;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن گربه کاراکال تصویر اثبات کن که چشمان تیز مثل شاهین داری!

آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید سیاهگوش را میان علف های خشک شناسایی کنید.

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است. در ادامه با آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش

بیشه ها و علفزارهای خشک، پس‌زمینه‌ای عالی برای استتار حیوانات مختلف از جمله سیاهگوش هاست که به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. این مسئله سبب می شود که شما به سختی آن ها را شناسایی کنید. یک عکاس حیات وحش توانسته است عکسی منحصر به فرد از سیاهگوش بگیرد. این سیاهگوش به خوبی در میان علف های خشک خود را پنهان کرده است، اما چشمان تیزبین عکاس او را شکار کرده است. با این حال این گربه سیاهگوش به خوبی با هم محیط ترکیب شده، به گونه ای که شناسایی آن را مشکل کرده است و آن را به یک جستجوی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

عکاس این عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و گفت: سیاهگوش ها از تاکتیکی به نام استتار یا رنگ‌بندی مرموز برای ترکیب شدن با محیط خود استفاده می‌کنند. پوست آن‌ها ظاهر آن‌ها را با محیط ترکیب می‌کند  و دیدن آنها را برای دیگر حیوانات دشوار می کند. آیا شما از جمله کسانی هستید که معتقد هستید قدرت بینایی و دقت تان عالی است؟ اگر این طور هست، ما می خواهیم با آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش شما را به یک چالش دعوت کنیم. آیا شما می توانید سیاهگوش را زودتر از بقیه در این تصویر ببینید؟ به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در عرض 5 ثانیه سیاهگوش استتار شده را ببینید.

اگر بتوانید آن را قبل از دیگران و در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهی،  شما در جمله 16 ٪ از افرادی هستید که این کار را انجام داده اند و واقعا قدرت بینایی و دقت تان عالی است. امیدوارم سیاهگوش را پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی: قورباغه درون پارک را پیدا کنید!؟

آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش

شاید بپسندید: پاسخ صحیح عبارت 5+6×3-7×2=؟ را پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدامیک از این سه زن، همسر مرد بیمار است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مرد گوژپشت و زن زیبا | ماجرای ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش

باید به شما بگوییم که پیدا کردن سیاهگوش در اینجا اصلاً آسان نیست، زیرا به خوبی خود را استتار کرده است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

به مرکز تصویر نگاه کنید. کله این سیاهگوش کاملا مشخص است. او به سمت لنزهای دوربین عکاس خیره شده است. احتمالا ژست گرفته است تا عکس اش زیباتر شود.

شاید بپسندید: سوال هوش: خون آشام حاضر در رستوران را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش

سیاهگوش

کاراکال یا سیاه‌گوش کاراکال (نام علمی: Caracal caracal) یا منگوله‌گوش گربه‌سانی کوچک است که در خاورمیانه و آفریقا زندگی می‌کند. کاراکال یکی از سنگین‌ترین و سریع‌ترین انواع گربه‌سان در زیرخانواده گربه‌ایان کوچک است و مطالعات ژنتیکی نشان می‌دهد که گربه طلایی آفریقایی و یوزگربه نزدیک‌ترین خویشاوندان این گربه‌سان‌اند. به دلیل قدمت سیاه‌گوش کاراکال در ایران از گذشته، کویری با همین نام در یزد وجود دارد. (کویر کاراکال) نام کاراکل از عبارت ترکی کارا+کولاک یعنی سیاه‌گوش سرچشمه گرفته‌است و در اکثر زبان‌ها از این نام استفاده می‌شود.

 

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی سیاهگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون قدرت تمرکز: کلمه DOG را در میان حروف مختلف پیدا کنید!

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با کمک اعداد (4، 2، 5، 3، 10) و 4 علامت (+-×=)، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

آزمون دقت ذهن: پروانه متفاوت را بین پروانه ها پیدا کنید!

کدام ویژگی‌تان، شخصیت شما را از دیگران متمایز می کند؟

عدد بعدی در این عبارت دنباله ای چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا