;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت: جرات دارید با این بازی فکری عقل خود را به چالش بکشید؟ با چالش جایه جایی و آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت که در مجله خبری چشمک منتشر شده است می توانید ضریب هوشی بالا خود را آزمایش کنید. آیا می توانید آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت را رمزگشایی کرده و معما را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت همراه شوید.

امروز قصد داریم شما را با یک معمای معادله چوب کبریت به چالش بکشیم که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را حل کنند. آیا برای آزمایش مهارت های حل مسئله خود آماده اید؟ معادله چوب کبریت که به شما ارائه شده است نادرست است. وظیفه شما این است که فقط 1 چوب کبریت را برای تصحیح معادله حرکت دهید و فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید!

شاید بپسندید: چیستان: کدام جانور است که سرگرگ و کمر مار و دم آهو را دارد!؟

آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

باید بدانید که آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت، فقط آزمونی برای مهارت های ریاضی شما نیست، بلکه سرعت و خلاقیت شما را نیز امتحان می کند. این معادله نادرست در آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت ارائه شده است: 5-2-7=4. بله درست خواندید این معادله که تماماً از چوب کبریت تشکیل شده است، نادرست است. وظیفه شما در آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت رفع مشکل و اصلاح عبارت ریاضی درست شده با چوب کبریت است.

به یاد داشته باشید، شما باید دقیقا 1چوب کبریت را حرکت دهید، نه بیشتر، نه کمتر. و شما فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید. می دانیم که این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نگران نباشید! در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. ابتدا به این فکر کنید که تنها با حرکت دادن چند چوب کبریت می توانید چه اعدادی ایجاد کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت همراه شوید.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 5 متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم برای ایستادن محل مناسب می شود!؟

پاسخ آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

راه حل پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم.

شاید بپسندید:نامزد واقعی این زن را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر شاهدخت و شوالیه را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت: معادله صحیح 5-2=7-4 است. ما راه حل تصویری زیر را برای شما قرار داده ایم. برخی از شما ممکن است راه حل جایگزین داشته باشند. در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، وضع مالیش خوبه!؟

چواب آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت

امیدوارم از آزمون اصلاح عبارت ریاضی با کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدام ویژگی شخصیتی سبب می شود که دیگران به سمت تان جذب شوند؟ | آن را تقویت کنید!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با پیدا کردن عدد مناسب در جدول، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: شمشیر گلادیاتور کجاست!؟

حکایت پسر باسواد چوپان | حکایت پسری که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

تست هوش: با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. خیلی اسکلی می تونی یکی از چوب های هفت رو برداری بزاری روی منها دوم تا بشه + اون وقت میشه ۴_۱+۲_۵

  2. داداش ی ذره فکر کنی می تونی یکی از چوب های هفت رو برداری بزاری روی منها دوم تا بشه + اون وقت میشه ۴_۱+۲_۵

  3. سلام اگه اون چوب که بالای ۷ هست رو برداریم تبدیل به ۱ میشه و روی منهای دومی قرار بدیم میشه،بعلاوه و باز هم معادل درسته البته اگه که قانونی مبنی بر اینکه نتونیم روی هم قرار بدیم چوب کبریت ها رو نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا