;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل نیز از جمله سوالات و معماهای تصویری است که سلول های خاکستری  مغزتان را به یک چالش جدی دعوت می کند و شما و ذهن تان را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل تنها در صورتی که توانایی های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. به واقع می توان گفت که سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل می تواند میزان احاطه شما را بر حواس های پنج گانه اتان مشخص کند.

همانطور که بارها اشاره شده است، شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله خبری چشمک می توانید مغزتان را ورزش دهید و به این وسیله مهارت های شناختی خود را رشد و توسعه دهید. شما در سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل باید به توضیحات خوب دقت کنید و براساس نشانه های موجود در تصویر، پاسخ سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل را ارائه دهید. معماها و سوالات تصویری، مغز شما را به فعالیت وادار می‌کند و بهترین تمرین ورزشی برای مغزتان به شمار می رود. با سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: بدون بال پرواز می کنم، بدون چشم گریه می کنم؛ من چی هستم!؟

سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل

تصویر سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل از دو تصویر مجزا و متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک خدمتکار خانه دیده می شود. در سمت راست، خدمتکار خانه مشغول اتو کردن لباس ها است و در سمت چپ تصویر، خدمتکار خانه مشغول تمیز کردن خانه است. همه چیز در نگاه اول عادی و طبیعی به نظر می رسد. اما یکی از خدمتکارها قاتل است! به نظر شما کدامیک قاتل است؟

سعی کنید از تمام نبوغ و قوای بینایی خود استفاده کنید تا بتوانید در یک نگاه سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل زمان خاصی ندارید. معما آنقدر آسان است که تیزبین ها در یک نگاه متوجه قاتل خواهند شد. شما نیز بهتر است حواس و دقت خود را امتحان کنید.

اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ وقتی ندارید!

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: کدام فلامینگو با بقیه فرق دارد!؟

سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل شاهین تیز باشه در یک نگاه حرف X را بین حروف Y ها پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

پاسخ سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل

اگر تاکنون نتوانستید پاسخی به سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل قاتل ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما در نظر می گیریم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد، خدمتکار قاتل را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور که با اضافه کردن یک حرف به اسم آن، یک کشور دیگر ایجاد می شود!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معما:دختر بچه‌ایی در خانه‌ایی تاریک که نه نور دارد،نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل: برخی زنی را که مشغول اتو زدن پیراهن است را قاتل معرفی کردند. اما واقعا معلوم نیست که لکه های قرمز واقعا، لکه های خون باشد. شاید رنگ قرمز پیراهن، طرحی از پارچه پیراهن یا حتی لکه باشد. اما در تصویر سمت چپ، به وضوح دستی که از کمد بیرون آمده است دیده می شود. احتمالا خدمتکار جسد را در کمد مخفی نموده تا بعدا بتواند در کمال آرامش آن را از منزل خارج نماید. او در حال پاک کردن آثار قتل است.

شاید بپسندید: مثل عقاب تیزبین باشی،تفاوتهای دو تصویر پیرزن را در 10 ثانیه پیدا می کنی!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل

امیدوارم از سوال تصویری شناخت خدمتکار قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه؟ | کافیه یک صندلی را برای نشستن انتخاب کنی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 تمرکزت خوب باشه در یک نگاه اشتباهات موجود در پارک را متوجه می شوی!

اگر عدد 8 را در بین حروف S پیدا کنید،تمرکزتان 20 هست!

اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

فقط باهوشا در یک نگاه اشتباه تصویر مرد کشاورز را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =

دکمه بازگشت به بالا