;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی: آیا می‌توانید قورباغه پنهان شده در میان برگ‌ها را ببینید؟

این عکس در گوا، هند گرفته شده است و در نگاه اول، چیزی بیش از یک درخت سبز به نظر نمی رسد. اما آیا می توانید قورباغه ای را که در میان برگ ها پنهان شده است را تشخیص دهید؟ در تست قدرت بینایی درخت و قورباغه، شما باید بتوانید قورباغه را در میان درختان تشخیص دهید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: اگر تمام تفاوتهای دو تصویر را پیدا کنید،قدرت تمرکزتان بالاست!

تست قدرت بینایی درخت و قورباغه

همان طور که اشاره شد، در نگاه اول شما فقط برگ درختان سبز را می بینید، اما در میان درختان یک قورباغه با چشمان درشت خودش دارد شما را تماشا می کند. وقتی دقیق تر نگاه می کنید، مشخص می شود که قورباغه ای استتار شده در برگ ها وجود دارد. تشخیص این قورباغه بسیار سخت است و فرد افرادی که داری قدرت بینایی بالا هستند، را ببینند.

اما این قورباغه، نتوانست از دید عکاس آماتور یاوراج گورجار، پنهان شود. حیوان استتار شده یک قورباغه پرنده ملابار است. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و قورباغه را تشخیص دهید.

تست قدرت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

تست قدرت بینایی درخت و قورباغه

.

.

.

.

.

.

امیدواریم که توانسته باشید قورباغه را در تصویر شناسایی کنید. اگر هم نتوانستید، اشکالی ندارد. می توانید به بالا برگردید و با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. در غیر این صورت به پایین صفحه مراجعه کنید.

آیا می‌تونید این سوال ریاضی رو در کمتر از 30 ثانیه حل کنید!؟

تست قدرت بینایی درخت و قورباغه

پاسخ

آنها مانند بسیاری از قورباغه‌های خزه، لانه‌های فومی را بر فراز حوضچه‌های کوچک آب می‌سازند که قورباغه‌ها پس از تخم ریزی در آب فرو می روند.

تست شخصیت: شما چگونه “دوستت دارم” خود را ابراز می کنید!؟

تست قدرت بینایی درخت و قورباغه

این هم تصویر بزرگ نمایی شده قورباغه:

تست قدرت بینایی درخت و قورباغه

عکاس این تصویر درباره این عکس گفت: قورباغه برای مدت طولانی در حال استراحت و خواب بود که به من این فرصت را داد تا عکس های خوبی از او  بگیرم.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مشابه و جذاب:

آزمون دقت ذهن:آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

تست قدرت بینایی: چند حیوان در این تصویر وجود دارند!

اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =

دکمه بازگشت به بالا