;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: شمشیر گلادیاتور کجاست!؟

آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور: در تصویر آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور شاهد یک نبرد هستید. نبرد یک گلادیاتور. اما به نظر می رسد که گلادیاتور شمشیرش را گم کرده است. به او در پیدا کردن شمشیر کمک کنید. شمشیر را پیدا کنید و به گلادیاتور کمک کنید تا با پیروزی بر حریفان خود، شانس این را پیدا کند که مورد عفو امپراتور قرار گیرد. برای این کار تنها 5 ثانیه وقت دارید. عجله کنید. ما مطمئن هستیم که شما عالی هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور همراه باشید.

یک گلادیاتور، در جمهوری روم و امپراتوری روم، به مبارز مسلحی گفته می‌شد که به مبارزات و برخوردهای خشونت‌آمیز با دیگر گلادیاتورها، حیوانات وحشی و همین‌طور با جنایتکاران محکوم به مرگ می‌پرداخت. برخی از گلادیاتورهایی که برای شرکت در نبردهای گلادیاتوری داوطلب می‌شدند، نه فقط حقوق فردی و اجتماعی خویش، بلکه حتی زندگی خود را با ظاهر شدن در صحنهٔ این نبردها در معرض خطر قرار می‌دادند.

شاید بپسندید: حکایت پسر باسواد چوپان | حکایت پسری که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور

مراسم نبرد گلادیاتور بسیار ترسناک بود و حریفان تا پای مرگ با یکدیگر مبارزه می کردند. بیشتر گلادیاتورها، اسیران یا برده‌هایی بودند که رومی‌ها از کشورهایی که با آنها می‌جنگیدند می‌آوردند. بنابراین، آن‌ها خوار و خفیف شمرده می‌شدند. آن‌ها تحت شرایطی دشوار آموزش می‌دیدند و از نظر اجتماعی به حاشیه رانده شده، و تحت تبعیض نژادی قرار می‌گرفتند و محکوم به مرگ بودند.

با این وجود، صرف نظر از خاستگاه شکل‌گیری این شیوه، گلادیاتورها به مخاطبان خویش، نمونه‌ای از اخلاق رزمی در رم باستان را ارائه می‌کردند، و نه فقط در زمان انجام نبرد گلادیاتوری، بلکه در حال مرگ نیز مورد ستایش و تحسین مردم قرار داشتند و برایشان الهام بخش بودند. در واقع آن‌ها در فراز و فرود جشن و پایکوبی‌های برقرار شده در روم باستان همواره حضور داشتند و ارزش آن‌ها همانند هنرمندانی بود که هنر خویش را در اشیاء گران‌بها متجلی می‌ساختند و با وجود رفتار بد و وحشیانه‌ای که با آنان صورت می‌گرفت در سراسر قلمرو روم، از آنان تجلیل و پاسداشت به عمل می‌آمد.

به هر جال به یاد داشته باشید که سوالات و معماهای تصویری به بهبود توانایی‌های شناختی ما کمک می‌کنند، علاوه بر این که ما را در مورد هر محرک خارجی که ممکن است در روز با آن مواجه می‌شویم، آگاه کنند. این گونه سوالات یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز ما می باشد. پس عجله کنید و زمان را از دست ندهید. شمشیر گلادیاتور را پیدا کنید.

شاید بپسندید: درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، وضع مالیش خوبه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر شاهدخت و شوالیه را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور

باید گفت که زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید شمشیر را پیدا کنید؟ اگر نتوانستید باید بیشتر تلاش کنید. 5 ثانیه دیگر زمان در اختیار شما قرار می گیرد تا شمشیر را پیدا کنید. شروع کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم برای ایستادن محل مناسب می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:نامزد واقعی این زن را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور: به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. شمشیر دقیقا در اینجا قرار داشت. ایا متوجه شدید؟

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

پاسخ آزمون شناخت شمشیر گلادیاتور

امیدوارم از آزمون شناسایی شمشیر گلادیاتور  استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: ستاره شناس کجا مخفی شده است!؟

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از 3 زن تصویر، همسر مرد کچل است!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با دلیل بگو کدام زن آدم رباست و کدام قربانی!؟

چیستان جالب: آن چیست که هم در ماه است،هم نان دارد و هم داروخانه !؟

آزمون دقت ذهن: اعداد متفاوت را بین اعداد 689 پیدا کنید!

تست تمرکز ذهن: کدام مغزها با بقیه فرق داره !؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا