;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: قهوه جوش‌های بدون دسته را در تصویر پیدا کنید؟

تست ها، بازی‌ها و چالش‌ها در شبکه‌های اجتماعی هیجان‌انگیز هستند، زیرا توانایی‌های مختلف کاربران را در زمینه هایی همچون بینایی، دقت، تمرکز و …آزمایش می‌کنند. وب سایت چشمک نیز هر روز با چندین چالش و تست در خدمت شما عزیزان است. در چالش تصویری امروز، یک قهوه جوش بدون دسته در میان سایر قهوه جوش ها پنهان شده است. فرصت کمی داریم. آیا می توانید آنها را با یک نگاه کردن پیدا کنید. با تست قدرت بینایی با قهوه جوش همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت: یکی از جغدها را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

تست قدرت بینایی با قهوه جوش

قهوه و چای بدون شک از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در جهان هستند. برای تهیه قهوه یا چای نیاز به یک قهوه جوش و یا چای ساز داریم. به همین دلیل هیچ آشپزخانه بدون این دو وسیله نیست. ما نیز از این منبع الهام استفاده کردیم و یک چالش تصویری منحصر به فرد ایجاد کردیم که در آن یک قهوه جوش بدون دسته در میان گروهی از قهوه جوش های سالم پنهان شده بود. آیا می توانید به ما کمک کنید او را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنیم؟

آگر آماده هستید، به تصویر نگاه کنید. در تصویر وقت بگذارید و هر گوشه از تصویر را به خوبی تحلیل کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

.

.

.

 

.

.

.

.

آیا قهوه جوش را سریع پیدا کردید؟ اگر پاسخ شما منفی است، نگران نباشید، زیرا بعداً پاسخ را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

پاسخ به چالش تصویری در مورد قهوه جوش بدون دسته گم شده

همین جا بود. در مقابل چشمان شما!

آیا قهوه جوش بدون دسته را دیده اید؟چقدر طول کشید تا آن را پیدا کنید؟ در اینجا نتیجه است.

اگر از این چالش لذت بردید، توصیه می کنیم به مرور سایت ما ادامه دهید، جایی که تصاویر بیشتر و بازی های مشابه را خواهید دید.

لزوم توجه به این آزمون ها

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.شما می توانید با پرداختن به سوالات هوش، معماها، تصاویر پرسشی و … مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

آزمون جاضر علاوه بر اینکه تا حدی سرگرم کننده است، از طرف دیگر مغز شما را به تحرک واردار می کند..  فعالیت مغز به شما کمک می کند که شما چزئی نگرتر، باهوش تر، دقیق تر و عمل گرا تر شوید. این آزمون ها این زمینه را فراهم می کنند. در بلند مدت می توانند سبب افزایش عملکرد مغز شوند.

جلوگیری از آلزایمر با تمرینات مغز

آلزایمر امروزه به یکی از اصلی ترین نگرانی های بشر تبدیل شده است. البته جای امیدواری است که با تعقیب سلیه دستورات و توصیه ها از مبتلا شدن به این بیماری جلوگیری کرد. یکی از این توصیه ها پرداختن به فعالیت های ذهنی است. فعالیت هایی که به عملکرد های چندگانه و برقراری ارتباط تعامل و سازماندهی نیاز دارند، برای این افراد مفید است.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

آزمون: اگر در یک نگاه، اشتباه تصویر را تشخیص دهید، بسیار جزئی‌نگر هستید!

تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

با این تست جالب در عرض 5 دقیقه، سن ذهنی خود را بفهمید!

تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

تست شخصیت: در نگاه اول بگوئید چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا