;
تفریح و سرگرمی

ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه؟ | کافیه یک صندلی را برای نشستن انتخاب کنی!

تست شخصیت صندلی دلخواه: آیاجرات شرکت در این تست تصویری را دارید؟ تستی که می تواند به خوبی شخصیت و روحیات شما را افشا کند. به یاد داشته باشید که تست شخصیت صندلی دلخواه، روش ساده ای برای انجام دارد. ولی این امکان برای شما وجود دارد که شما بتوانید در مورد شخصیت خود حسابی بیاموزید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت صندلی دلخواه همراه شوید.

شاید بپسندید:اگه 6 اختلاف خرمن سمت راست و چپ رو پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

تست شخصیت صندلی دلخواه

سلایق ما ناخواسته چیزهای زیادی در مورد ما می گوید و اگر می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید، نمی توانید تست شخصیت زیر را که کاملاً بر اساس ترجیحات شما تنظیم شده است را از دست بدهید. پاسخ شما در تست شخصیت صندلی دلخواه جزئیات زیادی را در مورد شما آشکار می کند

شاید بپسندید: چیستان: در عین اینکه اسم یک پرنده است، اسم یک غذا نیز هست!

تست شخصیت صندلی دلخواه

بیشتر بخوانید: حکایت شرط ازدواج دختر کشاورزد برای خواستگار سمج | دم گاوی که شرط ازدواج بود!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: واقع گرا هستی یا رویا پرداز | در نگاه اول چه چیز تصویر نظرت رو جلب کرد!؟

تفسیر تست شخصیت صندلی دلخواه

در ادامه تصویری را به شما ارائه خواهیم داد که در آن شش نوع صندلی را مشاهده خواهید کرد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید روی کدام صندلی بنشینید یا کدام یک را بیشتر دوست دارید. در مورد پاسخ خود زیاد فکر نکنید، فقط اجازه دهید خود را با چیزی که در نگاه اول بیش از همه شما را جذب می کند، سوق دهید. به یاد داشته باشید که این نوع تست شخصیت بر اساس تجربیات و درک از موقعیت های مختلف است.

شاید بپسندید: اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت تمرکز خود را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

اکنون که صندلی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کرده اید، معنای انتخاب شما را فاش می کنیم تا جزئیات بیشتری از رفتار خود را که شاید تاکنون نمی دانستید، کشف کنید.

شاید بپسندید: کدام درب شما را جذب کرد | با خواندن تفسیر انتخاب‌تان، خود را بهتر بشناسید!

.

.

.

.

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: حرف متفاوت را میان حروف G پیدا کنید!

تست شخصیت صندلی دلخواه

صندلی 1

اگر صندلی سبز رنگ را انتخاب کردید، به این معنی است که شخصیتی بسیار آرام دارید. شما موقعیت های مختلف را با صبر و حوصله زیادی اداره می کنید، بنابراین بعید است که از ذهن خود خارج شوید.

صندلی 2

مطابق با سبک خود! شما بدون شک یک فرد بسیار معتبر و منحصر به فرد با ایده آل های خود هستید. شما در تصمیم گیری های خود محکم می مانید، زیرا شخصیت شما بسیار قوی است.

صندلی 3

اگر صندلی سوم را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی هستید که دیگران به شما احترام می‌گذارند، زیرا ویژگی‌های بسیار قوی دارید. علاوه بر این، شما اعتماد به نفس زیادی را القا می کنید و اگر فردی مشکلی داشته باشد، مطمئناً به شما مراجعه می کند.

 

صندلی 4

چقدر همه کاره! شما توانایی بالایی برای رویارویی با اپیزودهای مختلفی دارید که زندگی دارد و همیشه سعی می کنید با وجود موانع، چهره خوبی از خود نشان دهید.

صندلی 5

شما فردی هستید که گاهی نسبت به دیگران بسیار حساس هستید، اما این عیب نیست اما باید در نظر داشته باشید که افراد خاصی می توانند از آن سوء استفاده کنند.

 

صندلی 6

شما زندگی می کنید! چیزهای بسیار ساده ای را که دارید دوست دارید، با این حال اهداف خود را به خوبی مشخص کرده اید و با وجود فداکاری ها در رسیدن به آنها تردید نخواهید کرد.

امیدوارم از تست شخصیت صندلی دلخواه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدامیک از شکلک ها با بقیه فرق دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این بچه ها صاحب گربه است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگو که کدامیک از این 3 خانم همسر آقای رئیس است!؟

3 تفاوت دو تصویر وسایل مراسم چای سبز ژاپنی را شناسایی کنند!

آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

با دلیل بگو که کدامیک از این خانم ها، گزینه مناسب ازدواج برای مرد جوان است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا