;
تفریح و سرگرمی

با جابجایی 1 چوب کبریت، یک عبارت صحیح درست کنید!

سوال با اصلاح عبارت ریاضی: لازم است تا یک عبارت صحیح بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 10 ثانیه وقت دارید و فقط باید 1 چوب کبریت را جابجا کنید. فکر می کنید می توانید این معادله را در 10 ثانیه حل کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را جابجا کنید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و سوال با اصلاح عبارت ریاضی همراه شوید.

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. سوال با اصلاح عبارت ریاضی به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده 12+11=16 است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض 10 ثانیه است.

شاید بپسندید: در یک نگاه انسان واقعی را بین ربات ها پیدا کنید!

سوال با اصلاح عبارت ریاضی

مهم نیست که چگونه به این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل عبارتی است که تنها حق حرکت دادن یک چوب کبریت دارید. برای سوال با اصلاح عبارت ریاضی آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

شاید بپسندید: تست هوش: اگه باهوشی،سریع بگو کدوم کتری آب جوش بیشتری داره!؟

سوال با اصلاح عبارت ریاضی

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال با اصلاح عبارت ریاضی

آیا موفق شده اید 1 چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح در سوال با اصلاح عبارت ریاضی پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال با اصلاح عبارت ریاضی: برای توضیح راه حل تصاویر را قرار داده ایم.

شاید بپسندید: ملا نصر الدین و کوزه عسل | وقتی ملا نصرالدین کلاه قاضی شهر را برداشت!

سوال با اصلاح عبارت ریاضی

 

سوال با اصلاح عبارت ریاضی

امیدوارم از سوال با اصلاح عبارت ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آدم واقع بین هستی یا رویاپرداز | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

چیستان | آن چیست که بال ندارد ولی پرواز می کند، چشم ندارد ولی گریه می کند!؟

 با پیدا کردن گربه های دم کوتاه جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

چیستان | آن چیست که می نویسد، اما نمی تواند بخواند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا