;
تفریح و سرگرمی

اگه بگی اشتباه تصویر این مطب و افرادش چیه، خیلی دقیق و تیزبینی!؟

آزمون شناخت اشکال تصویر مطب: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. آزمون شناخت اشکال تصویر مطب از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون شناخت اشکال تصویر مطب را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت اشکال تصویر مطب همراه شوید. شما در این تصویر باید کسی را که در لباس پوشیدن اشتباه فاخش داره را شناسایی کنید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هم پیاز را خورد هم چوب هم پول داد!

آزمون شناخت اشکال تصویر مطب

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناخت اشکال تصویر مطب، نشان می دهد که تنها 20 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 5 ثانیه ای اشکال اساسی تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی دقت، تمرکز و بینایی برخوردار باشند.

به دوستان خود نشان دهید که متخصص انجام چالش های تصویری هستید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر مطب شما با تصویری جالب از یک مطب روبرو هستید. چندین بیمار در این مطب حضور دارند. با نگاه سطحی و در ابتدا همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که یکی از بیماران در پوشش خود یک اشتباه فاحش دارد. یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر مطب را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: ویدیو:عینهو بز از دیوار راست بالا و پائین میره،این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

آزمون شناخت اشکال تصویر مطب

شاید بپسندید:داستان درویش خیالباف و کوزه روغن، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر مطب

وقت تمام شد. شاید 5 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر مطب را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: 10 تفاوت دو تصویر دخترک و گلخانه را در 20 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

 

 

.

.

شاید بپسندید:فقط 7% از مردم می توانند در 7 ثانیه گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر مطب: به زنی که در تصویر علامتگذاری شده است دقت کنید. وی جوراب شلواری دو رنگ پوشیده است. کمی دقت کنید، متوجه خواهید شد. برخی به مرد اشاره کرده اند که ساعت را به دست راست خود بسته است. اما این روزا خیلی از افراد بخاطر متفاوت بودن این کار را انجام می دهند، لذا نمی تواند اشکال باشد.

شاید بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر مطب

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

شما می توانید آزمون شناخت اشکال تصویر مطب را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشات مثل شاهین تیزه، مغزهای ورزشکار فانتزی که با بقیه فرق دارند را پیدا کنید!

تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا