;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

سوال هوش با ساختن مربع: این تست یکی از رایج ترین شکل های بازی فکری با چوب کبریت است که مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت را امروز برای شما منتشر کرده این که می توانید آن را امتحان کنید. در سوال هوش با ساختن مربع شما باید با 4 حرکت بتوانید 3 مربع ایجاد کنید. هوش خود را محک بزنید و اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید.

پازل های منطقی چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی‌های فکری یکی از گرایش‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی بوده است و بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری هستند تا ذهن خود را به آن سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند. اگر آماده هستید با سوال هوش با ساختن مربع و مجله خبری چشمک همراه شوید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه و حرکت کردن 2 چوب کبریت شش مربع ایجاد کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدام زن آدم رباست و کدام قربانی!؟

سوال هوش با ساختن مربع

به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند. برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های منطقی حل مسئله خود هستند، ما در این مقاله یکی از این پازل های چوب کبریت را داریم.

حل پازل به طور کلی سرگرم کننده و جالب است و زمانی که در حال حل معماهای چوب کبریت هستید تمام توانایی های ذهنی و مهارت های منطقی حل مسئله مورد آزمایش قرار می گیرد. برای حل این پازل ها، باید سوال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید مشکل چیست؟

هنگامی که مشکل را درک کردید، خواهید دانست که برای حل این مشکل چه تغییراتی باید انجام دهید.  پس با حرکت دادن 4 عدد چوب کبریت 3 مربع تشکیل دهید. فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که هم در ماه است،هم نان دارد و هم داروخانه !؟

سوال هوش با ساختن مربع

شاید بپسندید: درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

پاسخ سوال هوش با ساختن مربع

شما باید راه حل را بر اساس پازل چوب کبریت که با آن روبرو هستید پیدا کنید. در تصویر زیر پازل چوب کبریت وجود دارد که باید آن را حل کنید. قبل از تلاش برای حل آنها به دقت مشاهده کنید زیرا ممکن است محدودیت های شما را آزمایش کنند. اگر توانستید این معمای پیچیده و ویروسی چوب کبریت را حل کنید، از خودتان پیشی گرفته اید. ا

شاید بپسندید:آیا آدم رمانتیک و عاشقی!؟ | فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!؟

.

.

.

.

.

 

.

.

پاسخ سوال هوش با ساختن مربع: اکنون که پاسخ را دریافت کردید، می توانید این راه حل را نیز بررسی کنید و متوجه شوید که آیا آن را درست حل کرده اید یا خیر. به تمرین چنین پازل هایی با چوب کبریت ادامه دهید تا مهارت های حل مسئله خود را بهبود ببخشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: اعداد متفاوت را بین اعداد 689 پیدا کنید!

جواب سوال هوش با ساختن مربع

امیدوارم از سوال هوش با ساختن مربع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از 3 زن تصویر، همسر مرد کچل است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز ذهن: کدام مغزها با بقیه فرق داره !؟

آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین اعداد 8 پیدا کنید!

مقدار عددی گربه ها را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

با دلیل بگو کی تو هواپیما مخ اش تاب خورده و در حماقت رو دست نداره!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. جور دیگه هم می‌شد که دو تا از چوب کبریت های مربع وسط رو بزاریم گوشه با دوتا چوب کبریت باقیمونده دیگه هم این کار رو بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا