;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: چه کسی در استخر جان خود را از دست داده است!؟

سوال تصویری شناسایی فرد مرده: سوال آزمون ساده است. اگر می توانید با قدرت بینایی و قدرت تمرکز خود تلاش کنید در کمتر از 3 ثانیه فرد مرده درون استخر را شناسایی کنید. سوالات و معماهای تصویری از جمله تصاویری هستند که شما باید با قدرت تیزبینی و نکته سنجی خود آنها را رمزگشایی و پاسخ دهید. تنها افراد تیزبین دارای مهارت های شناختی بالا می توانند فرد مرده را در سوال تصویری شناسایی فرد مرده تشخیص دهند.

مجله خبری چشمک با ارائه متنوع ترین آزمون ها و سوالات هوش تصویری تلاش دارد که در کنار ایجاد سرگرمی می تواند زمینه را برای رشد مهارت های شناختی افراد فراهم کند. این آزمون ها مغز را مجبور به فعالیت می کند و این فعالیت می تواند مهارت های شناختی را افزایش دهد. با سوال تصویری شناسایی فرد مرده و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که باید باز شود، اما قفل و کلیدی برای باز شدن آن نیست!؟

سوال تصویری شناسایی فرد مرده

آیا می توانید مرده را در استخر پیدا کنید؟ سعی کنید در زمان مشخص شده بر این معما غلبه کنید. تنها 92 درصد از مردم توانسته اند تنها در 3 ثانیه سوال تصویری شناسایی فرد مرده را رمزگشایی کنند. این معمای تصویری جدید به یکی از جالب ترین معماها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، زیرا تنها 8 درصد از مردم موفق به غلبه بر آن در زمان مشخص شده اند. ایا می توانید و جرات دارید در سوال تصویری شناسایی فرد مرده شرکت کنید؟

در این چالش جدید شما می توانید مشاهده کنید که در ساعت 12 ظهر سه نفر در استخر مشغول کارهای مختلف هستند. در ساعت 12: 05 دقیقه یکی از این سه نفر فوت کرده است. اما کدامیکی!؟ با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی فرد مرده همراه شوید.

در مرحله بعد، فردی را که مرده است را باید در مدت زمان 3 ثانیه شناسایی کنید، تنها در این صورت نشان خواهید داد که پیچیده ترین چالش ها را به بهترین شکل حل می کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

سوال تصویری شناسایی فرد مرده

شاید بپسندید: حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه نکته تصویر دهه 20 میلادی را فهمیدی، در باهوش بودن رو دست هرکول پوآرو زدی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی: قورباغه درون پارک را پیدا کنید!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی فرد مرده

نتوانستید پاسخ را پیدا کنید؟ در غیر این صورت، از زمان 3 ثانیه ای دوم استفاده کنید تا فرد مرده را پیدا کنید. ما برای شما آرزوی موفقیت داریم، زیرا فقط افراد واقعی موفق به غلبه بر این معمای تصویری شده اند.

شاید بپسندید: پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی فرد مرده: مردی که علامتگذاری شده است مرده است. او دچار ایست قلبی شده است و جسد بی جانش بر روی آب آمده است. دو مرد دیگر کاملا مشخص است که به خواب رفته اند.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: دو تا سیب را به طور مساوی بین 3 کودک تقسیم کن!

پاسخ سوال تصویری شناسایی فرد مرده

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی فرد مرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: برای ماهی در تصویر دوم چه اتفاقی افتاده است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بگو در تصویر چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

چیستان: کدام حیوان است که سه حرف اولش یک عدد، دو حرف آخرش عضو بدن است!؟

سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا