;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن زن کنجکاو بین فلامینگوها ثابت کن تمرکزت نمره اش 20 هست!

آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها: در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک، یک آزمایش جدید برای محک زدن مهارتهای شناختی شما به اشتراک گذاشته شده است. این آزمون یا تست قدرت بینایی در زمان اندک توانست محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کند و بارها و بارها همرسانی شود. ممجله خبری چشمک نیز امروز این تست زیبا و رنگارنگ را با شما به اشتراک گذاشته است. امیدواریم بتوانید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون جالب را حل کنید.

آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها با انعکاس تصویری رنگارنگ و پر جنب و جوش پر از فلامینگوهای صورتی در یک برکه، مهارت های تصویری هر کسی که این آزمون را بخواهد تحلیل کند، محک می زند. در این منظره طبیعی، سرشار از پوشش گیاهی، یک مزاحم واقعی برای این پرندگان زیبا خود را پنهان کرده است. شاید یک شکارچی باشد و شاید یک پژوهشگر محیط زیست. به هر حال او یک فلامینگو نیست. یک انسان است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها

شازنده این تست زیبا معتقد است که یک چشم قدرتمند که بینایی آن همچون یک عقاب است می تواند در یک نگاه مزاحم را در میان فلامینگوها شناسایی کند. اما وی حد وسطی را تعیین کرده است. او زمان تخمین زده شده برای حل آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها  را 5  ثانیه تعیین کرده است. تمرکز کنید، همه نگرانی‌ها و حواس‌پرتی‌های را از خود دور کنید. ثانیه هایی کوتاه چشمان خود را استراحت دهید و از لحظات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

اگر آماده هستید همانطور که اشاره شده برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. تمرکز کنید و تلاش کنید تمام فکر و خیال خود را کنار بگذارید. اگر آماده هستید، اکنون چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر نگاه کنید. یادتان باشد که برای اثبات تیزبینی خود تنها 5 ثانیه فرصت دارید…..

شاید بپسندید: نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها

آیا قبلاً موفق به شناسایی مزاحم شده اید؟ اگر اینطور نیست، سرنخ بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم. مزاحم مورد بحث زنی است که در منظره ای که در تصویر قرار گرفته است. او خود را کاملاً استتار کرده است.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

 

 

.

.

 

 

.

شاید بپسندید: سوال هوش: زنی که پرستار بچه نیست و قصد ربودن کودک را دارد را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها: آیا شکل زن را پیدا کردید؟ اگر این بار هم موفق نشدید، از این بابت احساس بدی نداشته باشید. فرصت های دیگری خواهید داشت. این آزمون ها برای آموزش مهارت های ادراک و تصویری مفید هستند. سعی کنید این را در ذهن داشته باشید و برای حل بسیاری از موارد دیگر سخت تمرین کنید تا بتوانید خود و دیگران را متحیر کنید. در تصویر زیر ما زن مزاجم را علامتگذاری کرده ایم.

شاید بپسندید: چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

پاسخ آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها

امیدوارم از آزمون شناسایی زن بین فلامینگوها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

 در این شرایط، اول چه کار می کنید | اقدام‌تان نشان می دهد که عجول هستید یا آرام!؟

چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =

دکمه بازگشت به بالا