;
تفریح و سرگرمی

اگه خرس قطبی رو میون برفا تشخیص دادی، حتما برا خود اسپند دود کن که چشم نخوری!

تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی: زندگی در قرن حاضر با مشکلات فراوان روبرو است. کم تحرکی از معضلاتی است که بشر امروز با آن روبروست. محققان معتقدند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت مربوط به بی تحرکی یا کم تحرکی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم و … از بسیاری از مشکلات جسمی بکاهد. در کنار آن برای افزایش عملکردها و توانائیهای شناختی لازم است، عملکرد مغزمان را افزایش داده و آن را با انواع بازی های فکری و … تمرین دهیم. بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … همگی بدلیل کم تحرکی در فعالیت های مغزی است.

پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند. شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی همراه شده و خرسی را که در میان برف ها مخفی شده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:داستان درویش خیالباف و کوزه روغن، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی

چالش ها در زندگی علیرغم آنکه می توانند خسته کننده و سخت باشند، اما در مواردی می توانند سبب رشد افراد شوند. موفقیت در چالش ها تعیین کننده میزان توانایی یک فرد است. یکی از چالش هایی که این روزها فضای مجازی را فرا گرفته است، تعیین میزان دقت، تمرکز و بینایی افراد است. در این چالش ها تصاویری از طبیعت به نمایش گذاشته می شود که پرنده یا حیوانی در آن به خوبی خود را استتار کرده است و تنها یک نگاه تیز می تواند آنها را شناسایی کنند. در تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی نیز شما با تصویری از یک محیط برفی روبرو هستید. شما باید بتوانید در یک نگاه خرس قطبی را در این تصویر شناسایی کنید.

این تصویر در این روزها مرتب در شبکه های اجتماعی همرسانی می شود. در توضیحات این عکس هم آمده است که یک خرس در این تصویر خودنمایی می کند. تنها تعداد کمی از افراد قادر به شناسایی این خرس در یک نگاه شدند و برخی مدعی شدند که اساساً هیچ حیوانی در این عکس حضور ندارد. اما واقعا یک عکس در عکس وجود دارد و فقط یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. اگر آماده هستید شما نیز یکبار امتحان کنید. باید بدانید که انجام این تست ها و پازل های تصویری، سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت افزایش قدرت تمرکز و جزئی نگری شما می شود.

شاید بپسندید:فقط 7% از مردم می توانند در 7 ثانیه گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی

در این تصویر نیز یک خرس در میان برف خود را به خوبی هماهنگ کرده است. اگر این خرس را بتوانید پیدا کنید واقعا دارای دقت و قدرت بینایی عالی هستید. بینندگانی که خرس را در یک نگاه دیدند، می توانند ادعا کنند که بینایی یک عقاب را دارند. این عکس در TikTok به اشتراک گذاشته شد و صدها کاربر در نظرات واکنش نشان دادند. اگر هنوز نتوانستید این حیوان را در تصویر شناسایی کنید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید. او در حال دیدن زدن شماست.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: 10 تفاوت دو تصویر دخترک و گلخانه را در 20 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

جواب تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی: اگر هنوز نتوانسته این این حیوان زیبا و در عین حال وحشی را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین نگاهی بیندازید. دیدن این حیوان واقعا به آسانی نبوده است و واقعا اگر شما این حیوان را در یک نگاه شناسایی کردید باید به دقت وتمرکز شما نمره 20 داد.

شاید بپسندید: اگه بگی اشتباه تصویر این مطب و افرادش چیه، خیلی دقیق و تیزبینی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

امیدوارم از تست قدرت بینایی با شناسایی خرس قطبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چشات مثل شاهین تیز باشه، درختی که با بقیه فرق داره رو تو یه نگاه شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

داستان ضرب المثل هم پیاز را خورد هم چوب هم پول داد! 

ویدیو:عینهو بز از دیوار راست بالا و پائین میره،این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

اگه چشات مثل شاهین تیزه، مغزهای ورزشکار فانتزی که با بقیه فرق دارند را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا