;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

عکس های تبلیغاتی بانو جانگ|چه قیافه آروم و مهربونی، قابل باور نیست که همون بانو جانگ بدجنس باشه!

عکس های تبلیغاتی بانو جانگ: لی سو یون (کره‌ای: 이소연; زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۸۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های رسوایی ناگفته (۲۰۰۳)، پری در باد (۲۰۰۴) و مجموعه‌های تلویزیونی والس بهاری (۲۰۰۶)، وسوسه یک فرشته (۲۰۰۹) و افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰) شناخته شد.

لی سو یون نیز از جمله بازیگران کره ای است که در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. تعداد فالوورهای این بازیگر کره ای تا نوشتن این مطلب در حدود 63 هزار نفر است که رقم قابل توجهی نیست. وی همواره در اینستاگرام عکس های جدید زیادی از خودش و حرفه اش را همرسانی کرده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک ضمن مطالعه بیوگرافی کوتاه این بازیگر، عکس های زیبا و متفاوت او را در صنعت مدلینگ و پوشاک مشاهده می کنید. با عکس های تبلیغاتی بانو جانگ همراه باشید.

شاید بپسندید: ۱۷ نکته ناگفته زندگی خصوصی رضا داوود نژاد و همسرش غزل بدیعی!

احتمالا بپسندید: شناختین!؟ این دختر کوچولو سریال دهه 60، الان بازیگر معروفی شده+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی کوتاه لی سو یون

Lee So Yeon لی سو یون، متولد سئول یانگچئون گو، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او در دانشگاه هنر ملی کره در رشته تئاتر تحصیل کرد اما به دلیل عدم صلاحیت تحصیلی به دلیل فعالیت های سرگرمی مجبور شد در سال سوم تحصیل را رها کند. او سرانجام با مدرک لیسانس در رشته تئاتر و سینما از دانشگاه هانیانگ فارغ التحصیل شد.

لی اولین حضور خود را در سال 2002 در فیلم “به دنیا نیامده اما فراموش شده” (معروف به “اتاق سفید”) و پس از مدت کوتاهی فیلم “رسوایی ناگفته” در سال 2003 ظاهر شد. در ژوئن 2007، او به عنوان “سفیر سومین جشنواره بین المللی موسیقی و فیلم جچئون” انتخاب شد. در همان سال او برای فیلم «براوو زندگی من» برنده «بهترین بازیگر زن در رده فیلم خارجی» در شانزدهمین جشنواره فیلم گئومگی باخواجانگ شد.

در سال‌های بعد، او جوایز متعددی از جمله “بهترین بازیگر زن جدید” را در جوایز درام MBC در سال 2008 برای “عصر طلایی زندگی من” دریافت کرد. “ستاره جدید” در جوایز درام SBS 2009 برای “وسوسه یک فرشته”; “جایزه برتری زن” در جوایز درام MBC در سال 2010 برای “دونگ یی یا دونگی” و “جایزه برتری، بازیگر زن در سریال درام آخر هفته” در جوایز درام SBS در سال 2011 برای “عشق من در کنار من”.

در سال 2013، او برنده دو جایزه، یعنی “جایزه برتری برای زن در دسته بندی انواع نمایش” در جوایز سرگرمی MBC برای “ما ازدواج کردیم”؛ و “جایزه برتری، بازیگر زن درام روزانه” در جوایز درام KBS برای “Ruby Ring”. او در سال 2017 برنده «جایزه بهترین بازیگر زن درام» در بیست و پنجمین دوره جوایز فرهنگ و سرگرمی کره برای «مردی که برای زنده ماندن می میرد» دریافت کرد. 

زارش شده است که لی پس از فیلمبرداری فیلم “پر در باد”، حدود سه سال با کارگردان سونگ ایل گون قرار گرفت. در سال 2015، او با یک کارآفرین سرمایه گذاری فناوری اطلاعات که دو سال از او کوچکتر بود ازدواج کرد، اما آنها در سال 2018 طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید: دختر خوانده حسن جوهرچی در سریال در پناه تو پس از 29 سال + عکس جدید بزرگسالی

جالب خواهد بود: سحر دختر کوچیک آقا ماشالله سریال خانه به دوش در آستانه 27 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

عکس های تبلیغاتی بانو جانگ

 

بیشتر بخوانید: بهاره مصدقیان کیست و رابطه اش با پارسا پیروزفر چه بود؟

جالب خواهد بود: این بازیگران معروف سینمای هند، اصالتاً ایرانی تبار هستند+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: سرنوشت تلخ بازیگر خردسال “فیلم باشو غریبه کوچک” پس از 40 سال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: نیوشا ضیغمی بزرگ ترین راز تلخ زندگی اش را فاش کرد!

عکس های تبلیغاتی بانو جانگ

شاید بپسندید: طراحی لباس پرنسس های دیزنی با موج دریا+لباس کدومیکی قشنگتره!؟

جالب خواهد بود: استایل جدید بانو یوها، مادر جومونگ در خیابان‌های سئول + عکس

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: زنان قدرتمند تاریخ را بهتر بشناسید+عکس های بخش اول

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش سارا سریال زیر آسمان شهر، در آستانه 50 سالگی کنار همسرش+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک از این تاریخ به ایران میاد!

بیشتر بخوانید: داستان فیلم “سال گربه” بهرام افشاری + زمان پخش و بازیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا