;
تفریح و سرگرمی

آیا می‌تونید این سوال ریاضی رو در کمتر از 30 ثانیه حل کنید!؟

چالش‌ها یا معماهای منطقی/تصویری سعی می‌کنند ذهن شما را آزمایش کنند. حل آنها آسان است زیرا شما فقط باید به یک تصویر نگاه کنید، به یک سوال پاسخ دهید یا به یک عملیات ساده پاسخ دهید. امروز در بخش سرگرمی چشمک با سوال هوش ریاضی با اشیا مختلف با شماست. آیا شما می توانید این سوال هوش ریاضی را در 30 ثانیه حل کنید!؟

همکاران ما، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

سوال هوش ریاضی با اشیا مختلف

این نوع چالش‌ها به ما کمک می‌کنند ذهن خود را ورزش دهیم، زیرا مغز ما نیاز دارند که فعالیت داشته باشد.سوالات هوش، پازل ها و … انگیزه هوشیاری را در ما و مغز ما ایجاد کی کند و در بلند مدت از ابتلا به بیماری های مغزی و عصبی جلوگیری می کند.

شما می توانید این تست ها و پازل ها  را  به تنهایی یا با دوستان، فارغ از سن یا جنسیت، حل کنید، این چالش های سرگرم کننده به شما در توانایی های شناختی و بصری و حتی حافظه کمک می کند. حتما آن را امتحان کنید. به دقت به صورت سوال دقت کنید.

سوال هوش: در عرض بیست ثانیه، جواب سوال را پیدا کنید!؟

سوال هوش ریاضی با اشیا مختلف

.

.

.

.

این پازل توسط Gala Bingo ابداع شده است از مردم می‌خواهد ارزش تخم‌مرغ شکلاتی، گل نرگس و کلوچه را بفهمند تا بفهمند که مجموع نهایی چقدر می‌تواند باشد؟

حل این معمای ریاضی به طور متوسط ​​30 ثانیه طول می کشد، اما آیا شما می توانید زمان را شکست دهید؟

.

.

.

پاسخ و راه حل آزمون

امیدوارم به پاسخ رسیده باشید. در غیر این صورت ما پاسخ صحیح را به شما ارائه خواهیم داد. احتمالاً شما با پاسخ 35 روبرو شده اید.

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

سوال هوش ریاضی با اشیا مختلف

اولین پاسخ در صورت سوال ها عدد 45 است، یعنی هر گل نرگس معادل 15 است.

بنابراین مجموع بعدی به این معنی است که دو تخم‌مرغ شکلاتی با هم ارزش 20 یا ده را به صورت جداگانه می‌دهند.

این به این معنی است که مجموع عبارت سوم هم نشان می دهد که چهار کلوچه برابر با هشت هستند، که به هر کدام از آنها ارزش دو را می دهد.

برای رسیدن به نتیجه 35 باید ترتیب استفاده از PEMDAS را به خاطر بسپاریم: پرانتز، توان، ضرب و تقسیم (از چپ به راست)، جمع و تفریق (از چپ به راست).

این بدان معناست که ابتدا باید تخم مرغ (10) را در کلوچه (دو) ضرب کنید تا مساوی 20 شود و سپس نرگس (15) را به عدد 35 اضافه کنید.

بسیاری از مردم همچنین ادعا کردند که پاسخ 50 است، با افزودن گل نرگس (15) به تخم مرغ (10) تا 25، و سپس ضرب در دو تا 50 شود.

بنابراین بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید دو پاسخ ممکن وجود دارد.

اما پاسخ صحیح 35 است، چرا که در چهار عمل اصلی، ضرب بر جمع مقدم است.

لینک های جذاب مشابه:

سوالات هوش: 7 سوال هوش جذاب که می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد!

 با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

سوالات هوش: ضریب هوش خود را در موقعیت های اضطراری محک بزنید!

آزمون هوش: باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا