;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت چهارم چند می شود!؟

سوال با محاسبه عبارت چالشی : انجام چالش های ریاضی در اوقات فراغت می تواند مغز را فعال نگه دارد. آزمون های ریاضی معمولاً در آزمون های رقابتی و آزمون های هوش استفاده می شود. آنها به شما این امکان را می دهند که منطق و سرعت تفکر خود را ارزیابی کنید تا قدرت منطقی و هوش خود را آزموده و یا تأیید کنید. شما با استفاده و کمک گرفتن از آزمون هایی مشابه سوال با محاسبه عبارت چالشیمی توانید مهارت های خود را بسنجید. پس با مجله خبری چشمک و سوال با محاسبه عبارت چالشی همراه باشید.

آزمون امروز شامل حل یک معادله بر اساس دنباله ای از عملیات است که قبلا نیز نمونه هایی از آن در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده بود. برای موفقیت در این آزمون ها، باید دانش پایه خود را در ریاضیات در نظر بگیرید، اما باید بتوانید به مسئله ای که باید حل شود رویکرد جانبی نیز داشته باشید. آیا فکر می کنید می توانید سوال با محاسبه عبارت چالشی را انجام دهید؟

عبارت در سوال ریاضی با محاسبه عبارت چالشی عبارت است از: اگر 7+1=687، 8+7=11556 و 9+3=61227 باشد پاسخ عبارت 1+10=؟ چند می شود!؟

شاید بپسندید: 

سوال با محاسبه عبارت چالشی

اگر آماده هستید، دنباله عبارات ارائه شده در تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید. با توجه به منطق شما و منطقی که در این سریال استفاده می شود، 10 به اضافه عدد 1 چند باید باشد؟ برای پاسخ به این سوال 30 ثانیه فرصت دارید. مشکل را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و عجله نکنید.

تست‌های IQ ما به شما این امکان را می‌دهند که در عین تحریک مغزتان، سرگرم شوید و آرامش داشته باشید. به عبارت دیگر، این یک راه سرگرم کننده برای فعال نگه داشتن مغز است. برای تکمیل مجموعه چالش‌های امروز خود در انجام سایر چالش‌های مغزی در سایت ما تردید نکنید. به خاطر داشته باشید که این تمرینات ذهنی کوچک توانایی شما را برای حل مشکلات و تقویت هوش شما افزایش می دهد.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال با محاسبه عبارت چالشی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:

سوال با محاسبه عبارت چالشی

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

.

پاسخ سوال با محاسبه عبارت چالشی

وقت آن است که نتیجه چالش امروز را بدانید. بنابراین، آیا شما یکی از افراد کمیاب هستید که این معمای ریاضی را در چند ده ثانیه حل کرده اید؟ برای اطلاع از این موضوع، از شما دعوت می کنیم تا پاسخ خود به این مشکل را در زیر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

راه حل سوال با محاسبه عبارت چالشی : پاسخ عدد 91110 است.

برای به دست آوردن این نتیجه باید این روند دنبال شود:

رقم اول در پاسخ تتفریق دو عدد، رقم دوم حاصل جمع و رقم آخر ضرب دو عدد است.

به عنوان مثال

7+1 = 687،

687 = 7-1، 7+1، 7×1

همین امر را می توان برای 10+1 اعمال کرد

10-1 = 9

10+1 = 11

10×1 = 10

پس جواب 91110 است.

به شما تبریک می گویم اگر توانستید این معمای ریاضی را در کمتر از 30 ثانیه حل کنید. موفقیت شما به این معناست که سرعت تحلیل خوب و منطق غیرقابل انکاری دارید.

سوال با محاسبه عبارت چالشی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا