرمی

اگر عدد گمشده جدول اعداد را پیدا کنی، هوش شما به هوش انیشتین نزدیک می شود!

معمای ریاضی عدد گمشده در جدول: مقدار گم شده را در این سری از اعداد موجود در جدول پیدا کنید. امروز با ما وارد این چالش هیجان انگیز شوید. این پازل برای تحریک مغز، به چالش کشیدن منطق و تحریک تفکر عمیق ساخته شده است. چه یک علاقه‌مند به ریاضی باشید یا صرفاً فردی که به دنبال یک چالش است، زمان عالی برای فعال کردن مغزتان است. به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید این معما را حل کنید. با مجله خبری چشمک و معمای ریاضی عدد گمشده در جدول همراه شوید.

حل یک پازل فوق العاده لذت بخش است، به خصوص وقتی که شامل ریاضی باشد. این بار چالش یافتن مقدار گمشده در این سری از اعداد است. همانطور که یک ورزشکار به تمرین منظم نیاز دارد، مغز نیز به ورزش نیاز دارد. تست های دیداری، پازل و بازی های مشابه به عنوان وزنه برای این اندام عمل می کنند. آنها توانایی تفکر منطقی را تقویت و بهبود می بخشند. با صرف زمان بر روی این فعالیت ها، نه تنها لذت فکری، بلکه سلامت و عملکرد مغز خود را نیز ارتقا می دهیم.

شاید بپسندید: اگه میخای بفهمی سبک زندگی سالم داری، یکی از چشم ها را انتخاب کن!

معمای ریاضی عدد گمشده در جدول

پازل های ریاضی فراتر از بازی های سرگرم کننده هستند. آنها مغز را تغذیه و حفظ می کنند. این پازل ها نقش حیاتی در توسعه مهارت های حل مسئله و استدلال منطقی دارند. اینها از جمله مهارت های حیاتی در زمینه مدرن هستند. با حل روزانه این معماها حافظه و تمرکز خود را تقویت می کنید. آنها شما را هوشیار نگه می دارند و خلاقیت شما را برای یافتن راه حل های منحصر به فرد تحریک می کنند. سرمایه گذاری در این فعالیت ها نه تنها به لذت فکری شما کمک می کند، بلکه به رفاه کلی شناختی شما نیز کمک می کند.

برای حل این معما باید هم روشمند و هم منطقی باشید. زمانی را صرف بررسی دقیق مشکل کنید تا قوانین خاص آن را درک کنید. دیدگاه‌های مختلفی را که از آن‌ها می‌توان اعداد را تفسیر کرد، کاوش کنید. از عجله برای یافتن پاسخ بپرهیزید. صبر و استقامت ضروری است. حل این معما نیاز به آزمون، خطا، تفکر خلاق و حتی نوآورانه دارد. با اتخاذ یک رویکرد متفکرانه و باز ماندن برای رویکردهای متنوع، شانس خود را برای یافتن راه حل به حداکثر می رسانید. هر جزئیات مهم است. با معمای ریاضی عدد گمشده در جدول و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: سوال هوش: زنی که پرستار بچه نیست و قصد ربودن کودک را دارد را شناسایی کنید!

معمای ریاضی عدد گمشده در جدول

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

جواب معمای ریاضی عدد گمشده در جدول

اگر جواب را پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم! شما یک نابغه واقعی هستید! هوش شما به نام های بزرگ این دنیا نزدیک است. اگر در یافتن راه حل مشکل داشتید، نگران نباشید. شما هنوز به تمرین نیاز دارید. علاوه بر این، ما تست‌ها و پازل‌های بصری مختلفی را برای کمک به بهبود شما ارائه می‌دهیم. هر روز تمرین کنید تا سریع به نتیجه برسید. در ادامه به پاسخ معمای ریاضی عدد گمشده در جدول می پردازیم.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از ربایندگان، همسر مرد اسیر شده است!؟

جواب معمای ریاضی عدد گمشده در جدول: در همین حال، پاسخی را که به دنبال آن بودید کشف کنید:

31+68+91+10=200

17+19+22+142=200

58+61+70+11=200

اگر مقادیر هر ستون را جمع کنیم، هر بار 200 به دست می آید. به این ترتیب می توانیم مقدار گم شده در آخرین ستون را بدست آوریم. فرض کنید مقدار گمشده x باشد.

87+56+50+x=200

 بنابراین

 x=7

شاید بپسندید: با پیدا کردن زن کنجکاو بین فلامینگوها ثابت کن تمرکزت نمره اش 20 هست!

جواب معمای ریاضی عدد گمشده در جدول

امیدوارم از معمای ریاضی عدد گمشده در جدول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کلمه Monkey را در 9 ثانیه در میان کلمات Donkey ها پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان جالب و شنیدنی آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حداقل یه راهنمایی باید میکردین که عمودی باید چک بشه
    دو ساعت هی افقی داشتم محاسبه میکردم هیچ رقمه جور درنمیومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا