;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: اگه باهوشی،سریع بگو کدوم کتری آب جوش بیشتری داره!؟

تست هوش با کتری: اگر فکر می کنی خیلی باهوشی و رو دست نداری، امروز با یک آزمون هوش جالب می توانید خودتان را بسنجید. سوال آزمون بسیار ساده است: کدام کتری  چای بیشتری دارد؟ این چالش تصویری از جمله چالش هایی است که تنها باهوش ها می توانند در 4 ثانیه آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و تست هوش با کتری همراه باشید.

در این چالش ویروسی باید مغز خود را به کار ببندید، زیرا باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. در تست هوش با کتری  سلول های خاکستری مغز شما مجبرو به فعالیت بیشتر خواهند شد. این فعالیت مثبت بر روی توانایی های شناختی شما نیز تأثر گذاشته و سبب می شود که شما موثرتر و دقیق تر فکر کنید و عمل کنید. از سوی دیگر عملکرد بیشتر مغز در جهت حفظ سلامتی آن نیز بسیار مهم است.

شاید بپسندید: ملا نصر الدین و کوزه عسل | وقتی ملا نصرالدین کلاه قاضی شهر را برداشت!

تست هوش با کتری

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، زمان آن فرا رسیده است که هوش خود را به کار بگیرید، زیرا در این چالش ویروسی باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. شما باید از عقل خود به هر نحوی استفاده کنید و برای این کار فقط 4 ثانیه کوتاه فرصت خواهید داشت. آماده اید؟ خوب، “مغز” خود را به کار بیاندازید.

ما در تصویر چالش تصویری دو کتری را به شما نشان می دهیم. در اینجا، شما باید تعیین کنید که کدام یک بیشترین مقدار چای را دارد. از ظرفیت فکری خود استفاده کنید و اجازه ندهید که فکرتان تحت تأثیر تصویر و شرایط قرار بگیرد. با دقت به تصویر تست هوش با کتری نگاه کنید و در نهایت اشاره کنید که پاسخ صحیح کدام است. باز هم تأکید می کنیم که زمان شما محدود است و شما در زمان تعیین شده باید بتوانید تست هوش با کتری را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید:آدم واقع بین هستی یا رویاپرداز | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

تست هوش با کتری

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با کتری

شما 4 ثانیه فرصت داشتید و اکنون که به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که زمان شما به پایان رسیده است. شما فقط 4 ثانیه در تلاش اول فرصت داشتید. اگر هنوز اشتیاق به پاسخگویی دارید، 5 ثانیه دیگر زمان در اختیارتان قرار می گیرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با کتری: اولین کتری از سمت چپ، همان کتری است که بیشترین مقدار میزان چای را در خود نگه داشته است. کافی است که لوله کتری  ها و محل قرار گرفتن آن ها توجه می کردید. دهانه کتری  اول به سمت بالا است و مانند دیگری پایین نیست که به راحتی بعد از ریختن مقداری چای، مایع چای از آن سرازیر شود.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که بال ندارد ولی پرواز می کند، چشم ندارد ولی گریه می کند!؟

تست با کتری

امیدوارم از تست هوش با کتری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن گربه های دم کوتاه جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

چیستان | آن چیست که می نویسد، اما نمی تواند بخواند!؟

آزمون قدرت دید: عددی که خودش را بین اعداد 09 مخفی کرده است را در 8 ثانیه پیدا کن!

 آزمون تمرکز: اشتباه این منظره زیبای جنگلی در آفریقا چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا