;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: زنی که پرستار بچه نیست و قصد ربودن کودک را دارد را شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناسایی کودک ربا : همانطور که بارها در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک اشاره شده است، تست ها، پازل ها، آزمون های هوش، جداول و … از جمله بخش های سرگرم کننده و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی هستند. این بازی ها علاوه بر اینکه مخاطب را سرگرم می کنند، می توانند به آنها در افزایش توانائیها و مهارت های شناختی اشان کمک کند. بر همین اساس مجله خبری چشمک به صورت روزانه ومرتب جدیدترین و جذاب ترین مطالب در این حوزه را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

نرمش و ورزش سبک صبحگاهی می تواند سبب سلامت جسم باشد. بر همین اساس اکثر افراد تلاش می کنند تا به صورت مرتب ورزش صبحگاهی را در برنامه روزانه خود داشته باشند. بر همین اساس لازم است با انجام منظم بازی های فکری، ذهن و مغز خود را نیز ورزش دهید. آزمون تصویری شناسایی کودک ربا از جمله سوال های معمایی است که می تواند ذهن شما را به خوبی درگیر کند. در نهایت سبب رشد و توسعه آن شود. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی کودک ربا همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن زن کنجکاو بین فلامینگوها ثابت کن تمرکزت نمره اش 20 هست!

آزمون تصویری شناسایی کودک ربا

همانگونه که اشاره گردید و  کارشناسان حوزه سلامت نیز به آن اذعان کرده اند بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون تصویری شناسایی کودک ربا شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها پرستار بچه دزد  را شناسایی کنید.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی کودک ربا شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. در هر دو تصویر یک پرستار بچه و یک کودک مشاهده می شود. اما در یکی از تصاویر پرستار کسی است که کودک را ربوده است. اما کدامیکی در تصویر آزمون تصویری شناسایی کودک ربا کودک رباست؟

یادتان باشد که برای ارائه پاسخ به آزمون ها و تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و نیز قدرت دید و حتی منطق و تحلیل خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ برسید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

آزمون تصویری شناسایی کودک ربا

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی کودک ربا

شاید اکنون پاسخ آزمون تصویری شناسایی کودک ربا را پیدا کرده باشید. اما اگر به هر دلیلی به دنبال پاسخ دقیق تر و درست تر هستید و می خواهید وقت بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر داشته باشید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه میخای بفهمی سبک زندگی سالم داری، یکی از چشم ها را انتخاب کن!

بله کاملا پاسخ آزمون تصویری شناسایی کودک ربا را درست حدس زدید. مشخص است که ذهن و تفکر کارآگاهی خوبی دارید! آدم ربا زنی است که در باران با چتر و کودک بیرون آمده است. بیرون رفتن با کودکی که خوابیده، آن هم در هنگام بارندگی چندان طبیعی نیست. حتی احتمال دارد زن به کودک داروی خواب آور داده باشد. زن دیگر دزد نیست، چرا که  اگر بچه را دزدیده بود، نمی گذاشت گریه کند. چون از اینکه ممکن است سبب حساسیت اطرافیان بشود مطمئن است.

شاید بپسندید: نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

جواب آزمون تصویری شناسایی کودک ربا

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

 در این شرایط، اول چه کار می کنید | اقدام‌تان نشان می دهد که عجول هستید یا آرام!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا