;
تفریح و سرگرمی

در یک نگاه انسان واقعی را بین ربات ها پیدا کنید!

آزمون شناسایی انسان بین ربات ها: باید گفت که معماها و سوالات تصویری از جمله مطالبی هستند که در فضای اینترنت و بویژه شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. انسان واقعی تصویر کدام است؟ این معماها و سوالات به خوبی ذهن شما را به چالش می کشند. البته از یک نگاه باید گفت که این چالش می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز و ذهن شما باشد. بر همین اساس هر کدام از ما برای سلامت مغز و همچنین بالا بردن سطح مهارت های فردی نیازمند ورزش مغز هستند.

با تکیه بر نکاتی که در بالا اشاره شد، بخش تفریح و سرگرمی چشمک به انتشار منظم و روزانه انواع سوالات و معماهای تصویری برای مخاطبان خود اقدام می کند. شما با کمک این آزمون ها از یک سو می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. از سوی دیگر می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را اندازه گیری کنید. در چنین حالتی می توانید در صورت ضعف توانائیهای فردی خود می توانید با انجام منظم بازی های فکری، در رشد و توسعه مهارت های خود تاثیر بگذارید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی انسان بین ربات ها همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگه باهوشی،سریع بگو کدوم کتری آب جوش بیشتری داره!؟

آزمون شناسایی انسان بین ربات ها

شما در تصویر آزمون شناسایی انسان بین ربات ها با یک تصویر بسیار شگفت انگیز  روبرو هستید. سه فرد در این تصویر حضور دارند. از یک وسیله خاص برای حرکت استفاده می کنند. این وسیله به گونه ای است که رد آبی رنگ از خود باقی می گذارد. در نگاه اول هر سه نفر این افراد، ورزشکار به نظر می رسند. اما اگر خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که فقط یکی از افراد تصویر یک ورزشکار و انسان واقعی است.  اما دو فرد دیگر ربات هستند. آزمون شناسایی انسان بین ربات ها از شما می خواهد که انسان واقعی را در میان ربات ها شناسایی کنید.

برای دیدن و رمزگشایی تصویر آزمون شناسایی انسان بین ربات ها لازم است که ابتدا تصویر را با جزئیات کامل بررسی کنید. در واقع رمز و راز اصلی برای حل آزمون شناسایی انسان بین ربات ها، استفاده از دقت و تمرکز کافی است. برای انجام این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید. تلاش کنید در زمان مشخص شده آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: ملا نصر الدین و کوزه عسل | وقتی ملا نصرالدین کلاه قاضی شهر را برداشت!

آزمون شناسایی انسان بین ربات ها

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی انسان بین ربات ها

در صورتی که هنوز به پاسخ آزمون شناسایی انسان بین ربات ها دست پیدا نکردیدو در حال جستجو هستید باید بگوئیم که وقت شما به پایان رسیده است. اما می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی انسان بین ربات ها: به ردی که از هر نفر باقی مانده دقت کنید. رد دو نفر اول از سمت چپ، به صورت خطی است که نشان می دهد، مربوط به ربات است. لذا این دو فرد ربات هستند. فرد دیگر انسان واقعی است. همچنین به اولین فرد از سمت چپ و پای او نگاه کنید که نوع اتصال نشان می دهد که پاهای واقعی انسانی وجود ندارد. فرد وسط نیز درون ماشین خیلی راحت تعادل خود را حفظ کرده است. لذا این فرد نیز ربات است. اما فرد سوم تلاش می کند تعادل خود را در وسیله حفظ کند. حرکات دستان مشخص است. حتی برای حفط تعادل گاهی پای خود را از درون وسیله بیرون کشیده است.

به نقاط علامتگذاری شده با توجه به توضیحات ارائه شده توجه کنید.

شاید بپسندید:آدم واقع بین هستی یا رویاپرداز | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

شناسایی انسان بین ربات ها

امیدوارم از آزمون شناسایی انسان بین ربات ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | آن چیست که بال ندارد ولی پرواز می کند، چشم ندارد ولی گریه می کند!؟

 با پیدا کردن گربه های دم کوتاه جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

چیستان | آن چیست که می نویسد، اما نمی تواند بخواند!؟

آزمون قدرت دید: عددی که خودش را بین اعداد 09 مخفی کرده است را در 8 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا