;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت تمرکز: کدامیک از فنجان ها، زودتر توسط قهوه پر می شود!؟

آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر: محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات تصویری شبیه سوال تصویری جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بازی های فکری همیشه سرگرم کننده، اما گاهی بسیار فریبنده هستند. این معمای کوچک در اینجا دقیقاً از آن نوع است. این معما به طور بالقوه می تواند تکانشگری و قضاوت های عجولانه شما را آشکار کند، بستگی به این دارد که چقدر فهیم باشید. به نظر شما با توجه به تصویر موجود، کدامیک از فنجان ها زودتر از بقیه پر می شوند. با آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت تمرکز خود را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر نگاه کنید.

این آزمون توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شد. ممکن است قبلا هم آن را دیگر صفحات اینترنتی دیده باشید. به هر صورت این تست ها و آزمون های مشابه هیچ گاه قدیمی نمی شوند.  این تست بسیار مورد توجه قرار گرفت و در زمان کم بیشتر از 10 هزار مرتبه اشتراک گذاری شد. حال شما هم به دقت به تصویر نگاه کنید. کدام فنجان زودتر از قهوه پر می شود؟ با مجله خبری چشمک و آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر همراه باشید.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدامیک از این سه زن، همسر مرد بیمار است!؟

.

 

 

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

پاسخ آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر

خب، پاسخ بسیار ساده است، اما نیاز به کمی مشاهده دارد.

شاید بپسندید: چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن عصبانی همسر مرد است!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

اگر دقت کنید می بینید که لوله های 4 و 9 و 7 در واقع بسته شده اند. ممکن است به راحتی متوجه شوید که لوله 7 مسدود شده است و همین امر در مورد لوله 4 نیز صدق می کند. سپس فنجان 9 به نظر می رسد که ابتدا به دلیل فاصله کوتاه بین قهوه و فنجان پر می شود، اما بعداً متوجه خواهید شد که انتهای لوله 9 هم بسته است. بنابراین پاسخ این است که فقط فنجان 5 با قهوه پر می شود!

شاید بپسندید: پاسخ صحیح عبارت 5+6×3-7×2=؟ را پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

جواب آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با شناخت فنجان پر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن گربه کاراکال تصویر اثبات کن که چشمان تیز مثل شاهین داری!

آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

آزمون قدرت بینایی: قورباغه درون پارک را پیدا کنید!؟

سوال هوش: خون آشام حاضر در رستوران را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. اصلا سوالش درست نیست چون نوشته که کدام فنجون زود تر پر میشه ولی فقط یه فنجون پر میشه و ادم طبقه این رو نداره که فقط یه فنجون بتونه پر بشه رو نداره باید مسیرای بیششتری رو باز بزارین و تعداد فنجان های خیلی بیشتر تا سخت تر بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا