;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش ریاضی: نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر: عدد گم شده در این معمای ریاضی را پیدا کنید. اساس سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر، بدست آوردن پاسخ عبارت آخر با عملیات مختلف است. یکی دیگر از تکنیک‌های حل یک مسئله، استفاده از تفکر جانبی برای یافتن راه‌حل با نزدیک شدن به مسئله از چندین زاویه است. این معمای ریاضی شامل روشن کردن آن با استفاده از رویکردهای غیر معمول است. تنها کسانی موفق می شوند که ذهنی خلاق، پر جنب و جوش و ناظر خوبی داشته باشند که با این چالش مغزی روبرو شوند.

هر چه سریعتر نتیجه این چالش ریاضی را پیدا کنید. معما خود را به عنوان معادله ای نشان می دهد که باید با تفکر جانبی حل شود. هدف این است که با جستجوی شباهت بین سه معادله اول، نتیجه را در سریع ترین زمان ممکن به دست آوریم تا پاسخ معادله چهارم را بدست آوریم. از مهارت های ریاضی و استدلال منطقی خود برای کشف راه حل این معما استفاده کنید. اگر به محاسبات ذهنی علاقه دارید یا می خواهید توانایی های خود را ارزیابی کنید، بدانید که این چالش مغزی آزمونی برای سنجش مهارت های حل مسئله شماست. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر همراه شوید.

معمای ریاضی ارائه شده در اینجا شامل یافتن پاسخ معادله 1×5 است. برای رسیدن به این هدف، نباید به روش محاسبه معمولی تکیه کنید، بلکه خارج از چارچوب فکر کنید. قواعد متعارف ریاضیات برای رویارویی با این چالش ریاضی ضروری نیست. راه حل را با جستجوی منطق پنهان یا الگوی پنهان کشف کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کدامیک از فنجان ها، زودتر توسط قهوه پر می شود!؟

سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر

این پازل ظریف فقط به مهارت شما در یافتن پاسخ با یک عملیات ساده نیاز ندارد. در واقع حل این عبارت، به حس منطقی خوب، توانایی ذهنی عالی و ذهن تیز علاوه بر توانایی تان در توضیح معادلات ریاضی نیاز دارد. چه مشتاق محاسبات باشید چه نباشید، مبتدی یا حرفه ای، این توالی های عددی شما را در دنیایی غوطه ور می کند که در آن فقط محاسبه بر آن غالب نیست. در آنجا طرف دیگری از معادله را خواهید دید. کسانی که از پازل لذت می برند به راحتی این مسئله ریاضی را حل می کنند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این فقط برای عاشقان محاسبات یا کسانی که دوست دارند رمز و راز محاسباتی را رمزگشایی کنند نیست. در واقع، سطح شما در ریاضیات هر چه باشد، می خواهید این راز را روشن کنید. با این چالش ریاضی، بدون توجه به سطح هوش خود، روی ذهن منطقی خود کار می کنید و مغز خود را تحریک می کنید. با سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت تمرکز خود را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر

شاید بپسندید: دانش‌آموزی که قصد دارد در امتحان ادبیات تقلب کند را شناسایی کنید!

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

پاسخ سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر

آیا راه حل این معمای ریاضی را پیدا کرده اید؟ در غیر این صورت، ناامید نشوید و به تلاش خود ادامه دهید. برای کشف پاسخ دقیق این چالش ریاضی، منطقی بودن و استدلال خوب مهم است. هدف بررسی تشابه بین 3 معادله در دنباله یا یک مدل خاص به منظور یافتن سرنخ عدد گم شده است. به هر سری از اعداد نگاه کنید و دنباله یا الگو را تشخیص دهید. برای پیدا کردن عدد گمشده تفاوتی با هم پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن عصبانی همسر مرد است!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

پاسخ سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر: پاسخ عدد 65 می شود. خوب فکر کردن به شما کمک می کند که دو عدد یکبار با هم جمع و یکبار ضرب شده است. جاصل جمع عدد اول و حاصلضرب عدد دوم قرار می گیرد. به عنوان مثال در عبارت اول:

2×3=6

2 +3=5

عدد 56 بدست می آید.

سپس در عبارت دوم:

1×2=2

1+2=3

که می شود عدد 32

در عبارت سوم:

4×2=8

4+2=6

که می شود عدد 68.

به همین ترتیب در عبارت آخز:

1×5=5

1+5=6

که می شود عدد 65.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

جواب سوال هوش ریاضی با حل عبارت آخر

امیدوارم از تست هوش ریاضی با حل عبارت آخر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 پاسخ صحیح عبارت 5+6×3-7×2=؟ را پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

با پیدا کردن گربه کاراکال تصویر اثبات کن که چشمان تیز مثل شاهین داری!

آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

آزمون قدرت بینایی: قورباغه درون پارک را پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + ده =

دکمه بازگشت به بالا